Щомісячний звіт про просування робіт
(Звітний період: лютий 2019 року)
Результати, що досягнуті за звітний період
(див. табл. 2 «План-графік реалізації Проекту: виконання», графа «Результати 02.2019»)
1.1. Пункт Плану-графіку реалізації Проекту "1.7. Розробка специфікації ділових процесів для Етапу 2":
- Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів:
1. Специфікація ділового процесу №21 "Установлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни";
2. Специфікація ділового процесу №22 "Установлення статусу "Учасник війни";
3. Специфікація ділового процесу №23 "Установлення статусу "Особа з інвалідністю внаслідок війни";
4. Специфікація ділового процесу №39 " Призначення та виплата державних допомог сім’ям з дітьми, відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (при народженні дитини, при усиновленні дитини, на дітей одиноким матерям, на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування)";
5. Специфікація ділового процесу №46 "Призначення та виплата надбавки на догляд до державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю";
6. Специфікація ділового процесу №49 "Влаштування дітей до притулку для дітей, центру соціально-психологічної реабілітації дітей";
7. Специфікація ділового процесу №50 "Влаштування дитини–сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, на повне державне забезпечення";
8. Специфікація ділового процесу №51 "Тимчасове влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування у сім’ї громадян (родичів, знайомих)";
9. Специфікація ділового процесу №53 "Обстеження умов проживання (перебування) дитини, яка залишилася без батьківського піклування, перебуває у складних життєвих обставинах, при вирішенні спорів між батьками".
Інформація щодо поточного стану розробки та погодження специфікацій ділових процесів наведена в Таблиця 1.
Таблиця 1
Поточний стан розробки та погодження специфікацій ділових процесів для Етапу 2
Структурний підрозділ | Всього | На погодженні
| Погоджено | Не актуальні
| Перелік ділових процесів (на погодженні, передано Покупцю у | Перелік ділових процесів | Перелік ділових процесів (погоджено)
| Перелік ділових процесів (не актуальні)
|
Департамент забезпечення прав дітей та оздоровлення | 30 | 9 | 8 | 0 | 49, 50, 51, 53 | 28, 63, 64, 65, 66 | 14, 15, 20, 24, 27, 29, 37, 62 |
|
Департамент у справах ветеранів, осіб з інвалідністю та постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи | 15 | 3 | 7 | 0 | 23 | 31, 76 | 21, 22, 36, 72, 73, 74, 77 |
|
Департамент реалізації державних соціальних програм | 5 | 5 | 0 | 0 |
| 67, 68, 69, 70, 71 |
|
|
Управління державної соціальної допомоги | 5 | 1 | 0 | 2 |
| 81 |
| 47, 48 |
Директорат сім’ї та соціальної підтримки населення | 7 | 3 | 4 | 0 | 39, 46 | 80 | 40, 41, 42, 43 |
|
Директорат розвитку соціального страхування та пенсійного забезпечення | 1 | 0 | 1 | 0 |
|
| 79 |
|
Управління інтегрованих соціальних послуг | 3 | 0 | 1 | 0 |
|
| 75 |
|
Управління протидії торгівлі людьми та запобігання домашньому насильству | 2 | 0 | 0 | 0 |
|
|
|
|
Управління з питань соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій | 1 | 1 | 0 | 0 |
| 78 |
|
|
Разом | 69 | 22 | 21 | 2 |
|
|
|
|
Загальні відхилення від графіку, як вказано в погодженому та затвердженому Плані проекту
(див. табл. 2 «План-графік реалізації Проекту: виконання», графа «Загальні відхилення від графіка»)
У звітному періоді Покупцем продовжено термін:
1) Надання Постачальнику доступу до ІАС "Діти" для ознайомлення з функціональністю системи.
2) Надання Постачальнику для підготовки документу "Програма та методика міграції" файлів у форматі CSV, що містять деперсоніфіковані дані (один район м. Києва і один район Київської області):
- вивантажені з інформаційної системи ЄДАРП дані (в т.ч. дані довідників та класифікаторів) та опис структури цих даних;
- вивантажені з інформаційної системи ЄІБД ВПО дані (в т.ч. дані довідників та класифікаторів) та опис структури цих даних.
3) Надання Постачальнику переліку осіб, відповідальних за погодження специфікацій ділових процесів Етапу 2, та їх контактні даних (e-mail, номер телефону).
Дії, які повинні бути зроблені для того, щоб повернутися до запланованого графіку.
Запропоновані зміни до запланованого графіку
У наступному звітному періоді від Покупця очікується:
1) Надання Постачальнику для підготовки документу "Програма та методика міграції" файлів у форматі CSV, що містять деперсоніфіковані дані (один район м. Києва і один район Київської області):
- вивантажені з інформаційної системи ЄДАРП дані (в т.ч. дані довідників та класифікаторів) та опис структури цих даних;
- вивантажені з інформаційної системи ЄІБД ВПО дані (в т.ч. дані довідників та класифікаторів) та опис структури цих даних.
2) Надання Постачальнику доступу до ІАС "Діти" для ознайомлення з функціональністю системи.
3) Надання Постачальнику переліку осіб, відповідальних за погодження специфікацій ділових процесів Етапу 2, та їх контактні даних (e-mail, номер телефону).
Інші питання та наявні проблеми, запропоновані необхідні дії
Відсутні.
Ресурси, які Постачальник очікує отримати від Покупця
та/або дії, які повинні бути зроблені Покупцем в наступний звітний період
У наступному звітному періоді від Покупця очікується:
1) Надання Постачальнику переліку осіб, відповідальних за погодження специфікацій ділових процесів Етапу 2, та їх контактні даних (e-mail, номер телефону).
2) Надання Постачальнику для підготовки документу "Програма та методика міграції" файлів у форматі CSV, що містять деперсоніфіковані дані (один район м. Києва і один район Київської області):
- вивантажені з інформаційної системи ЄДАРП дані (в т.ч. дані довідників та класифікаторів) та опис структури цих даних;
- вивантажені з інформаційної системи ЄІБД ВПО дані (в т.ч. дані довідників та класифікаторів) та опис структури цих даних.
3) Надання Постачальнику доступу до ІАС "Діти" для ознайомлення з функціональністю системи.
Інші питання та потенційні проблеми, які, як Постачальник очікує, можуть вплинути на прогрес проекту та/або його ефективність
Відсутні.
Таблиця 2
План-графік реалізації Проекту
Пози- ція № | Найменування | Результати попередніх періодів | Результати | Загальні відхилення |
0 | План Проекту | 03.2018 - Розроблено та передано на затвердження Покупцю План Проекту 04.2018 - Внесені зміни та доповнення до Плану Проекту, План Проекту передано на затвердження Покупцю 05.2018 - Підготовлено та проведено презентацію Плану проекту робочій групі з питань створення E‑Social та групі управління проектом зі сторони Покупця |
|
|
1 | Етап 1. Аналіз та впровадження ядра системи. Створення реєстрів (впровадження першої групи процесів) |
|
|
|
1.1 | Обстеження об’єкту автоматизації, уточнення задач, які має вирішити Система, функціональних та нефункціональних вимог до неї | 03.2018 - Робочі зустрічі щодо уточнення вимог до серверної інфраструктури Проекту та центрів обробки даних. - Розробка верхньорівневої схеми серверної архітектури. - Аналіз перспективних потоків даних в межах верхньорівневої схеми серверної архітектури. 04.2018 - Проведено аудит вимог до Системи для уточнення необхідної кількості ресурсів для серверного обладнання та сховища даних, архітектури необхідних центрів обробки даних; - Уточнено вимоги до необхідного серверного обладнання та архітектури побудови системи; - Уточнено вимоги до серверного обладнання та ПЗ для побудови промислового середовища Системи; - Уточнено вимоги до серверного обладнання та ПЗ для побудови тестового середовища Системи; - Уточнено вимоги до додаткового обладнання для побудови промислового середовища Системи; - На основі технічних вимог до Системи змодельована робота АСКОД Портал та АСКОД WEB у відповідних умовах та проведено навантажувальне тестування системи АСКОД з метою визначення вимог для серверів Системи; - На ресурсах Постачальника проведено роботи щодо конфігурування серверного обладнання та програмного забезпечення для побудови Системи; - Уточнено мінімальні та рекомендовані вимоги до робочих місць користувачів Системи; Розпочато обстеження об’єкту автоматизації. Застосовано методи збору вимог такі, як наради, інтерв’ю, аналіз документів, створення макетів/прототипів. Проведено робочі зустрічі з представника Покупця (Представники Мінсоцполітики та ДП «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України») щодо інформаційних систем, що знаходяться в експлуатації, з метою подальшої інтеграції та міграції даних та уточненні інші задачі, які має вирішити Система, функціональні та нефункціональні вимоги до неї. |
|
|
1.2 | Аудит бізнес-процесів | 03.2018 - Проведена установча зустріч з керівництвом Департаменту захисту прав дітей та усиновлення. - Проведена установча зустріч з керівництвом Управління у справах ветеранів та учасників АТО. - Проведена установча зустріч з керівництвом Служби у справах дітей (ССД) КМДА та районів міста. - Проведено 16 інтерв’ю по діловим процесам Департаменту захисту прав дітей та усиновлення. - Сформовано опис 11 ділових процесів Департаменту захисту прав дітей та усиновлення, які будуть передані на погодження Власникам процесів. - Одержано від Покупця: перепустки до будівлі Міністерства (код об’єкту С0.1); робочі місця; доступ до WiFi- мережі з виходом в Інтернет; частково, контактні дані групи управління проектом; необхідні контакти Власників процесів Департаменту захисту прав дітей та усиновлення; частково, необхідні контакти Виконавців процесів Служби у справах дітей КМДА та районів міста 08.2018 - Затверджено власниками процесів всі 187 описів ділових процесів та передано Покупцю на погодження та затвердження "Звіт за результатами виконання компоненту №3.1.2 "Аудит бізнес-процесів". |
|
|
1.3 | Розробка специфікації ділових процесів для Етапу 1 | 05.2018 - Розпочато роботу по розробці специфікацій ділових процесів Етапу 1 06.2018 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів: 1. Специфікація ділового процесу №5 "Ведення обліку роботи з сім’єю (особою), яка перебуває у складних життєвих обставинах" (Управління інтегрованих соціальних послуг); 2. Специфікація ділового процесу №10 "Облік громадян України, які постійно проживають в Україні і бажають усиновити дитину " (Департамент захисту прав дітей та усиновлення). 08.2018 - Розроблено та погоджено з відповідальними підрозділами наступні специфікації: 1. Специфікація ділового процесу №1 "Облік багатодітних сімей". 2. Специфікація ділового процесу №3 "Ведення переліку одержувачів соціальних послуг". 3. Специфікація ділового процесу №4 "Ведення переліку надавачів соціальних послуг". 4. Специфікація ділового процесу №5 "Ведення обліку роботи з сім’єю (особою), яка перебуває у складних життєвих обставинах". 5. Специфікація ділового процесу №6 "Включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги". 6. Специфікація ділового процесу №7 "Взяття дитини на облік дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах". 7. Специфікація ділового процесу №8 "Реєстрація народження підкинутої, знайденої дитини, дитини, покинутої в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров'я, а також дитини, мати якої померла". 8. Специфікація ділового процесу №9 "Взяття на первинний облік дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування". 9. Специфікація ділового процесу №10 "Облік громадян України, які постійно проживають в Україні і бажають усиновити дитину". 10. Специфікація ділового процесу №11 "Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб". 11. Специфікація ділового процесу №12 "Облік іноземців та громадян України, які проживають за межами України і бажають усиновити дитину". Передано Покупцю на погодження та затвердження "Звіт за результатами виконання компоненту №3.1.3 "Розробка специфікації ділових процесів для Етапу 1". |
|
|
1.4 | Розробка технічного завдання по проекту в цілому | 08.2018 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження "Технічне завдання". - Передано Покупцю на погодження та затвердження "Звіт за результатами виконання компоненту №3.1.4 "Розробка технічного завдання по проекту в цілому". |
|
|
1.5 | Розробка технічного проекту по Етапу 1 | 07.2018 - Передано Покупцю на погодження та затвердження "Звіт за результатами часткового виконання компоненту №3.1.5 "Розробка технічного проекту по Етапу 1", а саме: "Розрахунок необхідного серверного обладнання та ПЗ для побудови промислового середовища Системи". 09.2018 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження Звіт за результатами виконання компоненту №3.1.5 "Розробка технічного проекту по Етапу 1" (в тому числі "Технічний проект по Етапу 1" та "Перелік документації (уточнений)" у складі звіту). 01.2019 - Розроблено та передано Покупцю зміни за результатами виконання компоненту №3.1.5 "Розробка технічного проекту по Етапу 1" (в тому числі "Технічний проект по Етапу 1" та "Перелік документації (уточнений)" у складі звіту). |
|
|
1.6 | Постачання ліцензій |
|
|
|
1.6.1 | Постачання ліцензій на прикладне програмне забезпечення (відповідно до етапів) |
|
|
|
1.6.2 | Постачання ліцензій СКБД |
|
|
|
1.6.3 | Постачання ліцензій іншого системного програмного забезпечення згідно Технічного проекту |
|
|
|
1.7 | Розробка специфікації ділових процесів для Етапу 2 | 09.2018 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів №№67,68,72,78. 10.2018 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів №№14,15,37,73,74,75,79 11.2018 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів №№28,36,65,66,69,70,71,76,77 12.2018 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів №№24,27,29,31,43,62,63,64,80 01.2019 - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів №№20,40,41,42,81 | - Розроблено та передано Покупцю на погодження та затвердження специфікації ділових процесів №№21,22,23,39,46,49,50,51,53
|
|
1.8 | Створення, налаштування та впровадження: |
|
|
|
| Створення та налаштування шлюзу обміну; |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням класифікаторами та довідниками, міграція даних з існуючих класифікаторів та довідників; |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми автентифікації та авторизації; |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням взаємодією зі споживачами; |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням надання послуг (частина прийняття рішень що до включення до реєстру); |
|
|
|
| Виконання інтеграції з існуючими системами Міністерства з надання послуг, та міграція даних (Міграція даних з систем: ЄДАРП, «Наша сім’я», «Реєстр киян-учасників АТО», ІАС «Діти». Інтеграція з АС «Єдиний реєстр учасників АТО»); |
|
|
|
| Створення та налаштування Єдиного державного реєстру соціальної сфери |
|
|
|
| Створення та наповнення класифікатору послуг |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми ведення ділових процесів (у частині першої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування зовнішнього порталу послуг (базова функціональність, особистий кабінет для першої групи процесів) | 05.2018 - Розроблено макет порталу соціальних послуг з метою узгодження його структури та дизайну
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми аналітики та звітності (формування операційної звітності для першої групи процесів) |
|
|
|
1.9 | Уточнення технічного завдання та технічного проекту |
|
|
|
1.10 | Навчання для об’єкту С0.1 та об’єкту С0.2 |
|
|
|
1.11 | Дослідна експлуатація |
|
|
|
2 | Етап 2. Впровадження другої групи процесів |
|
|
|
2.1 | Розробка технічного проекту по Етапу 2 |
|
|
|
2.2 | Розробка специфікації ділових процесів для Етапу 3 |
|
|
|
2.3 | Створення, налаштування та впровадження: |
|
|
|
| Створення та налаштування Класифікатору послуг (у частині другої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням наданням послуг (у частині другої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми ведення ділових процесів (у частині другої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми фінансових розрахунків (базова функціональність, реалізація першої тадругої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування зовнішнього порталу послуг (базова функціональність, особистий кабінет для другої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми аналітики та звітності (звітність для другої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням класифікаторами та довідниками, міграція даних з існуючих класифікаторів та довідників (для другої групи процесів) |
|
|
|
| Виконання інтеграції з існуючими системами Міністерства з надання послуг, та міграція даних (Міграція даних з систем: АСОПД/КОМТЕХ, ПК «Житлові субсидії», ЄІБДВПО, «Система попередньої реєстрації внутрішньо переміщених осіб», «Реєстр осіб – отримувачів одноразової грошової допомоги постраждалим особам та ВПО») |
|
|
|
2.4. | Уточнення технічного завдання та технічного проекту |
|
|
|
2.5 | Навчання для об’єкту С0.1 та об’єкту С0.2 |
|
|
|
2.6 | Дослідна експлуатація |
|
|
|
3 | Етап 3. Впровадження третьої групи процесів |
|
|
|
3.1 | Розробка технічного проекту по Етапу 3 |
|
|
|
3.2 | Розробка специфікації ділових процесів для Етапу 4 |
|
|
|
3.3 | Створення, налаштування та впровадження: |
|
|
|
| Створення та налаштування Класифікатору послуг (у частині третьої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням надання послуг (у частині третьої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми ведення ділових процесів (у частині третьої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування порталу послуг (основна функціональність, особистий кабінет для третьої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми аналітики та звітності (звітність для третьої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням документами (основна функціональність) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням класифікаторами та довідниками, міграція даних з існуючих класифікаторів та довідників (для третьої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми фінансових (у частині третьої групи процесів) |
|
|
|
| Виконання інтеграції з існуючими системами Міністерства з надання послуг, та міграція даних (Інтеграція даних з системами: АСОПД/КОМТЕХ-W, ЦБІ, «Єдиний ІАБД Фонду соціального захисту інвалідів щодо реєстрації роботодавців та працевлаштування», ІС Пенсійного Фонду (згідно з ТВ), ІС Державної служби зайнятості (згідно з ТВ)) |
|
|
|
3.4 | Уточнення технічного завдання та технічного проекту |
|
|
|
3.5 | Навчання для об’єкту С0.1 та об’єкту С0.2 |
|
|
|
3.6 | Дослідна експлуатація |
|
|
|
4 | Етап 4. Впровадження четвертої групи процесів |
|
|
|
4.1 | Розробка технічного проекту по Етапу 4 |
|
|
|
4.2 | Створення, налаштування та впровадження: |
|
|
|
| Створення та налаштування Класифікатору послуг (у частині четвертої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керування діловими процесами (у частині четвертої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням надання послуг (у частині четвертої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування порталу послуг (особистий кабінет для четвертої групи процесів); |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми аналітики та звітності (звітність для четвертої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керування документами (додаткова функціональність) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми керуванням класифікаторами та довідниками, міграція даних з існуючих класифікаторів та довідників (для четвертої групи процесів) |
|
|
|
| Створення та налаштування підсистеми фінансових розрахунків (у частині четвертої групи процесів) |
|
|
|
4.3 | Навчання для об’єкту С0.1 та об’єкту С0.2 |
|
|
|
4.4 | Виконання дослідної експлуатації за етапом |
|
|
|
5 | Комплексні приймальні випробування системи |
|
|
|
6 | Гарантійна підтримка програмного забезпечення Системи (36 місяців після впровадження Системи в цілому) |
|
|
|
7 | Технічна підтримка програмного забезпечення Системи (36 місяців після впровадження Системи в цілому) |
|
|
|
Всі Закупівлі за кошти позики МБРР