Головне завдання Мінсоцполітики – забезпечити безперервний характер соціальних виплат
Мінсоцполітики в умовах запровадження заходів, пов’язаних з недопущенням поширення коронавірусу COVID-19, працює у посиленому режимі для забезпечення безперервності соціальних виплат.
Про це заявив заступник Міністра соціальної політики Віталій Музиченко під час онлайн-конференції „Державна політика щодо надання адміністративних послуг в умовах карантину”.
Заступник Міністра акцентував увагу на тому, що у період карантину за наявності обмежень громадяни можуть вибрати зручний спосіб та можливість отримати соціальну допомогу в органах соціального захисту населення: - через онлайн-сервіси, які доступні щодо звернення за багатьма видами соціальної допомоги, зокрема, для оформлення житлової субсидії, допомоги при народженні дитини тощо; - направивши документи поштою; - через дистанційні скриньки в органах соціального захисту населення, що унеможливлює контакти між людьми.
За словами Віталія Музиченка, у березні на 40 % зросла кількість людей, які оформили соціальні допомоги безпосередньо в ОТГ через програмний комплекс „Соціальна громада”.
Програма дозволяє провести усі формальності безпосередньо на місці, без відвідування районного центру. На сьогодні надійшло 246 заявок від ОТГ на встановлення відповідного програмного забезпечення.
Нагадаємо, що на період карантину та 30 днів після його скасування державні соціальні допомоги будуть перепризначені автоматично. Рішенням Уряду продовжені строки: - виплати на новий період державної соціальної допомоги, яку було призначено раніше, без необхідності особистого звернення громадян до органів соціального захисту населення; - нових звернень за призначенням деяких видів державної допомоги; - виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю, особам з інвалідністю, у випадках, коли строк переогляду органом МСЕК (медико-соціальної експертизи) або ЛКК (лікарсько-консультативної комісії) пропущено.
Всі Соціальні гарантії