Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаЗвернення громадянДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства соціальної політики України у 2021 році

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства соціальної політики України у 2021 році

17 Січня 2022, 14:40

 

Міністерство соціальної політики України (далі – Міністерство), як центральний орган виконавчої влади, що відповідає за формування та реалізацію державної соціальної політики, здійснює заходи щодо оперативного реагування на соціальні потреби суспільства.

Міністерство діє відповідно до Конституції України, законів України та на підставі Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 423 (зі змінами).

Робота із зверненнями громадян у Міністерстві спрямована на забезпечення громадян їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Міністерством постійно здійснюються заходи щодо інформування населення про зміст впроваджуваних в Україні соціально-економічних реформ під час проведення прямих телефонних ліній, прес-конференцій, брифінгів, виступів керівництва Міністерства на радіо і телебаченні, розміщення у засобах масової інформації інтерв’ю, публікацій та інших роз’яснювальних матеріалів.

На офіційному веб-сайті Міністерства розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян у центральному апараті Мінсоцполітики. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, форми та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Міністерство соціальної політики України, контактна інформація щодо посадових осіб центрального апарату Міністерства.

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 05.03.2018 № 8815/1/1-18 стосовно звітності центральних та місцевих органів виконавчої влади про роботу із зверненнями громадян до Кабінету Міністрів України надіслана звітна інформація про роботу із зверненнями громадян у І, ІІ, ІІІ, ІV кварталах 2021 року та протягом 2021 року (листи Мінсоцполітики від 07.04.2021 № 6390/0/2-21/31, від 06.07.2021 № 11973/0/2-21/31, від 04.10.2021 № 17010/0/2-21/31, від 11.01.2022 № 244/0/2-22/31).

У 2021 році до центрального апарату Міністерства від громадян надійшло 20620 звернень, у тому числі 454 – колективних. Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

▪ 6766 (32,8 %) – електронною поштою, що складає 32,8 % від загальної їх кількості; 

▪ 5348 (25,9 %) – поштою;

▪ 5144 (24,9 %) через органи влади, з них 1906 від Кабінету Міністрів    України;

▪ 3342 (16,2 %) від інших органів (установ, організацій), у тому числі 3227 звернень від Державної установи „Урядовий контрактний центр”;

▪ 11 (0,1 %) через засоби масової інформації;

▪ 9 від громадян на особистому прийомі.

У порівнянні з 2020 роком спостерігається зменшення кількості звернень громадян до Мінсоцполітики (– 21,2 %). Це пов’язано з передачею відповідних функцій від Мінсоцполітики до Національної соціальної сервісної служби України, яка утворена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 26.08.2020 № 783 „Деякі питання Національної соціальної сервісної служби України” з метою реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей, здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей.

У розрахунку на сто тисяч населення найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Києва (118,0), Київської (69,3), Полтавської (67,3), Харківської (67,1) та Запорізької (59,9) областей; найменшу – від мешканців Луганської (19,5), Закарпатської (23,2), Волинської (27,5), Тернопільської (27,8) та Донецької (28,5), областей.

Громадяни порушували у зверненнях наступні питання:

  • пенсійне забезпечення – 6208 (30,1 % від загальної кількості звернень);
  • субсидії – 2697 (13,1 %);
  • пільги та компенсації, щорічна разова грошова допомога до 5 травня – 2158 (10,5 %);
  • соціальний захист сімей з дітьми – 1501 (7,3 %);
  • пропозиції щодо внесення змін до законодавства – 1337 (6,5 %);
  • соціальний захист осіб з інвалідністю – 1132 (5,5 %);
  • усиновлення, захист прав дитини – 486 (2,4 %);
  • скарги на дії посадових осіб – 409 (2,0 %);
  • соціальний захист осіб, що знаходяться в складних життєвих обставинах, у тому числі під час надзвичайної ситуації у зв’язку з пандемією короновірусу COVID-19 – 404 (2,0 %);
  • соціальний захист постраждалих від Чорнобильської катастрофи – 336 (1,6 %);
  • діяльність закладів підтримки та догляду – 328 (1,6 %);
  • індексація доходів, прожитковий мінімум – 293 (1,4 %);
  • соціальний захист потерпілих на виробництві, оплата листків непрацездатності – 281 (1,4 %);
  • житлове питання – 257 (1,2 %);
  • соціальний захист внутрішньо переміщених осіб – 186 (0,9 %);
  • санаторно-курортне лікування, оздоровлення дітей – 173 (0,8 %);
  • надання матеріальної допомоги – 141 (0,7 %);
  • організація прийому громадян – 46 (0,2 %);
  • інші питання – 760 (3,7 %).

За участю керівництва Мінсополітики 23 лютого, 06 квітня, 07 вересня та 07 грудня 2021 року відбулися прямі телефонні лінії Кабінету Міністрів України. Загалом на прямі телефоні лінії надійшло 33 дзвінка від громадян. Всі громадяни отримали фахові роз’яснення.

У 2021 році відсоток повторних звернень складає 12,3 % від загальної кількості звернень громадян. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів м. Києва, Харківської, Дніпропетровської, Київської, Донецької та Львівської областей. Повторно громадяни звертались, в основному, з питань пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій, пропозицій щодо внесення змін до законодавства, надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, соціального захисту осіб з інвалідністю, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, щорічної разової грошової допомоги до 5 травня.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що станом на 12 січня 2022 року структурними підрозділами Міністерства надані відповідні роз’яснення та необхідна інформація на 11701 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 8598 звернень, не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 34 звернення, повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 4 звернення,  знаходяться у стадії розгляду – 283 звернення.

Питання організації розгляду звернень громадян, як один із ключових елементів налагодження діалогу влади та суспільства, й надалі перебуватиме на постійному контролі керівництва Мінсоцполітики.

 

 

Кількість звернень громадян, що надійшли до Мінсоцполітики у 2021 році у розрахунку на 100 тис. населення у розрізі регіонів

 

ПИТАННЯ, що порушували громадяни у зверненнях до Мінсоцполітики у 2021 році

 

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ щодо кількості звернень громадян, що надійшли до Мінсоцполітики у 2021 році

 



Всі Звернення громадян