Про кошти та банківську картку
1. Яка сума зараховуватиметься на картку?
14 165 грн (п’ять прожиткових мінімумів для дітей віком 6-18 років)
2. Скільки часу має пройти від моменту відкриття картки у банку до моменту зарахування коштів?
Якщо картку отримано у червні місяці, то зарахування коштів відбудеться 1-3 числа липня місяця. Кошти перераховуються в порядку черговості відкриття поточних рахунків
3. Протягом якого часу можна використати кошти на оздоровлення?
Отримувач може використати кошти протягом трьох місяців з дня зарахування на поточний рахунок, у разі зарахування коштів у жовтні-листопаді, – не пізніше 25 грудня поточного року. Невикористані кошти з вашої картки повернуться до державного бюджету.
4. Чи можна використовувати кошти з картки на придбання інших товарів, послуг, зокрема для дитини?
Ні, кошти можуть бути використані виключно на придбання путівки на оздоровлення та відпочинок дитини.
5. На що я можу використати дані гроші? Як це перевірятиметься?
Кошти можливо використати виключно на придбання путівки на оздоровлення та відпочинок до будь-якого з таборів з наведеного переліку ( перелік – за посиланням).
Ці табори приєдналися до договору з Нацсоцслужбою і включені до переліку дитячих закладів оздоровлення та відпочинку вищої категорії, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, і розташовані в карпатському регіоні. Якщо ви схочете використати ці гроші на інші потреби, то відповідно до умов видачі картки, транзакція не буде проведена.
6. Якщо коштів, які буде зараховано на картку, більше, ніж вартість путівки? Чи можу я їх використати на щось інше? Чи придбати додаткові дні відпочинку для моєї дитини?
Кошти можливо використати виключно на придбання путівки. Залишок коштів можна використати протягом визначеного терміну на придбання іншої путівки, при цьому необхідно буде здійснити доплату за рахунок власних коштів.
7. Якщо коштів, які буде зараховано менше, ніж вартість путівки до закладу, який я оберу? Що мені робити?
Коштів, що перераховуються на картку, достатньо для придбання путівки на відпочинок терміном у 14 днів у будь якому-закладі вищої категоріїі в карпатському регіоні з переліку для вибору (перелік – за посиланням). У випадку, якщо вартість путівки на оздоровлення у 21 день більша суму перерахованих коштів, за бажанням, батьки можуть здійснити доплату за рахунок власних коштів. Часткова доплата за рахунок коштів батьків відбувається в будь-який зручний для них спосіб (готівкою, банківською карткою).
8. Чи мають право батьки отримати кошти готівкою, знявши їх з банківської картки?
Ні, програма передбачає зарахування коштів у грошовій безготівковій формі на відкритий поточний рахунок одного з батьків із спеціальним режимом використання. Це означає, що витратити їх можна, тільки придбавши путівку у табір та перерахувавши кошти на рахунок закладу.
Забороняється перерахунок бюджетних коштів отримувачами з поточного рахунка на інші рахунки. Рахунок не підлягає поповненню, також забороняється зняття готівки з поточного рахунка.
9. Якщо з поважних причин дитина змушена була перервати відпочинок чи оздоровлення, чи повертається залишок коштів? чи можна їх використати повторно?
У випадку дострокового відрахування дитини з обраного дитячого закладу оздоровлення та відпочинку сума коштів, яка залишається невикористаною від вартості путівки, повертається закладом оздоровлення та відпочинку протягом 10 операційних днів на поточний рахунок отримувача (тобто одного з батьків).
У випадку часткової оплати вартості путівки сума коштів, яка залишається не використаною від вартості путівки, повертається закладом оздоровлення та відпочинку протягом 10 операційних днів пропорційно сумі витрачених власних коштів отримувача та сумі витрачених коштів з поточного рахунка отримувача.
Невикористані кошти можна витратити повторно протягом трьох місяців з дня їх зарахування. У разі зарахування у жовтні — листопаді, використати необхідно до 25 грудня
10. Чи має отримувач картки сплатити банку за її виготовлення та обслуговування?
Послуги АТ «ПриватБанк», пов’язані з відкриттям, закриттям та обслуговуванням поточного рахунка, а також з випуском та обслуговуванням платіжних карток, надаються безоплатно.
11. Чи може Банк відмовити у відкритті рахунку?
Банк може відмовити, якщо ним на клієнта накладені санкції або клієнт здійснює підозрілі операції (такі, що не відповідають інформації про його діяльність, з незвично великими та значними сумами, що не мають очевидної економічної чи законної мети, не надає джерел походження коштів тощо). Також клієнтам, які є в списках осіб, що запідозрені у терористичній діяльності.