Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів

15/08/2023

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів  

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2023-08-10-011544-a.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:           

 

            В Міністерстві на даний час в експлуатації знаходиться 223 одиниці копіювально-розмножувального обладнання та принтерів. Для забезпечення роботи даної оргтехніки потрібно проводити її технічне обслуговування, у разі виходу з ладу - ремонт, заміну ресурсних вузлів, заправку та заміну вузлів картриджів та інші роботи\послуги, які забезпечать якісну роботу підрозділів центрального апарату Міністерства. 

          Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені в технічних вимогах до тендерної документації.

          Послуги з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів повинні надаватися відповідно до наступних вимог:

 

1. Обов’язкові вимоги до послуг з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання.

 

1.1.    Учасник зобов’язується надавати Замовнику послуги з заміною запасних частин та витратних матеріалів до копіювально-розмножувального обладнання та принтерів.

1.2.    Всі роботи згідно даного тендеру виконується з виїздом спеціаліста Учасника на об’єкт Замовника, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10.

1.3.    Надання послуг здійснюється за заявками Замовника, в разі необхідності – у святкові та вихідні дні.

1.4.    Вартість використаних витратних матеріалів і запчастин входить в вартість послуг.

1.5.    Строк реагування сервісного інженера на виклик Замовника – не більше 8 робочих годин, за необхідності – у вихідні та святкові дні.

1.6.    Строк заправки або відновлення картриджу – не більше 12 робочих годин.

1.7.    Строк постачання тонерів, за заявками Замовника - не більше 2 робочих днів.

1.8.    Строк заміни запчастини – не більше 2 робочих днів.

 

                                                   У послуги входить:

Регламентні роботи №1

Проводяться при регулярному профілактичному обслуговуванні копіювально-розмножувального обладнання

•         Перевірка стану і очищення пристрою формування зображення (для апаратів з роздільними пристроями – окремо блоку девелоперу і блоку фотобарабану).

•         Перевірка і очищення вузлів заряду і перенесення.

•         Перевірка і очищення поверхонь нагрівального і прижимного валів.

•         Очищення дзеркал і лінз скануючого пристрою.

•         Перевірка стану і очищення зубчатих передач.

•         Очищення тракту подачі паперу і внутрішніх поверхонь апарату.

•         Перевірка функціонування апарату в режимі тестового копіювання.

•         Корегування (при необхідності) установок в пам’яті.

•         В апаратах з додатковими пристроями (дуплекс, сортер, автоподавач оригіналів) зробити перевірку стану і очищення вузлів, що входять в ці пристрої.

Регламентні роботи №2

Проводяться при заміні комплектуючих, що мають обмежений ресурс використання або при виникненні дефектів зображення при копіюванні.

 

•         Очищення і перевірка стану відсіків пристрою формування зображення.

•         Перевірка стану дозуючого леза (doctor blade).

•         Перевірка і очищення вала магнітного.

•         Перевірка і формування „магнітної кисті” на магнітному валі.

•         Перевірка стану фотобарабана і очищаючого леза.

•         Очищення і перевірка стану відсіку з відпрацьованим тонером і тракту рециркуляції тонера.

•         Очищення вузлів скануючого пристрою.

•         Очищення і перевірка стану поверхонь нагрівального і притискуючого валів. Перевірка стану сепараторів паперу. При необхідності – заміна новими.

•         Перевірка стану запасних частин, що мають обмежений ресурс використання.

•         Установка рівня співвідношення тонера з девелопером.

•         Перевірка функціонування апарату в режимі тестового копіювання.

•         Коректування (при необхідності) установок в пам’яті.

•         В апаратах з додатковими пристроями (дуплекс, сортер, автоподавач оригіналів) зробити перевірку стану і очищення вузлів, що входять в ці пристрої.

 

2.       Обов’язкові вимоги до послуг з обслуговування принтерів та заправки картриджів

Проводяться при технічному обслуговуванні принтерів

2.1.    Перевірка стану і очищення пристрою формування зображення (для принтерів з роздільними пристроями – окремо блоку девелопера і блоку фотобарабана);

2.2.    Перевірка стану дозуючого леза (doctor blade);

2.3.    Перевірка і очищення вала магнітного;

2.4.    Перевірка і очищення вузлів заряду і перенесення;

2.5.    Перевірка і очищення поверхонь нагрівального і прижимного валів, блоку термоплівки;

2.6.    Перевірка стану і очищення зубчатих передач;

2.7.    Очищення тракту подачі паперу і внутрішніх поверхонь апарату;

2.8.    Перевірка функціонування принтеру в режимі тестового друку.

 

3. Обов’язкові вимоги до послуг з заправки картриджів

3.1.    Надання послуг здійснюється за заявками Замовника, в разі необхідності – у святкові та вихідні дні.

3.2.    Вартість використаних витратних матеріалів входить в вартість послуг.

3.3.    Послуги здійснюються з виїздом сервісного інженера Виконавця к Замовнику.

3.4.    Час реагування сервісного інженера на виклик – не більше 8 робочих годин, за необхідності – у вихідні та святкові дні.

3.5.    Час заміни запчастини або агрегату – не більше 24 годин.

 

У послуги заправки та відновлення картриджів входить:

•         Повне розбирання та очистку всіх вузлів картриджу сервісним пиловсмоктувачем;

•         Очистку та полірування фоторецепторного барабану;

•         Нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;

•         Очищування магнітного валу та валу первинного заряду;

•         Очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;

•         Наповнювання тонером (рівень наповнення).

•         Заміну за необхідності очищувального леза, леза дозуючого, валу магнітного, фоторецепторного барабану, валу первинного заряду, магнітного валу.

4. Вимоги до технічної підтримки.

4.1.    Учасник повинен надати Замовнику мінімум два можливості реєстрації заявок -  за допомогою електронної пошти та на Веб-порталі самообслуговування служби Сервіс Деск Учасника.

4.2.    Заявки, отримані Учасником від Замовника електронною поштою повинні забезпечувати:

4.2.1. Автоматичну реєстрацію в службі Сервіс Деск Учасника, з присвоєнням унікального номеру.

4.2.2. Автоматичне інформування Замовника електронною поштою про надходження заявки та зміну статусів.

4.2.3. Можливість листування електронною поштою в контексті заявки.

4.2.4. Можливість перегляду заявки, надісланої поштою, на Веб-порталі самообслуговування.

4.3.    Веб-портал самообслуговування служби Сервіс Деск Учасника повинен забезпечувати:

4.3.1. Авторизацію відповідальної особи Замовника на Веб-порталі самообслуговування.

4.3.2. Реєстрацію звернень відповідальної особи Замовника в Сервіс Деску Учасника за допомогою Веб-портала самообслуговування.

4.3.3. Можливість вибору типу заявки на Веб-порталі самообслуговування в залежності від мети звернення: поточний ремонт копіювально-розмножувальної техніки, постачання витратних матеріалів, інше.

4.3.4. В заявках на поточний ремонт відображати перелік Техніки Замовника з можливістю відбору конкретної одиниці по заводському номеру.

4.3.5. Відображення на Веб-порталі самообслуговування інформації про хід рішення звернень, у вигляді зміни статусу звернення.

4.3.6. Автоматичне надсилання повідомлення на електронну пошту відповідальної особи Замовника про зміни статусу звернення.

4.3.7. Відображення історії звернень Замовника.

4.3.8. Можливість ведення Замовником переписки на Веб-порталі самообслуговування зі співробітниками технічної підтримки та сервісними інженерами Учасника.

Мобільний інтерфейс Веб-портала самообслуговування, адаптований для використання на смартфоні

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

У межах бюджетної програми КПКВК 2501010 закупівлі послуг з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів, які знаходиться в експлуатації  у Міністерстві, передбачено 516 600,00 грн.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме: згідно з пунктом 2 розділу III.

Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Відповідно до Методики: ОВ = V x Цм.п. x Ki,

де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;

      V – обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума обсягу товарів/послуг, які необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна за 1 товар.

Цм.п. – ціна минулого періоду. До уваги береться ціна за одиницю товару/послуги без ПДВ, з договору минулого періоду, що множиться на кількість товару (штук), що необхідно закупити. До загальної суми обсягу товару/послуги, який необхідно закупити додається ПДВ. Загальна сума обсягу товару/послуги з ПДВ, який необхідно закупити, розглядається як ціна за товар/послугу.

Договір з Товариство з обмеженою відповідальністю "Інженерно-будівельна фірма "ЛДС" від 02 грудня 2022 № 19-ВТ/2022. Ціна за послугу з ПДВ становила 820 249,26 грн.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-10-015188-a.

Отже ціна договору за минулий період на даний час становила 820 249,26 грн з ПДВ

У зв’язку зі зменшенням кількості запасних частин до техніки, яка потребує обслуговування, та враховуючи технічний стан копіювально-розмножувального обладнання та принтерів, необхідно провести закупівлю послуг на відповідно меншу кількість обслуговування техніки, що складає 60% від обсягу закупівлі у минулому періоді.

Отже,

 Ki– коефіцієнт індексації. Індекс інфляції за 2023 рік становить 1,052, (розраховано з використанням онлайн калькулятора https://calculator.in.ua/web/inflation-rates за період з 01.01.202 по 01.07.2023)

Таким чином очікувана вартість становить:

ОВ = V x Цм.п. x Ki= 0,6 x 820 249,26 x 1,05 = 516 757,03 грн з ПДВ.

 

Однак у зв’язку з тим, що у межах бюджетної програми КПКВК 2501010 для закупівлі послуг з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів, які знаходиться в експлуатації у Міністерстві передбачено 516 600,00 грн, очікувана вартість зазначеного предмету закупівлі – 516 600,00 грн.

 

 

Теги: