Перейти до головного вмісту

Інструкція щодо віддаленого відкриття рахунка та зміни способу отримання пенсії через вебпортал Пенсійного фонду України для одержувачів, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях

05/09/2022

 

Крок 1. Зареєструйтеся у системі Приват24

  • Завантажте застосунок Приват24 через App Store або Google Play; 

  • Пройдіть реєстрацію у Приват24. Дотримуйтесь зазначених на екрані вказівок;

  • Сфотографуйтесь за допомогою камери телефона. Дотримуйтесь зазначених на екрані вказівок та переконайтесь, що фото чітке та у кадр вміщається усе обличчя; 

  • Заповніть Ваші анкетні дані;

  • Додайте оригінал довідки РНОКПП (ІПН) або штамп відмови від РНОКПП (ІПН); 

  •  Додайте оригінал ідентифікуючого документу; 

- майте під рукою необхідні документи:

довідка РНОКПП (ІПН) або відмови від РНОКПП (ІПН);

один з наступних ідентифікуючих документів:

- Біометричний закордонний паспорт громадянина України 

АБО

- Загальногромадянський паспорт-книжечка + водійське посвідчення 

АБО

- ID-картка + витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання.

  • Заповніть Ваші особисті дані. Після успішної перевірки, на головній сторінці з'явиться повідомлення “Документи перевірено”; 

  • Заплануйте відеодзвінок з банком. Дотримуйтесь інструкцій та очікуйте на дзвінок з банку для проведення відеоверифікації;

  • Прийміть відеодзвінок від банку. Для цього: 

- налаштуйте стабільне інтернет-з’єднання;

- перевірте доступ до камери та мікрофону, переконайтесь що вони працюють; 

- розташуйтесь так, щоб при розмові з операторам не було третіх осіб в приміщенні;

- майте під рукою необхідні документи:

один з наступних ідентифікуючих документів:

- Біометричний закордонний паспорт громадянина України 

АБО

- Загальногромадянський паспорт-книжечка + водійське посвідчення 

АБО

- ID-картка + витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання.

- чесно відповідайте на запитання оператора. 

  • Підпишіть документи.

 

Крок 2. Оформіть Digital картку

  • Авторизуйтесь у Приват24;

  • У меню «Гаманець» натисніть «Додати» та виберіть «Digital картка»;

  • Виберіть тип картки, який плануєте оформити («Кредитну» чи «Дебетову»), платіжну систему та валюту.

Нову картку ви побачите в гаманці протягом 10 хв. і відразу зможете додати до Apple Pay чи Google Pay.

Відеоінструкція: https://privatbank.ua/digital-card

 

Крок 3. Подання заяви про зміну способу виплати через вебпортал ПФУ

  • Зареєструйтеся на сайті Пенсійного фонду. Для цього перейдіть на вебпортал Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua та зареєструйтеся в особистому кабінеті за допомогою КЕП (як отримати КЕП – див. нижче);

  • Зайдіть до меню «Внесення змін до пенсійної справи» та оберіть «Заява про зміну способу пенсії». Заповніть необхідну інформацію та підвантажте документи, сформуйте заяву.

 

Отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

  • Перейдіть на https://acsk.privatbank.ua;

  • Зайдіть до меню «Сертифікати»/«Особисті». Пройдіть авторизацію в системі;

  • У меню натисніть «Отримати новий», перевірте коректність своїх даних та натисніть «Дані вірні». Здійсніть необхідні дії для генерації КЕП.

АБО

  • Перейдіть на https://next.privat24.ua та авторизуйтеся в системі Приват24;

  • Зайдіть до меню «Бізнес»/«Електронно цифровий підпис для фізособи». Перевірте коректність своїх даних та натисніть «Дані вірні». Здійсніть необхідні дії для генерації КЕП.

Відеоінструкція: https://youtu.be/LMyrLEDKhEY

 

Теги: