Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаПублічні закупівліОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги зі створення прикладного програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги зі створення прикладного програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС)

30 Вересня 2021, 17:08

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги зі створення прикладного програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС)

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-24-012462-b

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Послуги зі створення прикладного програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС))

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Стратегією цифрової трансформації соціальної сфери, яку схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1353-р „Про схвалення Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери” визначено необхідність створення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі – ЄІССС).

Мінсоцполітики на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2020 № 1278 „Про запровадження експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери” вже реалізується експериментальний проект із реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі – експериментальний проект) за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги.

Саме за результатами експериментального проекту підготовлено базову технічну документацію на створення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (в цілому), що забезпечує дотримання вимог Положення про Єдину інформаційну систему соціальної сфери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 404 „Про затвердження Положення про Єдину інформаційну систему соціальної сфери” та напрацьовано поетапний календарний план створення програмного забезпечення ЄІССС.

Крім того, Міністерством цифрової трансформації листом від 22.07.2021 № 1/04-2-8058 підтримано початок робіт із створення ЄІССС.

ЄІССС створюється із забезпеченням захисту інтересів держави, включаючи передачу в державну власність вихідних кодів (програмних кодів та текстів) на всі елементи програмного забезпечення системи, крім тих, які представлено на міжнародному ринку технологій (операційні системи, системи керування базами даних, системи бізнес-аналізу тощо).

Усі майнові права на прикладне програмне забезпечення системи, в тому числі виключні, набуваються державою в особі держателя ЄІССС (Мінсоцполітики) відповідно до Закону України „Про авторське право і суміжні права”.

 

До складу ЄІССС входять:

- Єдина централізована база даних;

- Загальні підсистеми;

- Прикладні підсистеми.

 

До загальних підсистем ЄІССС відносяться:

1. Єдиний соціальний реєстр.

2. Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг.

3. Підсистема «Електронний бюджет».

4. Підсистема «Соціальне казначейство».

5. Підсистема верифікації отримувачів соціальної підтримки.

6. Підсистема взаємодії інституцій соціального захисту з правоохоронними органами.

7. Підсистема обміну даними із суб’єктами інформаційної взаємодії.

8. Підсистема «Єдиний соціальний процесинг».

9. Єдиний моніторинговий центр соціальної сфери.

10. Аналітична підсистема.

11. Підсистема ретроконверсії.

12. Підсистема дистанційного інформування.

13. Централізована служба технічної підтримки інституцій соціального захисту.

14. Юридична підсистема.

15. Адміністративна підсистема. 

16. Підсистема ведення довідників та реєстрів загального призначення.

17. Підсистема електронного документообігу.

18. Підсистема «Єдиний електронний архів соціальної сфери».

19. Підсистема «Офіційний веб-сайт Мінсоцполітики».

 

До прикладних підсистем ЄІССС відносяться:

1.  Підсистема «Житлові субсидії».

2. Підсистема «Державні допомоги, винагороди та компенсації».

3. Підсистема «Санаторно-курортне лікування».

4. Підсистема «Соціальні послуги».

5. Підсистема «Дозвільні документи та довідки».

6. Підсистема «Реєстр посвідчень».

7.  Підсистема «Внутрішньо переміщені особи».

8. Підсистема «Накопичувальна система загальнообов’язкового державного пенсійного страхування».

9. Підсистема «Банк даних про дітей».

10. Підсистема «Облік малозабезпечених сімей».

11. Підсистема «ЦБІ».

12. Підсистема «Соціальне страхування».

13. Підсистема «ЄДАРП».

14. Підсистема «Пенсії».

15. Підсистема «Гуманітарна допомога».

16. Підсистема «Запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі».

17. Підсистема «Здійснення державного контролю».

 

В 2021 році заплановано створення наступних підсистем ЄІССС:

1. Загальна підсистема «Електронний бюджет» (на базі функціоналів першої черги ЄІССС, що реалізовані в межах експериментального проекту).

2. Загальна підсистема «Соціальне казначейство» (на базі функціоналів першої черги ЄІССС, що реалізовані в межах експериментального проекту).

3. Загальна підсистема обміну даними із суб’єктами інформаційної взаємодії (Інформаційна взаємодія з Програмним комплексом «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», інформаційна взаємодія «PaperLess»).

4. Загальна підсистема «Єдиний соціальний процесинг» (на базі функціоналів першої черги ЄІССС, що реалізовані в межах експериментального проекту).

Також в ЄІССС в 2021 році повинен бути реалізований функціонал інформаційної взаємодії з Єдиним державним вебпорталом електронних послуг (Портал Дія) щодо визначеного переліку допомог, подання заяв на які реалізуються на Порталі Дія в 2021 році.

Створення прикладного програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі – Система) відповідно до вимог чинного законодавства:

Вимоги до створення Системи

Загальні підсистеми формують функціональний базис (ядро) Системи, реалізують загальний базовий функціонал, який використовується спільно прикладними підсистемами.

Прикладні підсистеми призначені для адміністрування окремих видів соціальної підтримки, забезпечують автоматизацію конкретних ділових процесів соціальної сфери, згрупованих по окремим напрямкам (субсидії, особи з інвалідністю, діти тощо).

1.1. Загальна підсистема «Єдиний соціальний процесинг»

Розробити прикладні функції призначення, нарахування та виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, що фінансуються за рахунок коштів бюджетної програми КПК 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення» (вказані допомоги відносяться до прикладної підсистеми ЄІССС «Державні допомоги, винагороди та компенсації»):

Процес опрацювання соціальної допомоги починається з наявних в Системі заяв та повинен передбачити такі складові що до призначення, нарахування та виплати:

  • формування електронної особової справи;
  • перевірка права та формування рішення про призначення/відмову, підпис рішення КЕП посадової особи та збереження електронного документу в ЄСР;
  • формування або доповнення особового рахунку;
  • формування відомостей нарахувань та передача їх на виплату.
  • Розробити алгоритми та інтерфейси для здійснення операції по утриманню і відрахуванню таких як:
  • Утримання згідно судових рішень.
  • Відрахування до державних установ на утриманні, яких перебуває отримувач державних допомог (інтернати, спеціалізовані установи та інше).
  • Поштовий збір.
  • Фіксації повернення та несплати.

За потреби, доопрацювати підсистеми «Електронний бюджет», «Соціальне казначейство», «Єдиний електронний архів соціальної сфери», Адміністративну підсистему та Підсистему ведення довідників та реєстрів загального призначення, в частині розроблених функцій призначення, нарахування та проведення виплати державних допомог.

1.2. Загальна підсистема обміну даними із суб’єктами інформаційної взаємодії

Модернізувати ПЗ інформаційної взаємодії ЄІССС згідно наступних вимог.

1.2.1. Інформаційна взаємодія з ІІС «Соціальна громада»

Для процесу призначення житлових субсидій розробити ПЗ взаємодії між Порталом Дія, ЄІССС та ІІС «Соціальна громада». Взаємодія повинна відбуватись щодо таких інформаційних потоків:

  • Завантаження зареєстрованих на Порталі Дія заяв до ЄІССС для подальшої їх передачі до ІІС «Соціальна громада».
  • Надання інформації про стан опрацювання заяви від ІІС «Соціальна громада» до ЄІССС, для передачі на Портал Дія.
  • Взаємодія повинна відповідати:
  • Договору про інформаційну взаємодію між Мінсоцполітики та Мінцифри (між Порталом Дія та ЄІССС).
  • Правилам взаємодії систем Мінсоцполітики (ЄІССС та ІІС «Соціальна громада»).

1.2.2. Інформаційна взаємодія PaperLess

Розробити механізми для впровадження технології PaperLess відповідно до Закону України «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг»:

  • Доопрацювати механізм взаємодії з Порталом Дія в частині реалізації технічної інтеграції за сценарієм «Шеринг» (запит копій цифрових документів користувача із застосунку Дія, отримання цих документів разом з метаданими в ЄІССС).
  • Задіяти отримані метадані для заповнення заяв на допомоги.

1.3. Загальна підсистема «Електронний бюджет»

Модернізувати підсистему «Електронний бюджет» в частині розробки додаткових сервісів, які забезпечують автоматизацію процесів управління бюджетними коштами розпорядниками бюджетних коштів в межах виконання бюджетної програми КПК 2501030, а саме:

  • Ведення та облік бюджетних зобов’язань.
  • Ведення та облік бюджетних фінансових зобов’язань.
  • Формування документів «Реєстр бюджетних зобов’язань» та «Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань» для подання в Казначейство.
  • Формування потреби в бюджетних коштах в розрізі додаткових соціальних виплат та допомог.

Діловий процес взяття бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів встановлено Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309.

Необхідно забезпечити формування документів «Реєстр бюджетних зобов’язань» та «Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань» як в друкованому вигляді, так і в електронному (транспортні файли) для подання через систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» (далі - система Казначейства).

Потреба в бюджетних коштах повинна формуватися в розрізі соціальних виплат та допомог бюджетної програми КПК 2501030 на підставі виплатних відомостей, зареєстрованих в Реєстрі виплатних документів, який створено в межах першої черги Системи.

Потреба в бюджетних коштах повинна формуватися централізовано в розрізі ДСЗН з можливістю консолідації даних на верхньому рівні на підставі  виплатних відомостей, дані по яким внесені в Реєстр виплатних документів Системи.

Повинно передбачатись автоматичне формування бюджетних фінансових зобов’язань відповідно до платіжних доручень, які сформовані для подання в Казначейство.

Для реалізованих в ЄІССС допомог, в підсистемі «Електронний бюджет» повинні бути розроблені наступні звіти:

  • Заявка щодо потреби в коштах на виплати деяких видів допомог окремим категоріям населення.
  • Зведена заявка щодо потреби в коштах на виплати деяких видів допомог окремим категоріям населення.
  • Звіт про використання бюджетних коштів та про виконання результативних показників «Виплата деяких видів допомог окремим категоріям населення».

Звіт «Заявка щодо потреби в коштах на виплати деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення» повинен формуватися на підставі виплатних відомостей, зареєстрованих в Реєстрі виплатних документів. Звіт повинен включати дані щодо додаткових соціальних виплат та допомог.

Звіт «Зведена заявка щодо потреби в коштах на виплати деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення» повинен формуватися на підставі виплатних відомостей, зареєстрованих в Реєстр виплатних документів Системи. Звіт повинен включати дані щодо додаткових соціальних виплат та допомог.

Звіт про використання бюджетних коштів та про виконання результативних показників «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення» повинен формуватися на підставі виписок з реєстраційних рахунків, відкритих в Казначействі, та включати дані по додатковим соціальним виплатам та допомогам.

1.4. Загальна підсистема «Соціальне казначейство»

Допрацювати алгоритми та інтерфейси користувачів підсистеми «Соціальне казначейство» для забезпечення:

  • Відображення даних відомостей в розрізі джерел даних (ЄІССС, АСОПД). Джерело даних – система, яка сформувала та внесла дані по виплатним відомостям в Реєстр виплатних документів Системи.
  • Перегляду даних відомостей, які внесені в Реєстр виплатних документів Системи, з урахуванням додаткових соціальних виплат та допомог з відображенням нарахованих сум поштового збору по кожній відомості.
  • Відображення даних відомостей, які внесені в Реєстр виплатних документів Системи, в розрізі організацій, що здійснюють виплату і доставку додаткових соціальних виплат та допомог.
  • Вибору відомостей для формування платіжних доручень з урахуванням додаткових соціальних виплат та допомог.
  • Формування платіжного доручення окремо для кожної організації, що здійснює виплату і доставку додаткових соціальних виплат та допомог, з урахуванням кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ) обраних соціальних виплат та допомог.
  • Відображення даних виплатних відомостей за статусами (нові, включено в ПД, платіж проведено) з можливістю вивантаження даних в файл формату csv для подальшого аналізу в доданку MS Excel.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 375  - р „Про визначення окремих завдань (проектів) Національної програми інформатизації, їх державних замовників та передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Міністерству цифрової трансформації на 2021 рік” Міністерству соціальної політики передані бюджетні призначення, передбачені у 2021 році Міністерству цифрової трансформації (загальнодержавні видатки та кредитування) у загальному фонді державного бюджету, за програмою 2911040 “Національна програма інформатизації”, на створення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі – ЄІССС).

Міністерством соціальної політики внесені зміни до паспорта бюджетної програми на 2021 рік за КПКВК 2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту” (далі – бюджетна програма КПКВК 2501090).

З метою виконання зазначеного вище розпорядження необхідно провести процедуру відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлю за кодом ДК 021:2015 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Послуги зі створення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС)), очікуваною вартістю 8 300 тис. грн. з ПДВ.

Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Для розрахунку використовувалися результати завершеної процедури відкритих торгів за аналогічним предметом закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-009229-b

ОВ = V * Ц * к = 0,55 * 14 429 939,68 * 1,04886 = 8 324 242,60

де:

ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;

V – обсяг товарів/послуг, що закуповується (з урахуванням термінів виконання);

Ц – ціна минулого періоду;

к – коефіцієнт індексації.



Всі Публічні закупівлі