Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів
24/10/2024
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів
обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-18-014312-a.
2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів).
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
В Міністерстві на даний час в експлуатації знаходиться 229 одиниці копіювально-розмножувального обладнання та принтерів. Для забезпечення роботи даної оргтехніки потрібно проводити її технічне обслуговування, у разі виходу з ладу - ремонт, заміну ресурсних вузлів, заправку та заміну вузлів картриджів та інші роботи\послуги, які забезпечать якісну роботу підрозділів центрального апарату Міністерства.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені в технічних вимогах до закупівлі.
технічне завдання
на закупівлю послуг з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання, принтерів та заправки картриджів
1. Обов’язкові вимоги до послуг з поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання.
1.1. Учасник зобов’язується надавати Замовнику послуги з заміною запасних частин та витратних матеріалів до копіювально-розмножувального обладнання та принтерів.
1.2. Всі роботи згідно даного тендеру виконується з виїздом спеціаліста Учасника на об’єкт Замовника, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10.
1.3. Надання послуг здійснюється за заявками Замовника, в разі необхідності – у святкові та вихідні дні.
1.4. Вартість використаних витратних матеріалів і запчастин входить в вартість послуг.
1.5. Строк реагування сервісного інженера на виклик Замовника – не більше 8 робочих годин, за необхідності – у вихідні та святкові дні.
1.6. Строк заправки або відновлення картриджу – не більше 12 робочих годин.
1.7. Строк постачання тонерів, за заявками Замовника - не більше 2 робочих днів.
1.8. Строк заміни запчастини – не більше 2 робочих днів.
У послуги входить:
Регламентні роботи №1
Проводяться при регулярному профілактичному обслуговуванні копіювально-розмножувального обладнання
- Перевірка стану і очищення пристрою формування зображення (для апаратів з роздільними пристроями – окремо блоку девелоперу і блоку фотобарабану).
- Перевірка і очищення вузлів заряду і перенесення.
- Перевірка і очищення поверхонь нагрівального і прижимного валів.
- Очищення дзеркал і лінз скануючого пристрою.
- Перевірка стану і очищення зубчатих передач.
- Очищення тракту подачі паперу і внутрішніх поверхонь апарату.
- Перевірка функціонування апарату в режимі тестового копіювання.
- Корегування (при необхідності) установок в пам’яті.
- В апаратах з додатковими пристроями (дуплекс, сортер, автоподавач оригіналів) зробити перевірку стану і очищення вузлів, що входять в ці пристрої.
Регламентні роботи №2
Проводяться при заміні комплектуючих, що мають обмежений ресурс використання або при виникненні дефектів зображення при копіюванні.
- Очищення і перевірка стану відсіків пристрою формування зображення.
- Перевірка стану дозуючого леза (doctor blade).
- Перевірка і очищення вала магнітного.
- Перевірка і формування „магнітної кисті” на магнітному валі.
- Перевірка стану фотобарабана і очищаючого леза.
- Очищення і перевірка стану відсіку з відпрацьованим тонером і тракту рециркуляції тонера.
- Очищення вузлів скануючого пристрою.
- Очищення і перевірка стану поверхонь нагрівального і притискуючого валів. Перевірка стану сепараторів паперу. При необхідності – заміна новими.
- Перевірка стану запасних частин, що мають обмежений ресурс використання.
- Установка рівня співвідношення тонера з девелопером.
- Перевірка функціонування апарату в режимі тестового копіювання.
- Коректування (при необхідності) установок в пам’яті.
- В апаратах з додатковими пристроями (дуплекс, сортер, автоподавач оригіналів) зробити перевірку стану і очищення вузлів, що входять в ці пристрої.
2. Обов’язкові вимоги до послуг з обслуговування принтерів та заправки картриджів
Проводяться при технічному обслуговуванні принтерів
2.1. Перевірка стану і очищення пристрою формування зображення (для принтерів з роздільними пристроями – окремо блоку девелопера і блоку фотобарабана);
2.2. Перевірка стану дозуючого леза (doctor blade);
2.3. Перевірка і очищення вала магнітного;
2.4. Перевірка і очищення вузлів заряду і перенесення;
2.5. Перевірка і очищення поверхонь нагрівального і прижимного валів, блоку термоплівки;
2.6. Перевірка стану і очищення зубчатих передач;
2.7. Очищення тракту подачі паперу і внутрішніх поверхонь апарату;
2.8. Перевірка функціонування принтеру в режимі тестового друку.
3. Обов’язкові вимоги до послуг з заправки картриджів
3.1. Надання послуг здійснюється за заявками Замовника, в разі необхідності – у святкові та вихідні дні.
3.2. Вартість використаних витратних матеріалів входить в вартість послуг.
3.3. Послуги здійснюються з виїздом сервісного інженера Виконавця к Замовнику.
3.4. Час реагування сервісного інженера на виклик – не більше 8 робочих годин, за необхідності – у вихідні та святкові дні.
3.5. Час заміни запчастини або агрегату – не більше 24 годин.
У послуги заправки та відновлення картриджів входить:
- Повне розбирання та очистку всіх вузлів картриджу сервісним пиловсмоктувачем;
- Очистку та полірування фоторецепторного барабану;
- Нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
- Очищування магнітного валу та валу первинного заряду;
- Очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;
- Наповнювання тонером (рівень наповнення).
- Заміну за необхідності очищувального леза, леза дозуючого, валу магнітного, фоторецепторного барабану, валу первинного заряду, магнітного валу.
4. Вимоги до технічної підтримки.
Учасник повинен надати Замовнику мінімум три можливості реєстрації заявок - за допомогою Веб-порталу самообслуговування служби Сервіс Деск Учасника, електронної пошти та Системи моніторингу. Вимоги до технічної підтримки, наведені нижче у Таблиці 1, яку Учасник повинен заповнити:
Таблиця 1
Відповідність служби Сервіс Деск Учасника вимогам Замовника з описом фактичного функціоналу та скріншотами інтерфейсу і поштового клієнту
№ з/п |
Вимога Замовника до системи Сервіс Деск Учасника |
Опис фактичного функціоналу служби Сервіс Деск Учасника |
| |
Скріншоти інтерфейсу служби Сервіс Деск Учасника та поштового клієнта, що підтверджують опис фактичного функціоналу служби Сервіс Деск Учасника |
| |||
1. Веб-портал самообслуговування служби Сервіс Деск Учасника забезпечує: |
| |||
1.1. |
Зазначити загально-доступну URL-адресу Веб-порталу самообслуговування служби Сервіс Деск Учасника. |
|
| |
Без скріншоту |
| |||
1.2. |
Авторизацію не менше ніж трьох відповідальних осіб Замовника на Веб-порталі самообслуговування Учасника. Можливість для відповідальної особи Замовника перегляду та роботи з заявками, зробленими всіма іншими зареєстрованими відповідальними особами Замовника. |
|
| |
Навести скріншоти інтерфейсів з авторизацією не менше ніж трьох користувачів які спільно можуть створювати та переглядати заявки |
| |||
1.3. |
Реєстрацію заявок відповідальних осіб Замовника в Сервіс Деску Учасника за допомогою Веб-порталу самообслуговування. |
|
| |
Навести скріншот інтерфейсу заявки з унікальним номером |
| |||
1.4. |
Можливість вибору типу заявки на Веб-порталі самообслуговування в залежності від мети звернення: ремонт копіювально-розмножувальної техніки, заправка картриджів, постачання витратних матеріалів, інше. |
|
| |
Навести скріншот інтерфейсу Веб-порталу самообслуговування з можливістю вибору типу заявки |
| |||
1.5. |
Автоматичне надсилання повідомлень на електронну пошту відповідальної особи Замовника що зробила заявку, та всіх інших зареєстрованих відповідальних осіб Замовника, про надходження заявки та присвоєння сервісній заявці унікального номеру. |
|
| |
Навести скріншот інтерфейсу поштового клієнту користувача що зробив заявку, з листом, що підтверджує створення сервісної заявки. |
| |||
1.6. |
В заявках на поточний ремонт копіювально-розмножувальної техніки відображати перелік Техніки Замовника з можливістю відбору конкретної одиниці по заводському номеру виробника. |
|
| |
Навести скріншот інтерфейсу Веб-порталу самообслуговування з можливістю вибору конкретної одиниці Техніки по заводському номеру виробника. |
| |||
1.7. |
Відображення на Веб-порталі самообслуговування інформації про хід рішення заявок, у вигляді зміни статусу заявки. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу Веб-порталу самообслуговування з історією зміни статусів заявки | ||||
1.8. |
Автоматичне надсилання повідомлень на електронну пошту відповідальної особи Замовника що зробила заявку, та всіх інших зареєстрованих відповідальних осіб Замовника, про зміни статусу заявки. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу поштового клієнту користувача що зробив заявку, з листом, що підтверджує про зміну статусу сервісної заявки. | ||||
1.9. |
Відображення історії звернень всіх відповідальних осіб Замовника. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу Веб-порталу самообслуговування з історією звернень всіх відповідальних користувачів. | ||||
1.10. |
Можливість для всіх відповідальних осіб Замовника ведення переписки на Веб-порталі самообслуговування зі співробітниками технічної підтримки Учасника. Повідомлення про коментар, що доданий до заявки одною відповідальною особою Замовника, повинен надходити у вигляді повідомлень електронної пошти до всіх інших зареєстрованих осіб Замовника і відповідно вони повинні мати можливість додати також свої коментарі до заявки. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу Веб-порталу самообслуговування з історією ведення переписки всіх користувачів стосовно заявки. | ||||
1.11. |
Мобільний інтерфейс Веб-порталу самообслуговування, адаптований для використання на смартфоні. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу мобільного інтерфейсу Веб-порталу самообслуговування | ||||
2. Заявки, що отримані Учасником від Замовника електронною поштою забезпечують: | ||||
2.1. |
Зазначити адресу електронної пошти Учасника, при надходженні на яку листа від Замовника, буде автоматично створюватись сервісна заявка в службі Сервіс Деск Учасника. |
| ||
Без скріншоту | ||||
2.2. |
Автоматичне створення сервісної заявки служби Сервіс Деск Учасника при надходженні електронного листа від Замовника. Тема листа повинна заповнювати тему заявки, вміст листа заповнювати опис заявки, вкладені файли зберігатися як файли до заявки |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу поштового клієнту користувача з листом який містить тему заявки, опис заявки та вкладений файл. | ||||
2.3. |
Автоматичне надсилання повідомлень на електронну пошту відповідальної особи Замовника що зробила заявку, та всіх інших зареєстрованих відповідальних осіб Замовника, про надходження заявки та присвоєння сервісній заявці унікального номеру. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу поштового клієнту користувача що зробив заявку, з листом, що підтверджує створення сервісної заявки. | ||||
2.4. |
Можливість перегляду заявки, створеною у відповідь на лист електронної пошти Замовника, всіма зареєстрованими відповідальними особами Замовника на Веб-порталі самообслуговування служби Сервіс Деск Учасника. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу Веб-порталу самообслуговування що підтверджує можливість перегляду заявки, створеною у відповідь на лист електронної пошти Замовника, всіма зареєстрованими відповідальними особами Замовника | ||||
2.5. |
Автоматичне інформування відповідальної особи Замовника що зробила заявку, та всіх інших зареєстрованих відповідальних осіб Замовника, електронною поштою про зміну статусів сервісної заявки. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу поштового клієнту користувача що зробив заявку, з листом, що підтверджує про зміну статусу сервісної заявки. | ||||
2.6. |
Автоматичне додавання відповідей Замовника на отримані електронні листи як коментарів до сервісної заявки, з можливістю їх перегляду всіма зареєстрованими відповідальними особами Замовника на Веб-порталі самообслуговування служби Сервіс Деск Учасника. |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу поштового клієнту користувача з листом який містить коментар до сервісної заявки. | ||||
3. Заявки, що отримані від Системи моніторингу (опис п. 5 Додатку № 6 до Тендерної документації) забезпечують: | ||||
3.1. |
Автоматичне створення сервісної заявки типу «Заправка картриджів» служби Сервіс Деск Учасника при надходженні сповіщення від Системи моніторингу. Система моніторингу повинна автоматично заповнювати тему заявки, опис заявки та одиницю Техніки Замовника |
| ||
Навести скріншот інтерфейсу Сервіс Деск Учасника зі створеною сервісною заявки типу «Заправка картриджів» яка містить заповнені автоматично тему заявки, опис заявки та одиницю Техніки Замовника | ||||
4. Тестовий доступ Замовника до Сервіс Деск Учасника | ||||
4.1. |
Учасник зобов’язується надати тестовий доступ Замовнику, в разі необхідності перевірки функціональності на етапі оцінки пропозиції. |
| ||
Без скріншоту |
5. Вимоги до “Системи автоматичного моніторингу копіювально-розмножувальної техніки та принтерів Замовника”.
З метою забезпечення безупинної роботи копіювально-розмножувальної техніки та принтерів, автоматичного інформування Учасника про необхідність заправки/відновлення картриджів, Учасник повинен без додаткової оплати, встановити на сервері Замовника “Систему автоматичного моніторингу копіювально-розмножувальної техніки та принтерів Замовника” (надалі - Система моніторингу). Вимоги до системи моніторингу, наведені нижче у Таблиці 2, яку Учасник повинен заповнити:
Таблиця 2
Відповідність Системи моніторингу вимогам Тендерної документації з описом фактичного функціоналу та скріншотами інтерфейсу
№ з/п |
Вимога Замовника до Системи моніторингу |
Опис фактичного функціоналу Системи моніторингу |
Скріншоти інтерфейсів Системи моніторингу та системи Сервіс Деск Учасника, що підтверджують опис фактичного функціоналу. Замість наведеної нижче вимоги до скріншотів, Учасник повинен надати скріншоти інтерфейсів. | ||
5.1. Система моніторингу повинна відповідати наступним вимогам: | ||
5.1.1. |
Сервер Системи моніторингу повинен бути з відкритим кодом. Учасник повинен навести назву Системи моніторингу, та зазначити такі URL-адреси: |
|
Без скріншоту | ||
5.1.2. |
Учасник повинен, без додаткової оплати, встановити та налаштувати Docker-контейнер з образом серверу Системи моніторингу на сервері Замовника. |
|
Без скріншоту | ||
5.1.3. |
Співробітники технічної підтримки Замовника повинні мати повний адміністративний доступ до серверу Системи моніторингу, без обмеження кількості користувачів. Після закінчення налаштування серверу, співробітники Учасника не будуть мати доступу до серверу Системи моніторингу, окрім випадків технічного обслуговування серверу на вимогу Замовника. |
|
Без скріншоту | ||
5.1.4. |
Учасник повинен, без додаткової оплати, налаштувати моніторинг по протоколу SNMP рівня тонеру для всіх мережевих БФП та принтерів Замовника. |
|
Навести скріншот інтерфейсу Системи моніторингу, з показниками рівня тонеру для мережевого БФП/принтеру та скріншот веб-інтерфейсу самого БФП/принтеру, що підтверджує показники в Системі моніторингу | ||
5.1.5. |
Учасник повинен, без додаткової оплати, налаштувати в Системі моніторингу автоматичне сповіщення Учасника, про досягнення граничного рівня тонеру для всіх мережевих БФП та принтерів Замовника. |
|
Навести скріншот інтерфейсу Системи моніторингу, про сповіщення досягнення граничного рівня тонеру БФП/принтером | ||
5.1.6. |
Для кожного випадку досягнення граничного рівня тонеру, повинна автоматично створюватись відповідна задача в Системі моніторингу, з посиланням на конкретну одиницю техніки Замовника. |
|
Навести скріншот інтерфейсу Системи моніторингу, з задачею про досягнення граничного рівня тонеру БФП/принтером | ||
5.1.7. |
При заміні тонеру або виконанні робіт із заправки/відновлення картриджів в БФП або принтері, статус відповідної задачі в Системи моніторингу повинен автоматично змінюватись на вирішений. |
|
Навести скріншот інтерфейсу Системи моніторингу, зі зміною статусу задачі при зміні рівня тонеру в БФП/принтеру вище граничного рівня. | ||
5.2. Учасник повинен, без додаткової оплати, налаштувати інтеграцію Системи моніторингу зі службою Сервіс Деск Учасника, що відповідає наступним вимогам: | ||
5.2.1. |
Інтеграція налаштовується для БФП та принтерів по яким Учасником виконуються роботи із заправки та відновлення картриджів. |
|
Без скріншоту | ||
5.2.2. |
В задачі на Сервері моніторингу Замовника, для БФП та принтерів по яким Учасником виконуються роботи із заправки та відновлення картриджів, повинно автоматично заповнюватись номер сервісної заявки в службі Сервіс Деск Учасника. |
|
Навести скріншот інтерфейсу Системи моніторингу, з гіперпосиланням на сервісну заявку в службі Сервіс Деск Учасника. | ||
5.2.3. |
При виконанні Учасником роботи із заправки та відновлення картриджу, Учасник повинен змінювати статус відповідної сервісної заявки в службі Сервіс Деск Учасника, що автоматично повинно змінювати статус пов’язаної задачі Серверу моніторингу Замовника на вирішений. |
|
Навести скріншот інтерфейсу заявки в службі Сервіс Деск Учасника, статус якої змінився на вирішений. Навести скріншот інтерфейсу пов’язаної задачі Системи моніторингу, статус якої також змінився на вирішений. | ||
5.3. Строки впровадження Системи моніторингу: | ||
5.3.1. |
Строк впровадження Системи моніторингу – не більше ніж десять робочих днів з моменту підписання Договору |
|
Без скріншоту | ||
5.4. Тестовий доступ Замовника до Системи моніторингу | ||
5.4.1. |
Учасник зобов’язується розгорнути тестовий екземпляр Системи моніторингу на власному сервері з моніторингом власних принтерів або БФП та надати тестовий доступ Замовнику, в разі необхідності перевірки функціональності на етапі оцінки пропозиції. |
|
Без скріншоту |
Таблиця 3
Частина 1. Технічне обслуговування копіювально- розмножувального обладнання GESTETNER, DEVELOP | |||||
№ з/п |
Вид послуги |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн, (з ПДВ) |
Загальна сума, грн, (з ПДВ) | |
1 |
Технічне обслуговування БФП GESTETNER DSm415/DSm415pf |
10 |
|
| |
2 |
Технічне обслуговування БФП GESTETNER MP161SPF |
2 |
|
| |
3 |
Технічне обслуговування БФП GESTETNER MPC3500 |
2 |
|
| |
4 |
Технічне обслуговування БФП DEVELOP ineo 4020і |
6 |
|
| |
5 |
Технічне обслуговування БФП DEVELOP ineo 226 |
14 |
|
| |
6 |
Технічне обслуговування БФП DEVELOP ineo 654e |
2 |
|
| |
7 |
Технічне обслуговування БФП DEVELOP ineo+ 258 |
2 |
|
| |
8 |
Технічне обслуговування БФП DEVELOP ineo 1100 (Konica Minolta bizhub PRO 1100) |
2 |
|
| |
Частина 2. Ремонт копіювально-розмножувального обладнання (з урахуванням комплектуючих, запасних частин та витратних матеріалів визначених у переліку): | |||||
№ з/п |
Вид послуги |
Виробник |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн, (з ПДВ) |
Загальна сума, грн, (з ПДВ) |
1 |
Заміна пластини напрямної H5562208 |
Оригінал |
2 |
|
|
2 |
Заміна блока зображення 411844 DMU25 PCU type 1515 (DSm415/MP161/MP171/MP201) |
Оригінал |
2 |
|
|
3 |
Заміна валу тефлонового AE011086 |
Оригінал |
1 |
|
|
4 |
Заміна термістора AW100088 |
Оригінал |
1 |
|
|
5 |
Заміна сепаратора валу тефлонового AE044059 |
Оригінал |
3 |
|
|
6 |
Заміна DR-114 фотоциліндра до ineo 164/163/213 (4021029801) |
Оригінал |
4 |
|
|
7 |
Заміна леза очистки A0XX361800 |
Оригінал |
4 |
|
|
8 |
Заміна блоку фотобарабана DK-1150 (302RV93010) |
Оригінал |
4 |
|
|
9 |
Заміна ролика A4EUR71411 |
Оригінал |
4 |
|
|
10 |
Заміна ролика A4EUR71511 |
Оригінал |
2 |
|
|
11 |
Заміна DV-116 девелопера до ineo 164 (A1UC5D0) |
Оригінал |
4 |
|
|
12 |
Заміна фотоциліндру A7U41RH DR-313K до ineo +258/ +308/ +368 |
Оригінал |
3 |
|
|
13 |
Заміна роликів 604K77810 до Xerox DADF WC7120/7125/74XX/75XX/53XX KIT DADF FEED ROLLER |
Оригінал |
5 |
|
|
14 |
Заміна тонера 842024 DT415BLK 1270D (DSm415/MP161/MP171/MP201) |
Оригінал |
4 |
|
|
15 |
Заміна тонер-кіта A3VW0D0 TN-118 до ineo 215 |
Оригінал |
1 |
|
|
16 |
Заміна тонера A8DA1D0 TN-324K Black (чорний) |
Оригінал |
1 |
|
|
17 |
Заміна тонера A8DA4D0 TN-324C Cyan (блакитний) |
Оригінал |
1 |
|
|
18 |
Заміна тонера A8DA3D0 TN-324M Magenta (пурпурний) |
Оригінал |
1 |
|
|
19 |
Заміна тонера A8DA2D0 TN-324Y Yellow (жовтий) |
Оригінал |
1 |
|
|
20 |
Заміна тонера A88J150 TN-016 до ineo 1100 |
Оригінал |
1 |
|
|
21 |
Заміна тонера ACF00D0 TNP78 Black (чорний) 4000і / 4020і |
Оригінал |
1 |
|
|
22 |
Заміна картриджа Brother TN-3330 |
Оригінал |
3 |
|
|
Частина 3. Технічне обслуговування принтерів та БФП | |||||
№ з/п |
Вид послуги |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн, (з ПДВ) |
Загальна сума, грн, (з ПДВ) | |
1 |
Технічне обслуговування БФП формату А4 |
30 |
|
| |
2 |
Технічне обслуговування принтера лазерного формату А4 |
30 |
|
| |
3 |
Технічне обслуговування БФП Xerox VL 7030 |
30 |
|
| |
4 |
Послуги з модернізації фотоциліндру A7U41RH DR-313K для використання як DR-313 Y/M/C Фотоциліндр колір |
3 |
|
| |
Частина 4. Ремонт принтерів з заміною картриджів (з урахуванням вартості картриджів визначених у переліку): | |||||
№ з/п |
Вид послуги |
Виробник |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн, (з ПДВ) |
Загальна сума, грн, (з ПДВ) |
1 |
Заміна картриджа HP LJ P3015 (CE255A) |
Оригінал |
1 |
|
|
2 |
Заміна картриджів HP LJ 35A P1005/ 1006 DUAL PACK (CB435AD) |
Оригінал |
2 |
|
|
3 |
Заміна картриджа HP LJ 49A 1320/1160 (Q5949A) |
Оригінал |
2 |
|
|
4 |
Заміна картриджів HP LJ 12AD 1010/ 1012/ 1015/1020 DUAL PACK (Q2612AD) |
Оригінал |
2 |
|
|
5 |
Заміна картриджа HP LJ 80A Pro 400 M401/Pro 400 MFP M425 (CF280A) |
Оригінал |
1 |
|
|
6 |
Заміна картриджа HP 83A LJ M127fn/M127fw Black (CF283A) |
Оригінал |
1 |
|
|
7 |
Заміна картриджа HP 26A LJ Pro M402d/M402dn/M402n/M426dw/M426fdn/M426fdw Black (CF226A) |
Оригінал |
5 |
|
|
8 |
Заміна картриджа Kyocera TK-1160 (1T02RY0NL0) |
Оригінал |
8 |
|
|
Частина 5. Поточний ремонт принтерів (з урахуванням комплектуючих, запасних частин та витратних матеріалів визначених у переліку, або еквівалент: | |||||
№ з/п |
Вид послуги |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн, (з ПДВ) |
Загальна сума, грн, (з ПДВ) | |
1 |
Заміна фотобарабану картриджу CE255A принтера HP LJ P3015d/P3015dn/P3015x |
1 |
|
| |
2 |
Заправка картриджа CE255A принтера HP LJ P3015d/P3015dn/P3015x |
3 |
|
| |
3 |
Заміна фотобарабану картриджа CE285A принтера HP LJ P1102/ 1102w/ M1132/ M1212nf/ M1217nfw |
2 |
|
| |
4 |
Заправка картриджа CE285A принтера HP LJ P1102/1102w/M1132/M1212nf/M1214nfh |
5 |
|
| |
5 |
Заміна леза дозуючого картриджа CF226A принтера HP LJ Pro M402d/M402dn/M402n/M426dw/M426fdn/M426fdw |
3 |
|
| |
6 |
Заміна леза очищення CF226A принтера HP LJ Pro M402d/M402dn/M402n/M426dw/M426fdn/M426fdw |
5 |
|
| |
7 |
Заміна вала первинного заряду CF226A принтера HP LJ Pro M402d/M402dn/M402n/M426dw/M426fdn/M426fdw |
5 |
|
| |
8 |
Заміна фотобарабану картриджа CF226A принтера HP LJ Pro M402d/M402dn/M402n/M426dw/M426fdn/M426fdw |
20 |
|
| |
9 |
Заправка картриджа CF226X принтера HP LJ Pro M402d/M402dn/M402n/M426dw/M426fdn/M426fdw |
40 |
|
| |
10 |
Заміна фотобарабану картриджа CF283A принтера HP LJ M201dw/M201n/M225dn/M225dw |
2 |
|
| |
11 |
Заправка картриджа CF283X принтера HP LJ Pro M201dw/M201n/M225dn/M225dw |
5 |
|
| |
12 |
Заправка картриджа великої ємності Q7553X принтера HP LJ P2014/P2015, M2727nf |
2 |
|
| |
13 |
Заправка картриджа KYOCERA TK-1160 |
20 |
|
| |
14 |
Заміна термоплівки вузла закріплення KYOCERA P2040dn |
3 |
|
| |
15 |
Заміна масляної прокладки ф'юзера без тримача KYOCERA P2040dn |
4 |
|
| |
16 |
Заміна термоплівки вузла закріплення HP LJ 1020/1150/1160/1200/1300/1320/2015/3015 |
2 |
|
| |
17 |
Заправка картриджа CF280X принтера HP M425dn/ M425dw/ M401a/ M401dn/ M401dw |
5 |
|
| |
18 |
Заміна фотобарабана картриджа CF280A принтера HP M425dn/ M425dw/ M401a/ M401d/ M401dn/ M401dw |
3 |
|
| |
19 |
Заправка картриджа CB435A принтера HP LJ P1005/P1006 |
2 |
|
| |
20 |
Заправка картриджа ACF00D0 TNP78 БФП DEVELOP ineo 4000і / 4020і |
6 |
|
| |
21 |
Заправка картриджа Brother TN-3330 |
3 |
|
| |
22 |
Заміна термоплівки вузла закріплення HP LJ P2035/2055/P1102/P1606/M401/M425/Pro 400/Canon LBP6310/63 |
5 |
|
|
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:Закупівля здійснюється з метою забезпечення роботи принтерів та копіювально-розмножувального обладнання апарату Міністерства у 2024 році
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Для розрахунку використовувалися результати завершеної процедури відкритих торгів за аналогічним предметом закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-10-011544-a.
ОВ = V * Ц * к = 1 * 516 600,00* 1,108 = 572 392,80
де:
ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V – обсяг товарів/послуг, що закуповується;
Ц – ціна минулого періоду;
к – коефіцієнт індексації.
Таким чином очікувана вартість становить: 572 400,00 грн з ПДВ.
Теги: