Проблемні питання
1. Що робити, якщо ніхто не звʼязався зі мною, але за статусом моя дитина має право на отримання такої путівки?
Перевірити інформацію про можливість отримання коштів для придбання путівки можна за посиланням https://bit.ly/3MDLD1A. Якщо Ви маєте право на отримання коштів - звернутись в ПриватБанк та відкрити рахунок із спеціальним режимом використання та очікувати на зарахування коштів.
2. Що робити, якщо я звернувся до закладу щодо відпочинку, але мені ніхто не відповів?
Звернутись до Національної сервісної служби України – (044) 289-87-89.
3. Якщо я отримав картку, але на неї не прийшли кошти? Що робити?
Пересвідчитися, що Ваша дитина має статус дитини, яка виховується в малозабезпеченій сім’ї та належить до таких категорій, як дитина з інвалідністю (здатна до самообслуговування) або дитина з багатодітної сім’ї, місце проживання якої задекларовано/зареєстровано у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській, Луганській, Миколаївській, Сумській, Харківській, Херсонській або Чернігівській областях.
Для уточнення статусу дитини необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення
4. До кого звертатися, якщо мені не прийшло сповіщення, але я знаю, що моя дитина має право на оздоровлення за цим проєктом?
Зверніться, будь ласка, до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних (військових) адміністрацій, або державного підприємства “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики”, або Національної соціальної сервісної служби (044) 289-87-89.
5. Куди можна звернутися у разі виникнення додаткових питань?
Інформаційне супроводження отримувачів щодо надання послуги з оздоровлення та відпочинку здійснюють структурні підрозділи соціального захисту в регіонах, Національна соціальна сервісна служба - (044)289-87-89