Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”

03/01/2025

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-01-001527-a

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення „Автоматизована система управління документами „ДОК ПРОФ 3”).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі базуються на основних функціях з адміністрування Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення  системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3ˮ (далі – Система).

До складу цих технічних функцій входять:

Консультативні послуги щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет (електронним листом, через месенджери):

надання відео консультацій Адміністратору щодо використання функціоналу Системи;

надання усних  консультацій Адміністратору щодо використання Системи;

консультації Адміністратора щодо налаштування довідників згідно поставлених задач;

консультації Адміністратора щодо послідовності дій Користувачів Системи для досягнення поставленого результату;

консультації Адміністратора щодо логування дій Користувачів Системи при розслідуванні інцидентів роботи з Системою.

Перевірка, тестування, налаштування роботи Системи:

перевірка працездатності серверної частини Системи;

перевірка можливості підключення до серверної частини Системи;

перевірка і тестування навантаження на серверну частину Системи;

оптимізація роботи Системи;

оптимізація роботи механізмів взаємодії.

Розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи у віддаленому режимі:

розгляд опису інциденту наданого повноважним представником Замовника у формі, яка дозволяє отримати повну уяву про сутність виконуваних дій і їх результатів;

консультування Адміністратора Системи щодо дій, які привели до виникнення інциденту;

консультування Адміністратора Системи щодо дій по вирішенню інцидентів;

консультування Адміністратора Системи щодо дій по недопущенню виникнення інцидентів.

Консультативні послуги та впровадження оновленої версії Системи:

підготовка інформації про реліз нової версії (опис нових і змінених функціональних можливостей Системи в довільному форматі);

ознайомлення з інформацією про реліз нової версії Адміністратора Системи шляхом надсилання інформації про реліз нової версії електронною поштою;

оновлення версії на тестовій площадці Замовника у віддаленому режимі;

оновлення версії на промисловій площадці Замовника у віддаленому режимі.

 

Класифікація звернень

Залежно від характеру несправності, що виникають під час експлуатації Системи, виділяють наступні види звернень:

Аварія – несправність, що характеризується повною відсутністю працездатності Системи або її частини, пов’язана з неможливістю реалізації процесів, які виконує Замовник, і яка не може бути усунена шляхом перезавантаження сервера або клієнтського додатка.

Помилка – несправність, що характеризується відсутністю стабільності в роботі Системи або її частини та обумовлена періодичною (більше, ніж один раз протягом доби) втратою здатності Системи реалізовувати процеси, які виконує Замовник.

Побажання – звернення Замовника із запитом щодо проведення додаткових робіт, необхідних для зміни поточної конфігурації Системи з метою внесення змін у процеси Замовника.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувану вартість закупівлі розраховано на підставі калькуляції кошторисної вартості послуг.

 

п/п

Калькуляційні статті витрат

Сума (грн.), з ПДВ

1.

Витрати на оплату праці (робота 5 фахівців протягом 12 місяців)

151 790,00

2.

Відрахування на соціальні заходи (22% п.1)

33 393,80

3.

Матеріали та комплектуючі (за прямим розрахунком)                                                                                                         

-

4.

Витрати на службові відрядження  (за прямим розрахунком)

-

5.

Обладнання

-

6.

Витрати на роботи, які виконуються сторонніми організаціями

-

7.

Інші витрати

-

8.

Накладні витрати 

7 064,33

9.

Собівартість

192 248,13

10.

Прибуток

28 835,20

11.

Всього (п.9 + п.10)

221 083,33

12.

Податок на додану вартість (20% п.11)

44 216,67

 

Кошторисна вартість (п.11 + п.12)

265 300,00

 

в тому числі ПДВ

44 216,67

Теги: