Закон України
Порівняльнатаблиця до проекту Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про соціальний діалог в Україні”
щодо залучення інститутів громадянського суспільства
Зміст положення (норми) чинного акта законодавства | Зміст відповідного положення (норми) проекту акта |
Стаття 4. Рівні та сторони соціального діалогу
1. Соціальний діалог здійснюється на національному, галузевому, територіальному та локальному (підприємство, установа, організація) рівнях на тристоронній або двосторонній основі.
Абзац відсутній
3. Для участі у колективних переговорах з укладення колективних договорів і угод, тристоронніх або двосторонніх органах та у міжнародних заходах склад суб’єктів профспілкової сторони та сторони роботодавців визначається за критеріями репрезентативності.
4. Частина відсутня.
| Стаття 4. Рівні та сторони соціального діалогу
1. Соціальний діалог здійснюється на національному, галузевому, територіальному та локальному (підприємство, установа, організація) рівнях на тристоронній або двосторонній основі.
До участі у соціальному діалозі можуть залучатися громадські об’єднання.
3. Для участі у колективних переговорах з укладення колективних договорів і угод, тристоронніх або двосторонніх органах та у міжнародних заходах склад суб’єктів профспілкової сторони (сторони працівників) та сторони роботодавців визначається за критеріями репрезентативності.
4. Для участі в консультаціях на відповідному рівні можуть залучатися громадські об’єднання, що відповідають наступним критеріям: державна реєстрація в установленому порядку; статус об’єднання; мета (цілі) та напрями його статутної діяльності. |
Стаття 6. Визначення критеріїв репрезентативності ... 2. На галузевому рівні для участі у колективних переговорах з укладення галузевих (міжгалузевих) угод та для делегування представників до органів соціального діалогу на відповідному рівні репрезентативними є професійні спілки та їх об’єднання, організації роботодавців та їх об’єднання, які: ... 4. На локальному рівні для участі у колективних переговорах з укладення колективних договорів відповідно до закону репрезентативними є: сторона працівників, суб’єктами якої є первинні профспілкові організації, а в разі їх відсутності - вільно обрані представники (представник) працівників; сторона роботодавця, суб’єктами якої є роботодавець та/або уповноважені представники роботодавця.
| Стаття 6. Визначення критеріїв репрезентативності ... 2. На галузевому рівні для участі у колективних переговорах з укладення галузевих (міжгалузевих) угод та для делегування представників до органів соціального діалогу на відповідному рівні репрезентативними є професійні спілки та їх об’єднання, об’єднання організацій роботодавців, які: ... 4. На локальному рівні для участі у колективних переговорах з укладення колективних договорів репрезентативними є: сторона працівників, суб’єктами якої є легалізовані первинні профспілкові організації, а в разі їх відсутності - вільно обрані представники (представник) працівників; сторона роботодавця, суб’єктами якої є роботодавець та/або уповноважені представники роботодавця.
|
Стаття 7. Оцінка відповідності критеріям ... 5. Частина відсутня.
6. Частина відсутня. | Стаття 7. Оцінка відповідності критеріям ... 5. Підтвердженням відповідності критеріям для громадських об’єднань є: дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; витяг зі статуту, підписаний керівником та скріплений печаткою (у разі наявності) громадського об’єднання.
6. Порядок підтвердження відповідності критеріям громадських об’єднань визначається органами соціального діалогу відповідного рівня.
|
Стаття 8. Форми здійснення соціального діалогу 1. Соціальний діалог здійснюється між сторонами соціального діалогу відповідного рівня у формах: обміну інформацією; консультацій; узгоджувальних процедур; колективних переговорів з укладення колективних договорів і угод.
... 3. Консультації проводяться за пропозицією сторони соціального діалогу з метою визначення та зближення позицій сторін при прийнятті ними рішень, що належать до їх компетенції. Сторона-ініціатор направляє іншим сторонам письмову пропозицію із зазначенням предмета консультації та терміну її проведення. Сторони, які одержали таку пропозицію, зобов’язані взяти участь у консультації, спільно погодити порядок і строки її проведення та визначити склад учасників.
Абзац відсутній.
.... 6. Частина відсутня
| Стаття 8. Форми здійснення соціального діалогу 1. Соціальний діалог здійснюється між сторонами соціального діалогу відповідного рівня у формах: обміну інформацією; консультацій; узгоджувальних процедур; колективних переговорів з укладення колективних договорів і угод; участі у роботі колегіальних органів, утворених при органах виконавчої влади. ... 3. Консультації проводяться за пропозицією сторони соціального діалогу з метою визначення та зближення позицій сторін при прийнятті ними рішень, що належать до їх компетенції. Сторона-ініціатор направляє іншим сторонам письмову пропозицію із зазначенням предмета консультації та терміну її проведення. Сторони, які одержали таку пропозицію, зобов’язані взяти участь у консультації, спільно погодити порядок і строки її проведення та визначити склад учасників. До участі в консультаціях на відповідному рівні можуть залучатися громадські об’єднання, мета (цілі) та напрями статутної діяльності яких відповідають предмету консультацій.
... 6. Представники сторін соціального діалогу беруть участь у роботі колегіальних органів, утворених при органах виконавчої влади з метою доведення позицій сторін, їх обговорення та можливості врахування під час прийняття рішення відповідним органом. Уповноважені представники профспілкової сторони та сторони роботодавців на національному рівні беруть участь у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів з питань, що стосуються формування та реалізації державної соціальної та економічної політики, регулювання трудових, соціальних, економічних відносин. Уповноважені представники профспілкової сторони та сторони роботодавців на національному рівні та/або галузевому рівні входять до складу колегій міністерств, інших центральних органів виконавчої влади або беруть участь у їх роботі. Уповноважені представники профспілкової сторони та сторони роботодавців на територіальному рівні входять до складу колегій місцевих державних адміністрацій.
|
Стаття 12. Завдання, функції та права Національної ... 4. Національна рада має право: ... Абзац відсутній.
5. Частина відсутня.
| Стаття 12. Завдання, функції та права Національної ... 4. Національна рада має право: ... залучати у визначеному нею порядку всеукраїнські громадські об’єднання до участі в консультаціях, обміну інформацією. 5. Пропозиції всеукраїнських громадських об’єднань, внесенні під час консультацій та обміну інформацією, є обов’язковими для розгляду.
|
Стаття 16. Функції та права галузевої (міжгалузевої) ради ... 3. Галузева (міжгалузева) рада має право: ... Абзац відсутній.
4. Організаційною формою діяльності галузевої (міжгалузевої) ради є засідання, періодичність проведення яких визначається регламентом. .Для реалізації своїх функцій за рішенням галузевої
Абзац відсутній.
| Стаття 16. Функції та права галузевої (міжгалузевої) ради ... 3. Галузева (міжгалузева) рада має право: ... залучати у визначеному нею порядку всеукраїнські громадські об’єднання до участі в консультаціях, обміну інформацією.
4. Організаційною формою діяльності галузевої (міжгалузевої) ради є засідання, періодичність проведення яких визначається регламентом. Для реалізації своїх функцій за рішенням галузевої
Пропозиції всеукраїнських громадських об’єднань, внесенні під час консультацій та обміну інформацією, є обов’язковими для розгляду.
|
Стаття 18. Функції та права територіальної тристоронньої соціально-економічної ради ... 3. Територіальна рада має право: ... Абзац відсутній.
4. Організаційною формою діяльності територіальної ради є засідання, періодичність проведення яких визначається регламентом територіальної ради. Для реалізації своїх функцій за рішенням територіальної ради можуть утворюватися комісії, робочі групи, проводитися консультації, узгоджувальні процедури, семінари, інші заходи.
Абзац відсутній.
| Стаття 18. Функції та права територіальної тристоронньої соціально-економічної ради ... 3. Територіальна рада має право: ... залучати до участі в консультаціях, обміну інформацією у визначеному нею порядку громадські об’єднання/їх відокремлені підрозділи, що діють на відповідній адміністративно-територіальній одиниці.
4. Організаційною формою діяльності територіальної ради є засідання, періодичність проведення яких визначається регламентом територіальної ради. Для реалізації своїх функцій за рішенням територіальної ради можуть утворюватися комісії, робочі групи, проводитися консультації, узгоджувальні процедури, семінари, інші заходи. Пропозиції громадських об’єднань/їх відокремлених підрозділів, внесенні під час консультацій та обміну інформацією, є обов’язковими для розгляду.
|
Директор Департаменту соціального страхування та партнерства О. Савенко
Всі Нормативно-правові акти