2. Запит листів про зацікавленість участі в конкурсі «Впровадження кампанії популярізації житлових субсидій» (FBS-D1)
ЗАПИТ ЛИСТІВ ПРО ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ
(консультаційні послуги, фірми, відбір за фіксованим бюджетом)
Впровадження кампанії популяризації житлової субсидії, FBS-D1
УКРАЇНА
МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ
УГОДА ПРО ПОЗИКУ №8404-UA від 9 липня 2014 року
Уряд України отримав від Міжнародного банку реконструкції та розвитку (далі – МБРР) позику на цілі реалізації проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» та має намір використати частину коштів цієї позики на консультаційні послуги.
Консультаційні послуги (далі - Послуги) включають впровадження кампанії популяризації Програми Житлових субсидій інструментами реклами на центральному та регіональному рівнях, зокрема: і) розробку плану впровадження кампанії популяризації житлової субсидії та детальної адресної програми з розміщення рекламних матеріалів; іі) підготовку та виробництво друкованих рекламних матеріалів; ііі) розміщення рекламних матеріалів; іv) виготовлення та розміщення телевізійного ролику та радіо-ролику з питань житлових субсидій; та v) проведення моніторингу розміщення рекламних матеріалів.
Очікуваний період надання послуг – шість місяців з вересня 2015 р. по лютий 2016 р.
Цим листом Міністерство соціальної політики України (далі - Замовник) запрошує прийнятні консультаційні компанії (далі – Консультанти) висловити свою зацікавленість у наданні зазначених Послуг (на українській або англійській мові). Зацікавлені Консультанти мають надати інформацію, що підтверджує наявність у компанії досвіду та кваліфікації, необхідних для виконання вищезазначених Послуг (опис фірми/юридичної особи, посилання на аналогічний досвід тощо). Критерії для включення компаній до короткого списку наступні:
Вимоги до кваліфікації Консультанта наступні:
- Підтверджений досвід розробки комунікаційних та медіа-стратегій, стратегічного та тактичного медіа-планування, медіа-закупівель, управлінняреалізацією рекламних кампаній не менше 10 років.
- Підтверджений досвід реалізації успішних національних та регіональних проектів рекламної направленості. Надання інформації щодо 3-х реалізованихпроектів за 2014 рік з описом цілей, завдань, каналів комунікації та досягнутого результату. Надати рекомендації від, мінімум, 3-х замовників компанії. та повний список замовників рекламних проектів за останній рік.
- Підтверджений рівень кваліфікації у сфері рекламних закупівель. Надати підтвердження входження до списку 20-ти найбільших компаній, щоспеціалізуються на рекламних закупівлях (медіа-баінгу) (відкриті експертні дані індустріального комітету Всеукраїнської рекламної коаліції - http://vrk.org.ua/news/13). Підтвердження активної соціальної позиції підрядника у індустрії рекламних послуг: участь у комітетах Всеукраїнської РекламноїКоаліції та/або активна участь у організації конкурсів та заходів ВРК.
- Досвід (не менше 3-х років) здійснення моніторингу ЗМІ та підготовки аналітичних прогнозів.
- Наявність підписаних контрактів з дослідницькими компаніями (хоча б з однією), що надають дані для аналізу покриття цільових аудиторій, та дані для підготовки моніторингу ЗМІ. Надати листи-підтвердження контрактів.
- Наявність стабільних робочих зв'язків з національними та регіональними ЗМІ, операторами зовнішньої реклами, підтверджених рекомендаційними листами від, мінімум, 3-х найбільших телеканалів, 3-х найбільших радіостанцій, 3-х найбільших операторів зовнішньої реклами.
Консультанти можуть об’єднуватися для підвищення рівня загальної кваліфікації.
Відбір консультантів здійснюватиметься відповідно до процедур, що визначені у “Керівництві: відбір та залучення консультантів за позиками МБРР, кредитами та грантами МАР позичальниками Світового банку”, який був опублікований Світовим банком у січні 2011 року (далі - «Керівництво із закупівлі послуг консультантів»). Процедура відбору базується на відборі за фіксованим бюджетом (FBS).
Консультанти (фірми), які за результатами попередньої оцінки відповідності їх кваліфікації та досвіду вимогам завдання буде включено до короткого списку, отримають запрошення до підготовки та подання своїх технічних та фінансових пропозицій в рамках визначеного бюджету відповідно до Технічного завдання та з урахуванням вимог до персоналу Консультанта.
Зацікавлені консультанти мають звернути увагу на параграф 1.9 «Керівництва із закупівлі послуг консультантів», що визначає політику Світового банку щодо конфлікту інтересів.
Зацікавлені консультанти можуть отримати додаткову інформацію, включаючи Технічне завдання з визначенням вимог до персоналу Консультанта та форму висловлення зацікавленості, що є рекомендованою, але не обов’язковою до використання, за зазначеною нижче адресою з 10:00 до 18:00.
Висловлення зацікавленості слід направляти поштою, кур'єром, факсом або електронною поштою (сканована версія) за наведеною нижче адресою до 18:00 (за місцевим часом) 18 травня 2015 р.
Міністерство соціальної політики України
01601, Україна, Київ,
вул. Еспланадна 8/10
До уваги: Устименка Сергія Олександровича, заступника Міністра соціальної політики з питань європейської інтеграції; голови Комітету з конкурсних торгів,
Телефон: + 38 (044) 287-47-66
Факс: + 38 (044) 289-00-98
Ел.пошта: serhii.ustymenko@mlsp.gov.ua;
копія: bilan@mlsp.gov.ua; nproskurin@gmail.com; elina.smi@gmail.com
Всі Закупівлі за кошти позики МБРР