Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”

24/12/2021

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-007585-c.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Для забезпечення функціонування протягом 2022 року у Міністерстві соціальної політики України «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» (далі - АСУД ДОК ПРОФ 3), планується придбати Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі АСУД ДОК ПРОФ 3, яка використовується працівниками структурних підрозділів Мінсоцполітики.

Закупівля послуг дасть змогу:

Отримання консультативних послуги щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет (електронним листом):

- надання роз’яснень Адміністратору щодо використання Системи;

- консультації Адміністратора щодо налаштування довідників;

- консультації Адміністратора щодо дій Користувачів Системи.

Перевірка, тестування, налаштування роботи Системи:

- перевірка працездатності серверної частини Системи;

- перевірка можливості підключення до серверної частини Системи;

- перевірка і тестування навантаження на серверну частину Системи;

- оптимізація роботи Системи;

- оптимізація роботи механізмів взаємодії.

Розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи у віддаленому режимі:

- розгляд опису інциденту наданого повноважним представником Замовника у формі, яка дозволяє отримати повну уяву про сутність виконуваних дій і їх результатів;

- консультування Адміністратора Системи щодо дій, які привели до виникнення інциденту;

- консультування Адміністратора Системи щодо дій по вирішенню інцидентів.

Консультативніпослуги та впровадження оновленої версії Системи:

- підготовка інформації про реліз нової версії (опис нових і змінених функціональних можливостей Системи в довільному форматі);

- ознайомлення з інформацією про реліз Адміністратора Системи шляхом надсилання інформації про реліз електронною поштою;

- оновлення версії на площадці Замовника у віддаленому режимі.

Мінсоцполітики має ліцензії на право користування програмним забезпеченням АСУД ДОК ПРОФ 3 у кількості 300 штук.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:У межах бюджетної програми КПКВК 2501010 „Керівництво та управління у сфері соціальної політики” на 2022 рік заплановані видатки в сумі 206300,00 грн з ПДВ на закупівлю послуг  за кодом  ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3»).

Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Для розрахунку вартості закупівлі використовувалися результати завершеної переговорної процедури закупівлі за аналогічним предметом закупівлі, розміщеної у електронній системі закупівель за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-18-005493-a,

ОВ = V * Ц * к = 1 * 194298,00 * 1,062 = 206344,4 ≈ 206300

де:

ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;

V – обсяг товарів/послуг, що закуповується (з урахуванням термінів виконання);

Ц – ціна минулого періоду;

к – коефіцієнт індексації.

Теги: