Перейти до головного вмісту
Вхід до Соціального порталу
Укр
Пошук
Повідомити про корупцію
Про міністерство
Отримувачам соціальної підтримки
Бізнесу та організаціям
Фахівцям соціальної сфери
Законодавство
Е-сервіси
Прес-центр
Питання і відповіді: Життєстійкість
Поширені запитання-відповіді
Як громада може долучитися до проєкту?
Чи має приміщення повністю відповідати вимогам до подачі заявки, чи можна його покращувати в процесі реалізації проекту?
Чи можуть надаватися інші соціальні послуги тим самим надавачем у тому самому приміщенні?
Чи можна замість листа-згоди від благодійника надати копію Меморандуму про співпрацю та наміри?
Хто має бути балансоутримувачем приміщення для надання послуги?
Які є джерела фінансування проєкту?
Хто може бути надавачем соціальної послуги з формування життєстійкості?
Чи можуть комунальні заклади обласного або місцевого значення брати участь у проєкті та на яких умовах?
Коли надавач послуги повинен розпочати свою роботу?
Як розрахувати оплату праці команди надавача?
Чи обов’язково потрібно мати фахівця у штаті, чи можна залучити ФОП?
Чи можуть залучатись для надання послуги фахівці (соціальні менеджери, ФСРи, психологи) на неповний робочий день?
Чи потрібна вища освіта фахівців для участі надавача в конкурсі?
Чи можна отримати послугу онлайн?
Чи є Стандарт надання послуги?
Яка процедура участі поза конкурсом?
Чи може надавач податися на участь у проекті поза конкурсом, якщо громада не подасть заявки на участь?
Чи може надавач послуги поза конкурсом перейти на фінансування з державного бюджету під час чи після завершення експериментального проекту?
Чи можна робити заміну фахівців у команді надавача?