Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаРегуляторна політикаЗвіт про відстеження результативності регуляторного акта

Звіт про відстеження результативності регуляторного акта

9 Липня 2020, 16:06

постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 807 ,,Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”

 

1. Вид та назва регуляторного акта

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 807 ,,Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

 

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Міністерство соціальної політики України.

 

3. Цілі прийняття регуляторного акта

Актом передбачалося вдосконалення деяких норм Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 ,,Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (зі змінами) (далі – Положення). Усі норми державного регуляторного впливу щодо порядку виплати житлової субсидії в грошовій безготівковій формі, які фігурують в нормативному акті, на момент прийняття регуляторного акта вже були успішно запроваджено в дію. Додаткове навантаження на підприємства – надавачів житлово-комунальних послуг – відсутнє.

Розроблення проекту акта викликано необхідністю внесення змін до порядку виплати готівкою субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг за результатами реалізації готівкової форми надання житлових субсидій в частині здійснення відповідних виплат на місцевому рівні. Зокрема, було запропоновано, що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районної держадміністрації, виконавчого органу міської ради виплачуватиме житлові субсидії та пільги на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок одержувача субсидії або пільговика, відкритий в установі уповноваженого банку, або через виплатні об’єкти АТ ,,Укрпошта”. До того Мінсоцполітики перераховував кошти на центральному рівні Пенсійному фонду України та АТ ,,Ощадбанк” для подальшої їх виплати одержувачам.

Зазначеними змінами врегульовано інформаційну взаємодію між: структурними підрозділами з питань соціального захисту населення та управителями багатоквартирного будинку, об’єднанням багатоквартирного будинку, виконавцями комунальних послуг; Мінсоцполітики та АТ ,,Ощадбанк”; виконавцями житлово-комунальних послуг та АТ ,,Ощадбанк”.

Зазначені зміни дозволили одержувачам субсидії / пільг самостійно обирати банк, куди перераховуватимуться кошти (не тільки АТ ,,Ощадбанк”), та налагодити взаємодію з питань надання та виплати пільг і субсидій з місцевими органами соціального захисту населення, який їх призначив.

 

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

Відстеження результативності регуляторного акта проводитися через рік  після набуття чинності більшістю його положень.

 

5. Тип відстеження результативності

Базове відстеження.

 

6. Методи одержання результатів відстеження

Для проведення відстеження використовувалися методи одержання результатів відстеження: звітний та статистичний.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, способи одержання даних

Показники результативності визначено на підставі наявної у Мінсоцполітики інформації, отриманої від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, а також інформації оприлюдненої Державною службою статистики України.

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Розмір виплачених громадянам житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі протягом звітного періоду (травень 2019 року – квітень 2020 року) становить 19,8 млрд гривень.

У 2019 році було повернуто до державного бюджету за КПКВК 2501230 „Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі” 2 млрд гривень.

Відповідно до Закону України ,,Про внесення змін до Закону України ,,Про Державний бюджет на 2020 рік” у 2020 році було зменшено видатки за КПКВК 2501230 „Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі” на 8,2 млрд гривень.

Слід зазначити, що перерозподіл бюджетних видатків відбувався з урахуванням фактичної потреби в коштах.

Середній розмір житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг в неопалювальний період 2019 року (травень-вересень) становив 320,87 грн і 282,80 грн – в неопалювальний період 2020 року (травень-червень).

Середній розмір житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг в опалювальний період 2019-2020 (жовтень 2019 року – квітень 2020 року) становив 1087,18 грн.

Слід зазначити, що зменшення показників середнього розміру субсидії пов’язане із зменшенням ціни на природний газ для побутових споживачів.

При цьому, за результатами призначення житлової субсидії на наступний період останні декілька років кількість домогосподарств, яким субсидія не призначена через наявність заборгованості зі сплати за житлово-комунальні послуги, не перевищує 5% одержувачів.

Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 247 ,,Про особливості надання житлових субсидій” на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, передбачено:

заборону    припинення     надання     призначених     житлових     субсидій,     за винятком  випадків,  коли  унеможливлюється їх надання (зокрема, у випадках

переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення або смерті одинокої особи);

призначення житлової субсидії на наступний період усім домогосподарствам, які її отримували в опалювальному періоді  2019‒2020 років,

без їхніх звернень;

врахування до доходу осіб, яких звільнено з роботи у зв’язку з карантином, розміру допомоги по безробіттю замість заробітної плати, яку вони отримували за попереднім місцем роботи;

збільшення на 50 % соціальних нормативів користування електроенергією, природним газом для приготування їжі та підігріву води, холодною та гарячою водою, водовідведенням у зв’язку з вимушеним постійним перебуванням вдома та збільшенням споживання відповідних послуг;

відтермінування зміни базової норми плати за житлово-комунальні послуги отримувачами житлової субсидії з 15 % до 20 %, яку було заплановано на травень 2020 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2019 № 878 ,,Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 і від 27 липня 1998 р. № 1156”.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 329 „Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми” (зі змінами) внесено зміни до Положення, згідно з якими збільшено з двох до трьох місяців строк простроченої заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, наявність якої враховувалося при призначенні житлової субсидії

Варто зазначити, що за даними Державної служби статистики України рівень розрахунків населення за спожиті житлово-комунальні послуги за січень ‒ квітень 2020 року становив 93,7 %, і є більшим, ніж показник за аналогічний період 2019 року (за січень ‒ квітень 2019 р. – 89,2 відсотка).

 

9. Оцінка реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Незважаючи на виклики 2020 року, спричинені поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, прийняття регуляторного акта сприяло покращенню платіжної дисципліни одержувачів житлової субсидії зі сплати рахунків за спожиті житлово-комунальні послуги, а мотиваційна складова у формі залишків коштів зекономленої субсидії, які передбачені для використання на власний розсуд одержувачем, – до заощадливого використання енергоресурсів.

 

 

Заступник Міністра  

соціальної політики України                                                    Віталій Музиченко



Всі Регуляторна політика