Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГромадянамФормування життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
В цьому матеріалі

Поширені запитання-відповіді


 

Як громада може долучитися до проєкту?

Громадам (уповноваженим органам) потрібно подати заяву довільної форми в електронному форматі, у якій вказати: кількість жителів та наявність приміщення для надання комплексної послуги.

 

Якщо приміщення перебуває:

- у комунальній власності — до заяви потрібно додати рішення про виділення такого приміщення під послугу;

- у державній власності — використання приміщення здійснюється відповідно до законодавства про оренду державного та комунального майна;

- у приватній формі власності — до заяви потрібно додати письмову згоду благодійника.


За наявності додатково громада може подати таку інформацію:

А) соціальний паспорт територіальної громади або стратегію/план соціального розвитку територіальної громади, інші акти, які визначають соціально-економічний розвиток територіальної громади та/або її потреби;

Б) результати визначення потреб жителів територіальної громади у соціальних послугах відповідно до Закону України “Про соціальні послуги”;

В) згода благодійника надати благодійну пожертву територіальній громаді для облаштування приміщення для надання комплексної послуги та/або забезпечення утримання приміщення, де надаватиметься комплексна послуга.

Г) довідка від територіальних органів Нацсоцслужби про встановлення факту відповідності наявних умов для надання комплексної послуги вимогам законодавства.


Чи має приміщення повністю відповідати вимогам до подачі заявки, чи можна його покращувати в процесі реалізації проекту?

Можна подавати заявку і вказати, що наявне приміщення потребує покращення. Також необхідно уточнити, в чому саме приміщення не відповідає вимогам та у які строки ці невідповідност будуть усунені. Для встановлення факту відповідності наявних умов територіальні органи Нацсоцслужби.

 

Чи можуть надаватися інші соціальні послуги тим самим надавачем у тому самому приміщенні?

Інші послуги можуть надаватись у тому самому приміщенні за умови наявності достатньої площі. Для надання послуги з формування життєстійкості мають бути виділені окремі кімнати, а також окремі фахівці.

 

Чи можна замість листа-згоди від благодійника надати копію Меморандуму про співпрацю та наміри?

Так, можна. Будь-який документ (акт), який підтверджує залученість благодійника, потрібно долучати до заявки.

 

Хто має бути балансоутримувачем приміщення для надання послуги?

Для участі в проекті передбачена будь-яка форма власності приміщення, яке є у територіальної громади: комунальна, державна або приватна форма.

Проте, мають бути документи, які підтверджують можливість використання такого приміщення для надання комплексної послуги. Зокрема, це може бути рішення про виділення приміщення комунальної форми власності, письмова згода благодійника, або інші дозвільні документи (пункт 5 Порядку).

 

Які є джерела фінансування проєкту?

Проєкт може фінансуватися з трьох джерел: місцевого бюджету, державних коштів та за рахунок благодійників.

Державою фінансується саме надання комплексної послуги з формування життєстійкості шляхом укладання договору з надавачем цієї послуги.

 

Хто може бути надавачем соціальної послуги з формування життєстійкості?

Юридичні або фізичні особи – підприємці, що включені до розділу «Надавачі соціальних послуг» Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (пункт 7 Порядку).

 

Чи можуть комунальні заклади обласного або місцевого значення брати участь у проєкті та на яких умовах?

Надавачі соціальних послуг — бюджетні установи допускаються до участі у конкурсі для реалізації експериментального проекту за умови прийняття рішення про припинення бюджетної установи шляхом її реорганізації (перетворення) у некомерційне підприємство. Отже, брати участь у такій організаційно-правовій формі установи не зможуть, але можуть::

1) за рішенням відповідних виконавчих органів виділити приміщення цих установ для надання послуги;

2) перескеровувати клієнтів, які потребують психосоціальної підтримки, до фахівців надавача послуги з формування життєстійкості у громаді;

3) надавати ті послуги, які вони надають за статутом і до них будуть направляти клієнтів за потреби;

4) за умови рішення відповідних виконавчих органів про створення нової юрособи –  комунального некомерційного підприємства – залучити туди своїх фахівців;

5) брати участь в проекті як надавачі послуги з формування життєстійкості поза конкурсом.


Коли надавач послуги повинен розпочати свою роботу?

В договорі між надавачем та Фондом зазначається дата початку надання послуги.

 

Як розрахувати оплату праці команди надавача?

Вартість комплексної послуги складається із заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників, придбання товарів та послуг, безпосередньо пов’язаних з її наданням і фіксується у договорі з надавачем. Заробітна плата у вартості послуги рахується згідно з окладу за єдиною тарифною сіткою. Оплата послуги проводиться щомісячно на підставі поданих надавачем звітів за формою, затверджених Мінсоцполітики, на банківський рахунок надавача однією сумою.

 

Чи обов’язково потрібно мати фахівця у штаті, чи можна залучити ФОП?

Для участі в конкурсі надавач комплексної послуги формує команду фахівців (працівників, які перебувають з надавачем у трудових відносинах або є залученими особами до надання послуг за договором про надання послуг). Відповідно, так, фізичну особу або ФОП також можна залучити в команду фахівців.

 

Чи можуть залучатись для надання послуги фахівці (соціальні менеджери, ФСРи, психологи) на неповний робочий день? 

У експериментальному проекті передбачається залучення відповідної кількості фахівців на повний робочий день. 

Формат неповного робочого дня можливий за наявності у надавача такої кількості спеціалістів, яка забезпечує повну навантаженість команди відповідно до затвердженого Мінсоцполітики штатного нормативу. 

Графік роботи кожного з фахівців визначається надавачем самостійно.

 

Чи потрібна вища освіта фахівців для участі надавача в конкурсі?

Так, для того, щоб стати переможцем конкурсу серед надавачів фахівцям, потрібно мати дипломи про вищу освіту за відповідними спеціальностями.

 

Чи можна отримати послугу онлайн?

Фахівці можуть надавати комплексну послугу у приміщенні за місцем розташування надавача чи за місцем розташування закладу, де працюють чи навчаються отримувачі послуги. За потреби, послугу можна надавати через інтернет та за допомогою мобільного зв'язку.

 

Чи є Стандарт надання послуги?

Зараз при наданні послуги фахівці можуть орієнтуватись на затверджений Порядок реалізації експериментального проєкту із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.

 

Яка процедура участі поза конкурсом? 

Надавачі поза конкурсом подають Фонду в електронній формі за адресою, зазначеною на офіційному веб-сайті Фонду:

- заяву про надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості поза конкурсом за примірною формою, затвердженою Мінсоцполітики, із зобов’язанням, що комплексна послуга надаватиметься відповідно до умов, визначених Порядком реалізації проекту, і за власні кошти та/або за рахунок коштів благодійної пожертви;

- скановані копії документів, передбачені пунктом 10 Порядку реалізації проекту.

Фонд протягом 5 робочих днів проводить перевірку інформації і протягом 3 робочих днів в електронній формі надсилає повідомлення надавачу поза конкурсом — про відповідність або невідповідність  його вимогам до надавача комплексної послуги.

 

Чи може надавач податися на участь у проекті поза конкурсом, якщо громада не подасть заявки на участь?

Може, адже надавач поза конкурсом має намір самостійно облаштувати приміщення для надання комплексної послуги та забезпечувати його утримання.

 

Чи може надавач послуги поза конкурсом перейти на фінансування з державного бюджету під час чи після завершення експериментального проекту?

Будь-який надавач соціальних послуг, який хоче отримати оплату послуги з бюджетних коштів, повинен взяти участь у конкурсі. Щоб у громаді був оголошений конкурс, відповідні уповноважені органи мають подати заявку на участь своєї територіальної громади.

 

Чи можна робити заміну фахівців у команді надавача?

Наприклад, фахівець вирішує звільнитись.

Фаховий рівень спеціаліста на заміну має бути відповідним рівню попереднього фахівця, щодо якого здійснювалось оцінювання конкурсною комісією, або відповідати критерію фахового рівня, необхідного для надання послуги (підпункт 4 пункту 15 Постанови №1049). 

Надавачі повинні повідомити про зміну фахівців Фонд з наданням

відповідних документів, які підтверджують фаховий рівень. Зміни прийматимуться рішенням конкурсної комісії без проведення додаткового конкурсу.