Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГоловні новиниУкраїнська Державна служба зайнятості може запропонувати набагато більше, ніж просто виплати по безробіттю

Українська Державна служба зайнятості може запропонувати набагато більше, ніж просто виплати по безробіттю

10 Січня 2019, 09:53

 

Так вважає експерт Міжнародної організації праці (МОП) Валлі Корбанезе, чию авторську статтю пропонуємо до Вашої уваги.

 

За даними дослідження стану зайнятості, проведеного в березні 2018 року з 45 мільйонів українців 1,7 мільйона безробітних. Менше 21% з них зареєстровані в державній службі зайнятості (ДСЗ). Але де інші?

 

Протягом останніх 25 років я консультувала низку країн, які проводили реформи у сфері зайнятості. В Україні я побачила більш високий рівень надання послуг та уваги до клієнта, ніж у багатьох країнах Східної Європи. Тим не менш, ще багато змін попереду.

 

Ключовою ознакою реформи державної служби зайнятості, яка нині відбувається в Україні, є необхідність звільнити її персонал від адміністративних завдань з тим, щоб приділяти увагу потребам клієнтів. За моїми спостереженнями, співробітники державної служби зайнятості витрачають занадто багато часу на паперову роботу, тому у них практично не залишається часу для клієнтів. Безробітним не потрібні купи паперу, їм потрібно щось більш істотне. Моя місія спільно з Міжнародною організацією праці (МОП) в Україні полягає у тому, щоб зробити роботу ДСЗ більш орієнтованою на клієнта та менш бюрократичною.

 

Той факт, що проникнення ДСЗ на ринок безробітних не перевищує 21%, не є чимось унікальним для України. На жаль, більшість безробітних по всій Європі  отримують роботу не завдяки державним службам зайнятості, а скоріше через їх неформальні контакти. Як це зазвичай працює в Україні? Ви запитуєте друга або батьків допомогти вам, або, можливо, брат сестри вашого батька знає когось, хто має вакансію. Люди покладаються більше на неформальні зв’язки, ніж на державні служби зайнятості по всій Європі. Нам потрібно покращити репутацію ДСЗ і показати, що вона дійсно може допомогти людям знайти роботу. Безпосереднє спілкування ідеально підходить в цьому випадку. Але не тільки це. У рамках нашого проекту, який фінансується урядом Данії, ми допомагаємо ДСЗ налагоджувати партнерські зв'язки з роботодавцями та громадянським суспільством. Сильна співпраця на місцевому рівні повинна мати хороші результати з точки зору надання послуг та покращення репутації. Це не те, що трапиться за одну ніч, тому це вимагає багато часу і терпіння.

 

Підвищення ефективності роботи ДСЗ є надзвичайно важливим. Безробіття має високу ціну, яку доводиться платити, як для українців, так і для держави. Відсутність роботи призводить до ряду негативних наслідків, які дуже часто не враховуються. Чим довше ви перебуваєте без роботи, тим більша ймовірність, що ваше фізичне та психологічне здоров'я постраждає. Робота дає вам відчуття власного значення та можливостей. Таким чином, відсутність роботи часто призводить до втрати мотивації, депресії та ізоляції. Безробіття також послаблює економічне зростання країни. Безробітні не можуть споживати як звичайні громадяни. Наприклад, вони не можуть дозволити собі мати усі необхідні товари довгострокового зберігання. Чи буде промисловість зростати за таких обставин? Не думаю.

 

Безробіття породжує «ефект рубцювання» економіки, але він також може бути монетизований. Ще в 2013 році, під час фінансової кризи, у нас було 30 мільйонів безробітних молодих людей по всій Європі. Ми розрахували, скільки уряди втрачали з точки зору економічного зростання, втрати продуктивності тощо. Сума, яку ми отримали, була абсолютно шокуючою - вона дорівнювала 1,5% ВВП по всьому ЄС. Така сама методологія може бути застосована до України для розрахунку витрат на безробіття.

 

У Постанові №792, яка прийнята Кабінетом Міністрів восени цього року в Україні, запропоновано нову модель обслуговування для державної служби зайнятості. Відтепер вона ґрунтується на профілюванні індивідуальних потреб, індивідуальному плануванні зайнятості та підході кейс-менеджмент. До прийняття цієї Постанови вся увага співробітників ДСЗ була спрямована на збір даних та заповнення форм. Нова ж модель надання послуг ґрунтується на запровадженні інституту кар’єрного радника. Кар'єрний радник працює з кожним клієнтом окремо. Вони зможуть побачити перешкоди, які стоять перед клієнтом на ринку праці, та допоможуть подолати їх. Радник розмовляє, спостерігає та слухає, а не витрачає час на занесення інформації в базу даних. Ця особа буде вашим орієнтиром кожного разу, коли б ви не повернулися до ДСЗ. Я вважаю, що як клієнт, ви, швидше за все, будете довіряти комусь, з ким ви вже говорили, і хто підтримував вас.

 

Тим не менш, незалежно від безлічі безкоштовних послуг і програм, більшість клієнтів все рівно повертатимуться до ДСЗ виключно для отримання допомоги по безробіттю. Але навіть у такому разі ДСЗ зможе дати їм щось додатково і навіть більш цінне. Зрештою, компетенція кар'єрного радника полягає у тому, щоб пояснити, що фінансова допомога не буде тривати вічно, і що державна служба зайнятості має набагато більше послуг. Це, звичайно, означає, що необхідно розбудовувати компетенції кар'єрного радника, що ми і робимо в межах нашого проекту.

 

Валлі Корбанезе є зовнішнім експертом, яка працює з Міжнародною організацією праці в 5-річному проекті «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», який фінансується урядом Данії.

 

Посилання на оригінал:

https://www.ilo.org/budapest/whats-new/WCMS_654960/lang--en/index.htm

 



Всі Головні новини