Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГоловні новиниМАЙБУТНЄ РИНКУ ПРАЦІ В УКРАЇНІ: Інвестиції в економіку України мають підкріплюватися необхідною кількістю професійних і висококваліфікованих кадрів

МАЙБУТНЄ РИНКУ ПРАЦІ В УКРАЇНІ: Інвестиції в економіку України мають підкріплюватися необхідною кількістю професійних і висококваліфікованих кадрів

19 Березня 2018, 17:13

 

Як подолати низку факторів, що мають негативний вплив на розвиток трудового потенціалу України вирішували учасники круглого столу   «Майбутнє ринку праці в Україні», що був організований Конфедерацією роботодавців України за участі Міністерства соціальної політики України.

Участь у круглому столі взяли Державний секретар Міністерства соціальної політики України Віктор Іванкевич, Президент Конфедерації роботодавців України Олег Шевчук, Виконавчий Віце – президент Конфедерації роботодавців України Олексій Мірошниченко, директор Інституту економіки та прогнозування НАН України Валерій Геєць,  народний депутат Віталій Курило, Заступник Голови Держслужби зайнятості Юлія Жовтяк, віце – президент Інституту професійних кваліфікацій Сергій Притоманов, завідувач відділу соціальної безпеки Національного інституту стратегічних досліджень Олександр Цимбал та ін. 

До  чинників, що перешкоджають успішному трудовому майбутньому України фахівці відносять  відсутність сучасної стратегії розвитку трудового потенціалу країни, яка має відповідати на актуальні для України виклики; низький рівень життя населення та ціни національної робочої сили; неадаптованість великої кількості громадян України до праці та життя в умовах ринкової економіки; відсутність системи навчання впродовж життя, зокрема, дорослих осіб, орієнтованої на подовження терміну їх продуктивної зайнятості; масштабний відтік закордон працездатного населення та молоді; відсутність системного аналізу структури зайнятих на регіональному ринку праці та короткострокового прогнозування попиту та пропозиції робочої сили; суттєва розбалансованість попиту та пропозиції робочої сили, що ускладнюється невідповідністю обсягів підготовки спеціалістів з пріоритетами економічного розвитку держави та реаліями ринку праці; непопулярність і непрестижність низькокваліфікованої, але суспільно-необхідної праці і як наслідок можливе збільшення квоти для трудових іммігрантів; недостатня відповідність професійно-освітньої підготовки працівників перспективним вимогам ринку праці та технологічному розвитку, слабке залучення роботодавців до організації професійного навчання. 

Учасники круглого столу «Майбутнє ринку праці в Україні»,обговоривши ситуацію щодо формування та збереження трудового потенціалу, стану ринку праці, зовнішньої трудової міграції, відзначили, що економічний розвиток країни, який супроводжується  ростом зайнятості та заробітних плат є ключовим фактором позитивного впливу на зазначені явища.

Беззаперечним також  є факт, що будь-які  інвестиції в економіку України мають підкріплюватися необхідною  кількістю професійних і висококваліфікованих кадрів, що мають бути підготовленими, як  на відповідній території, так і в державі в цілому.

 А також  надзвичайно  необхідно відходити від традиційної політики патерналізму у соціальних відносинах, за яких держава перебирає на себе функції соціального утримувача мільйонів громадян через надання субсидій і інших видів грошових допомог, завдяки чому рівень заробітної плати у структурі доходів великої частки населення України є надзвичайно низьким.

Зокрема,   Державний секретар Міністерства соціальної політики України Віктор Іванкевич зазначив: «Ми потребуємо врегулювання цих питань, у першу чергу, в правовій площині, зокрема, через впровадження нового Трудового кодексу. Всі зауваження щодо цього документу мають бути ретельно проаналізовані та враховані».

Відтак, пріоритетом державної соціальної політики і політики у сфері зайнятості має стати активізація людини на ринку праці, її озброєння знаннями і навичками, необхідними для успішної конкурентоздатності впродовж трудового життя, у т.ч. завдяки розвитку підприємливості, підприємництва та самозайнятості.

У процесі обговорень та дискусій  учасники круглого столу визначили  певні  пріоритетні напрямки розвитку трудового потенціалу в Україні:

Удосконалення правової основи забезпечення розвитку трудового потенціалу:

Модернізація трудового законодавства України, у т.ч. прийняття законів України «Про зайнятість», «Про навчання впродовж життя», «Про професійну освіту», «Про фахову (передвищу) освіту», «Про Національну систему кваліфікацій»;

Оновлення Законів України «Про професійний розвиток працівників», «Про формування та розміщення державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів»;

Розроблення Указу Президента України «Про Основні напрями розвитку трудового потенціалу в Україні на період до 2025 року» та відповідних нормативно-правових актів на його виконання;

Реформування системи оплати праці  для працівників бюджетної сфери;

Розроблення спеціальної державної програми щодо повернення трудових мігрантів з умовною назвою «Повертайтеся, Вас  чекає Україна!».

Створення інституційної системи формування і розвиту кваліфікованого трудового потенціалу:

Перетворення Мінсоцполітики на Міністерство праці і соціальної політики з відповідною концентрацією відповідних функцій від інших ЦОВВ;

Реформування служби зайнятості України з метою переорієнтації роботи служби з функції виплати допомоги по безробіттю на службу, мета якої максимально швидко дати тимчасово безробітному всі можливості для скорішого виходу на ринок праці;

Утворення фонду підтримки професійної освіти і навчання на виробництві;

Утворення Національного агентства кваліфікацій;

Започаткування формування системи професійних кваліфікацій, зокрема, центрів незалежного оцінювання професійних кваліфікацій, створення відповідних реєстрів, підготовки фахівців з оцінювання професійних кваліфікацій тощо;

Активізація системи підтвердження результаті неформального навчання за робітничими професіями;

Прискорення  розроблення та затвердження професійних стандартів на актуальні для пріоритетних секторів розвитку національної економіки професії;

Формування якісно нової системи професійної орієнтації людини, особливо дітей та молоді. Відновлення роботи Ради з питань професійної орієнтації населення та формування принципово нової системи професійної орієнтації молоді та дорослих людей; 

Оновлення і осучаснення Класифікатора професій з метою  приведення його у відповідність до міжнародної класифікації ISCO 08, гармонізації переліків професій, напрямів підготовки спеціалістів з наявними на ринку праці професіями та назвами робіт;

Поширення практики застосування альтернативної військової служби, громадських робіт для виконання суспільнозначущих робіт, що потребують низької та середньої кваліфікації;

Забезпечення ефективного прогнозу основних напрямів розвитку трудового потенціалу:

визначення пріоритетів економічного розвитку з метою завчасної підготовки професійних кадрів;

забезпечення  реалізації стратегічних інвестиційних проектів кадровим потенціалом необхідної кількості та якості;

чітке розділення замовлення на підготовку необхідних для функціонування держави кадрів (держ.служба, збройні сили, поліція, медична та освітня сфери тощо) та підготовки кадрів для вільного працевлаштування;

реформування системи фінансування підготовки кадрів з метою доступності отримання кредитування для здобуття професійної та вищої освіти і підвищення кваліфікації;

відновлення методичного і методологічного забезпечення нормування праці;

забезпечення коротко і середньо-термінового прогнозів тенденцій розвитку ринку праці з метою складання та ведення балансів трудових ресурсів;

формування середньострокової потреби у робочій силі за професіями і в регіональному розрізі, забезпечення щорічного корегування показників державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів.

 



Всі Головні новини