Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаДержбюджетЗвіт Міністерства праці та соціальної політики України про використання коштів Державного бюджету України за 2009 рік

Звіт Міністерства праці та соціальної політики України про використання коштів Державного бюджету України за 2009 рік

23 Березня 2010, 10:52

Звіт Міністерства праці та соціальної політики України

про використання коштів Державного бюджету України за 2009 рік

 

Міністерство праці та соціальної політики України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується 
 
Кабінетом Міністрів України.
Державним бюджетом України на 2009 рік (з урахуванням змін) Мінпраці було передбачено за загальним фондом – 3 295 309,6 тис. грн. 
 
(касові видатки – 3 253 017,0 тис. грн.), за спеціальним фондом – 691 010,9 тис. грн. (касові видатки – 312 090,0 тис. грн.), з них загальнодержавні
 
 видатки – 43 901,3 тис. грн. (касові видатки – 22 823,5 тис. грн.).

У 2009 році Міністерством виконувалось 43 бюджетні програми. За рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету 
забезпечувалося виконання основних напрямів діяльності за кожною бюджетною програмою. Видатки, затверджені у Державному бюджеті України
 на 2009 рік, спрямовувалися на забезпечення найнагальніших потреб установ і організацій, що належать до сфери управління Мінпраці, здійснення соціальних виплат, забезпечення окремих категорій населення України технічними та іншими засобами реабілітації тощо.

Також одним з найвагоміших напрямом спрямування коштів було проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійних лих, що сталися у 2009 році.

На виконання  статті 28 Бюджетного кодексу України надається розшифровка витрачання бюджетних коштів за бюджетними програмами у розрізі економічної класифікації видатків, розмір яких перевищує 5 млн. гривень.

 

Виконання кошторису за  КПКВК  2501040 „Прикладні наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням у сфері економіки праці та соціальної політики”

За КПКВК 2501040 при затверджених кошторисних призначеннях за загальним фондом державного бюджету у сумі 14 614,2 тис. грн. касові видатки дорівнювали 14 601,8 тис. грн., що становить 99,9 % річних призначень.

Протягом 2009 року зазначені кошти використовувались за наступними напрямами:              наукове забезпечення питань праці та соціальної політики; наукове забезпечення та супроводження розвитку соціально-трудових відносин, професійно-класифікаційних та соціальних стандартів, сфери соціального захисту населення; медико-соціальна реабілітація інвалідів з порушенням опорно-рухового апарату; здійснення наукових досліджень щодо вдосконалення системи соціального розвитку України та вивчення світового досвіду впровадження сучасних соціальних технологій; створення та удосконалення національної нормативної бази з нормування праці; створення Національної професійної класифікації України; сприяння раціональній, продуктивній і вільній зайнятості, підвищенню якості і конкурентоспроможності робочої сили, розроблення і здійснення заходів для посилення мотивації до праці, удосконалення її оплати, організації та нормування.

 

Виконання кошторису за  бюджетними програмами на підготовку кадрів

для галузі соціального забезпечення та соціального захисту

За КПКВК  2501050 „Підготовка кадрів для галузі соціального забезпечення та соціального захисту вищими навчальними закладами І і ІІ рівнів акредитації” у 2009 році здійснювалось надання вищої освіти у 2 навчальних закладах. Касові видатки за загальним фондом дорівнювали 13 164,6 тис. грн., що становить 100,0 % затверджених річних призначень.

                За КПКВК 2501550 „Підготовка кадрів для галузі соціального забезпечення та соціального захисту вищими навчальними закладами III - IV рівнів акредитації” здійснювалось надання вищої освіти у одному навчальному закладі. Касові видатки за загальним фондом становили – 10 972,6 тис. грн., тобто 100 % затверджених річних призначень.

За зазначеним напрямом у трьох навчальних закладах середньорічна чисельність студентів за загальним фондом у 2009 році становила – 1735 осіб, з них денної форми навчання – 1052 осіб. Прийом студентів у 2009 році склав 487 осіб, в тому числі на денну форму навчання - 347 осіб, випуск відповідно – 768 осіб, в тому числі за денною формою навчання – 437 осіб.

 

Виконання кошторису за бюджетними програмами

санаторного лікування ветеранів війни

За КПКВК 2501080 „Санаторне лікування ветеранів війни (крім хворих на туберкульоз)” затверджені призначення складали 57 293,4 тис. грн., касові – 56 894,4 тис. грн., що становить 99,3 % річних призначень. Зазначені кошти використовувались для забезпечення функціонування п’яти спеціалізованих санаторіїв сфери управління Мінпраці. У 2009 році за загальним фондом вищенаведеними санаторіями було реалізовано 19 536 путівок.

Більше 5,0 млн. грн. затверджено за КЕКВ 1133 „Продукти харчування” – 13 373,1 тис. грн., які використано на 100 %. На зазначені кошти укладалися договори на придбання продуктів харчування для ветеранів.

За КПКВК 2505020 „Санаторне лікування ветеранів війни, хворих на туберкульоз” затверджені призначення складали 8 356,2 тис. грн., касові – 8 341,7 тис. грн., що становить 99,8 % річних призначень. У 2009 році за загальним фондом було реалізовано 2322 путівки спеціалізованим санаторієм ім. М.О. Семашка.

 

Виконання кошторису за  бюджетними програмами фінансової

підтримки громадських організацій інвалідів та ветеранів

За КПКВК 2501120 „Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів” при затверджених призначеннях у сумі  37 352,6 тис. грн. за загальним фондом касові видатки дорівнювали 33 616,3 тис. грн., що становить 90,0 % річних призначень. За КПКВК 2505030 „Фінансова підтримка громадських організацій ветеранів та відвідування військових поховань і військових пам'ятників” затверджені призначення становили 8 966,4 тис. грн., використано – 8 097,4 тис. грн., тобто 90,3 %. За даними бюджетними програмами було надано фінансову підтримку 16 громадським організаціям інвалідів, в т.ч. УТОСу та УТОГу та 16 громадським організаціям ветеранів.

 

Виконання кошторису за КПКВК 2501130 „Одноразова матеріальна

допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам”

За КПКВК 2501130 затверджені призначення за загальним фондом складали 8 080,2 тис. грн., касові видатки – 7 894,4 тис. грн. (або 97,7 %). У 2009 році отримало одноразову грошову допомогу 14,3 тис. непрацюючих малозабезпечених осіб та 50,5 тис. інвалідів отримали матеріальну допомогу.

 

Виконання кошторису за КПКВК 2501150„Щорічна разова

грошова допомога ветеранам війни”

За КПКВК 2501150 затверджені призначення за загальним фондом складали 395 428,9 тис. грн., касові видатки – 393 685,3 тис. грн. (або 99,6 %). У 2009 році отримало одноразову грошову допомогу 2 608,1 тис. ветеранів війни.

 

Виконання кошторису за КПКВК 2501170 „Розробка нових видів

протезно-ортопедичних виробів та обслуговування інвалідів

 у стаціонарах при протезних підприємствах”

За даною програмою затверджені призначення за загальним фондом складали 11 000,0 тис. грн., касові видатки – 9 357,3 тис. грн. (або 85,1 %).

Більше 5,0 млн. грн. затверджено за КЕКВ 1310 „Субсидії і поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” і складали за загальним фондом – 10 880,0 тис. грн., касові видатки – 9 277,3 тис. грн., що складає 85,3 % від планових призначень. За рахунок зазначених коштів було здійснено обслуговування інвалідів у стаціонарах первинного та складного протезування казенних та державних протезно-ортопедичних підприємствах.

 

Виконання кошторису за програми соціального захисту

громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

За КПКВК 2501200 „Доплати за роботу на радіоактивно забруднених територіях, збереження заробітної плати при переведенні на нижчеоплачувану роботу та у зв'язку з відселенням, виплати підвищених стипендій та надання додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” затверджено призначення за загальним фондом у сумі – 426 474,2 тис. грн., використано – 426 359,5 тис. грн. (або майже 100,0 %).

За КПКВК 2501210 „Компенсація сім'ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” затверджено призначення за загальним фондом у сумі – 518 618,5 тис. грн., використано – 510 548,0 тис. грн. (або 98,4 %).

За КПКВК 2501230 „Щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” затверджено призначення за загальним фондом у сумі – 742 453,0 тис. грн., використано – 741 668,8 тис. грн. (або 99,9 %).

За КПКВК 2501240 „Компенсації за втрачене майно та оплата витрат у зв'язку з переїздом на нове місце проживання громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” затверджено призначення за загальним фондом у сумі – 10 000,0 тис. грн., використано – 10 000,0 тис. грн. (або 100,0 %).

За КПКВК 2501250 „Компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, та допомоги на оздоровлення, у разі звільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” затверджено призначення за загальним фондом у сумі – 46 620,5 тис. грн., використано – 45 544,8 тис. грн. (або 97,7 %).

За КПКВК 2501270 „Допомога по тимчасовій непрацездатності громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” затвердженопризначення за загальним фондом у сумі – 15 175,8 тис. грн., використано – 15 175,8 тис. грн. (або 100,0 %).

За КПКВК 2501360 „Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” затверджено призначення за загальним фондом у сумі – 331 444,0 тис. грн., використано – 329 966,8 тис. грн. (або 99,6 %).

За вищенаведеним напрямом було здійснено наступне:

-                            доплати за роботу на радіоактивно забруднених територіях, пов’язані з нарахуванням заробітної плати працюючим на забрудненій території, виплати підвищених стипендій та додаткову відпустку отримало 989 990 осіб;

-                            компенсації на безплатне харчування отримало 251 080 осіб та 36 633 712 діто-днів було забезпечено безплатним харчуванням у 2009 році;

-                            щомісячну грошову допомогу у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва отримало 717 651 осіб та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування  - 324 539 осіб;

-                            282 особи отримало компенсації за втрачене майно та оплату витрат у зв'язку з переїздом на нове місце проживання;

-                            щорічну допомогу на оздоровлення отримало 286 898 осіб, компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю – 7 058 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; 489 особам відшкодовано у встановленому порядку втрачений заробіток, який вони мали до ушкодження здоров’я; 1170 особам здійснено виплату у разі вивільнення у зв’язку з ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників;

-                            було оплачено 188 976 днів громадянам, які отримують допомогу по вагітності і пологах, та 93 050 днів – громадянам, які отримують допомогу з тимчасової непрацездатності;

-                            112 563 путівки на оздоровлення отримали громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Виконання кошторису за програмами щодо проведення невідкладних

заходів з ліквідації наслідків стихійних лих, що сталися у 2009 році.

У 2009 році Мінпраці було виділено кошти (затверджено – 85 615,3 тис. грн., касові видатки – 79 540,6 тис. грн.)  із резервного фонду державного бюджету для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійних лих, що сталися у:

- Волинській області 10 червня  2009 року;

- Могилів-Подільському районі Вінницької області 23 червня 2009 року;

- Автономній Республіці Крим 25 червня – 10 липня 2009 року;

- Ратнівському, Старовижівському та Турійському районах Волинської області 26-27 червня і 1-2 липня 2009 року;

- Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській та Чернігівській областях             7-10 червня 2009 року.

та на придбання житла, відшкодування вартості втраченого майна та виплати матеріальної допомоги постраждалим від надзвичайної ситуації, що виникла 24 грудня 2008 року у м. Євпаторія.

 

Виконання кошторису за КПКВК 2501710 „Створення державної

установи "Соціальний контактний центр"

За даною програмою затверджені призначення за загальним фондом складали 28 100,0 тис. грн., касові видатки – 24 148,9 тис. грн. (або 85,9 %). Більше 5,0 млн. грн. затверджено за КЕКВ 2110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” – 8 011,7 тис. грн., які використано на 100 %. Зазначені кошти було виділено Мінпраці із резервного фонду державного бюджету та використовувались для створення та забезпечення функціонування зазначеного Центру. Протягом 2009 року на урядову телефонну «гарячу» лінію надійшло 211 725 звернень громадян, з них вже відпрацьовані і закриті органами виконавчої влади -197 484 звернень. Загальна кількість дзвінків, що надійшла на урядову «гарячу» лінію за 2009 рік – 1 253 187 дзвінків. Здійснено понад 500 000 вихідних дзвінків.

 

 

 

Виконання кошторису за бюджетними програмами

Фонду соціального захисту інвалідів

За КПКВК 2507030 „Забезпечення інвалідів та інвалідів-чорнобильців автомобілями” затверджено за спеціальним фондом призначення у сумі – 18 589,2 тис. грн., використано (касові видатки) – 16 917,8 тис. грн. (або 91,0 %).

За рахунок зазначених коштів було забезпечено автомобілями 352 інваліда, в тому числі 138 автомобілів отримано, як гуманітарну допомогу, та 39 інвалідів було навчено водінню автомобіля.

За КПКВК 2507050 „Санаторно-курортне оздоровлення інвалідів” затверджено призначення у сумі  – 99 011,9 тис. грн. за загальним фондом, використано (касові видатки) – 97 460,9 тис. грн. (або 98,4 %).

Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 4,4 тис. інвалідів-спинальників, 7,9  тис. інвалідів інших профілів, 79,0 тис. інвалідів війни, інвалідів з дитинства та загального захворювання отримали компенсацію замість невикористаного санаторно-курортного лікування або за самостійне санаторно-курортне лікування.

За КПКВК 2507080 „Соціальна, трудова та професійна реабілітація інвалідів” затверджено призначення у сумі 240 636,5 тис. грн. – за спеціальним фондом, використано (касові видатки) – 203 179,2 тис. грн. (або 84,4 %). Більше 5,0 млн. грн. затверджено:

За КЕКВ 1133 „Продукти харчування” затверджено – 5 116,0 тис. грн., використано – 5 033,3 тис. грн. (або 98,4 %).

За КЕКВ 1172 „Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку” затверджено – 44 683,8 тис. грн., використано – 21 356,3 тис. грн. (або 47,8 %).

За КЕКВ 2110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” затверджено – 38 981,8 тис. грн., використано – 35 222,7 тис. грн. (або 90,4 %).

За КЕКВ 2123 „Інше будівництво (придбання)” затверджено – 24 691,3 тис. грн., використано – 20 796,3 тис. грн. (або 84,2 %).

За КЕКВ 2143 „Реконструкція інших об'єктів” затверджено – 16 644,8 тис. грн., використано – 14 628,1 тис. грн. (або майже 87,9 %).

За КЕКВ 2410 „Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” затверджено – 58 925,3 тис. грн., використано – 55 075,7 тис. грн. (або 93,5 %).

 Зазначені кошти використовувались за наступними напрямами:

-                функціонування центрів реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів;

-                зміцнення матеріально-технічної бази у реабілітаційних  установах для інвалідів, дітей-інвалідів, у навчально-виробничих  майстернях (класах,  кабінетах) інтернатних установ, у відділеннях реабілітації  інвалідів  та  дітей-інвалідів управлінь  праці та соціального захисту населення, територіальних центрів соціального  обслуговування пенсіонерів  та одиноких непрацездатних  громадян,  навчальних  і  санаторних  закладів для інвалідів, що  належать  до  сфери  управління  Мінпраці, у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах тощо;

-                фізкультурно-спортивна реабілітація інвалідів;

-                цільова позика на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів;

-                навчання інвалідів;

-                передплата інвалідам І та ІІ групи періодичних видань;

-                оплата протезно-ортопедичним підприємствам вартості технічних засобів реабілітації;

-                технічне оснащення діючих робочих місць для працевлаштування інвалідів підприємствами громадських організацій інвалідів;

-                створення на робочому місці інваліда належних санітарно-гігієнічних, виробничих і технічних умов;

-                технічне переоснащення виробництва підприємств громадських організацій інвалідів з метою створення додаткових робочих місць для працевлаштування інвалідів;

-                судові витрати та організаційно-технічне забезпечення діяльності Фонду соціального захисту інвалідів, пов'язаної з реєстрацією та веденням обліку роботодавців, здійсненням контролю за надходженням суми санкцій та пені.

 

За КПКВК 2507090 „Забезпечення окремих категорій населення України технічними та іншими засобами реабілітації” затверджено призначення за загальним фондом у сумі – 303 216,8 тис. грн., використано (касові видатки) – 302 024,7 тис. грн. (або 99,6 %).

         У 2009 році видано 193,6 тис. протезно-ортопедичних виробів, 254,1 тис. ортопедичного взуття, 18,8 тис. крісел колісних, 34,3 тис. засобів реабілітації та надано протезно-ортопедичну допомогу 160,6 тис. особам.

 

Виконання кошторису за спільним зі Світовим банком проектом „Удосконалення системи соціальної допомоги”

 (КПКВК 2501610, 2501630, 2511060)

За Проектом затверджені призначення за спеціальним фондом складали 362 480,2 тис. грн., касові – 74 960,0 тис. грн., що становить 20,7 % річних призначень.

Більше 5,0 млн. грн. затверджено за:

КЕКВ 1137 „Поточний ремонт обладнання, інвентаря та будівель” – 46 773,0 тис. грн., касові видатки – 23 689,8 тис. грн., або 50,6 %;

КЕКВ 1139 „Оплата інших послуг та інші видатки” – 78 417,8 тис. грн., касові видатки – 11 971,5 тис. грн., або 15,3 %;

КЕКВ 2110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” – 142 847,7 тис. грн., касові видатки – 9 306,0 тис. грн., або 6,5 %;

КЕКВ 2132 „Капітальний ремонт адміністративних об’єктів” – 23 840,4 тис. грн., касові видатки – 5 910,6 тис. грн., або 24,8 %;

КЕКВ 1320 „Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів” – 37 002,4 тис. грн., касові видатки – 20 411,5 тис. грн., або 55,2 %;

КЕКВ 2420 „Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів” – 6 898,8 тис. грн., касові видатки – 2 412,1 тис. грн., або 35,0 %.

Зазначені кошти використовувались для виконання заходів в рамках реалізації спільного зі Світовим банком проекту „Удосконалення системи соціальної допомоги”, а саме на:

- технічне переоснащення регіональних та місцевих управлінь;

-                технічну допомогу (експертизу) і розробку програмного забезпечення;

-                моніторинг та оцінку соціальної політики;

-                впровадження проектів з удосконалення механізмів надання соціальної допомоги;

-                інформування громадськості з питань соціальної політики;

-                оцінка результативності та впливу Проекту;

-                ремонт приміщень районних, міських і районних у містах підрозділів праці та соціального захисту населення, які  задіяні у єдиній технології прийому громадян.

 



Всі Держбюджет