Правління Фонду соціального страхування України провело своє позачергове засідання
Правлінням Фонду внесені зміни до установчих документів Фонду та приведено їх у відповідність до прийнятого Верховною Радою України 6 грудня 2016 року Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» № 1774. Такі зміни внесено до Статут Фонду, Регламенту роботи постійних та тимчасових комісій.
Крім того, правлінням Фонду прийнято ряд документів, необхідних для запровадження діяльності Фонду. Зокрема:
- затверджено структуру органів Фонду, структуру його виконавчої дирекції;
- утворено робочі органи виконавчої дирекції Фонду та їх відділення, уточнено граничну чисельність працівників Фонду;
- затверджено Положення про умови оплати праці та стимулювання праці працівників Фонду, схеми посадових окладів керівних працівників, спеціалістів і службовців Фонду.
Низка рішень правління стосувалась удосконалення складання та виконання бюджету. Затверджено нові коди економічної класифікації видатків бюджету, а також уточнений Порядок складання та виконання бюджету.
Також правлінням Фонду прийнято рішення, яким збільшено розмір допомоги на поховання до 4 100 гривень.
З урахуванням прийнятих постанов, частки єдиного внеску, що спрямовується до Фонду відповідно до діючих пропорцій його розподілу, правлінням Фонду схвалено бюджет на 2017 рік.
Слід зазначити, що правлінням також прийнято низку рішень, що стосуються реорганізації, переведення працівників, дотримання їх прав тощо.
Всі Соціальне страхування