Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (Сайт Мінсоцполітики, електронні послуги „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини” та „Попередня реєстрація документів про призначення житлової субсидії”, система обліку гуманітарної допомоги, „Електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади))
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (Сайт Мінсоцполітики, електронні послуги „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини” та „Попередня реєстрація документів про призначення житлової субсидії”, система обліку гуманітарної допомоги, „Електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади))
обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-13-011586-a.
2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (Сайт Мінсоцполітики, електронні послуги „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини” та „Попередня реєстрація документів про призначення житлової субсидії”, система обліку гуманітарної допомоги, „Електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади)).
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері є складовою частиною системи життєзабезпечення роботи центрального апарату Міністерства соціальної політики України.
Реалізація послуг дозволить забезпечити стабільне функціонування таких інформаційних систем:
електронна послуга „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини”;
електронна послуга „Попередня реєстрація документів про призначення житлової субсидії”;
система обліку гуманітарної допомоги;
сайт Мінсоцполітики, в частині забезпечення технічного захисту персональних даних громадян України, які використовуються при попередній реєстрації для надання окремих видів адресної соціальної допомоги;
електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”;
систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади.
Адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (далі – інформаційні системи) включає в себе:
обробку персональних даних інформаційних систем, зокрема збирання даних, реєстрацію, накопичення, формування знеособлених масивів даних, копіювання, поновлення та реплікацію баз даних, передачу даних зовнішнім та внутрішнім користувачам за встановленими регламентами обміну, аналіз інформації баз даних за запитами Мінсоцполітики;
ведення довідників інформаційних систем;
консультування користувачів з питань наповнення та використання інформаційних ресурсів;
технічне і технологічне супроводження інформаційних систем програмного забезпечення;
проведення моніторингу роботи інформаційних систем та їх баз даних;
захист інформаційних систем, зокрема захист цілісності їх баз даних, апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних, захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання, незаконного копіювання, спотворення, знищення даних, забезпечення безпеки персональних даних;
надання/обслуговування в установленому порядку доступу до інформаційних систем користувачам.
Об’єкт обслуговування характеризується такими основними параметрами:
сервери баз даних індивідуальні, кількість – 3;
сервери застосувань індивідуальні, кількість – 3;
сервери інтегровані – баз даних разом із застосуваннями, кількість – 3;
операційні системи – Oracle Cent OS7, SUSE Linux 11, Windows 2008 R2 Std,
Windows 2016 Std;
системи керування базами даних – Oracle 11g, Oracle 9i, MySQL.
Для забезпечення надійності та стабільності функціонування інформаційних систем адміністрування повинно відповідати таким вимогам:
99,9% - безперервний час роботи або доступності користувачів до інформаційних ресурсів інформаційних систем;
у випадку будь-якого програмного або апаратного збою роботи інформаційних систем їх функціонування має бути відновлено до працездатного стану протягом не більше 6 годин з моменту приведення апаратної частини в робочий стан;
12 годин – максимально допустимий період порушення роботи, протягом яких інформаційні ресурси інформаційних систем можуть бути недоступними без настання неприйнятних наслідків;
в разі пошкодження інформаційних ресурсів інформаційних систем вони повинні бути відновлені із архіву резервної копії не старшої 24 годин;
послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері надаються щоденно, крім вихідних та святкових днів в режимі 8 годин на добу з 900 до 1800.
стабільність роботи інформаційних систем має забезпечуватися за наступних аварійних ситуацій:
відмова апаратного забезпечення;
відмова мережевої інфраструктури;
втрата живлення центру обробки даних.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:Виконавцем послуг з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері є Державне підприємство „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України” зі 100-відсотковою часткою державного майна у статутному капіталі.
Розмір бюджетного призначення на надання послуг з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері за бюджетною програмою КПКВК 2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту” на 2023 рік становить 7 007 812,50 гривень і базується на таких складових.
Трудомісткість послуг з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері оцінюється у 115,0 людино-місяців, що при тривалості робіт 11,5 місяців, потребує трудових ресурсів у кількості 10 фахівців (115 : 11,5 = 10).
Планова кошторисна калькуляція вартості послуг за предметом закупівлі складається з таких основних статей затрат, що розраховуються з використанням значень наступних економічних параметрів, які поширюються на державні підприємства з часткою державного майна у статутному капіталі більш ніж 50 відсотків.
№ п/п | Стаття витрат | Параметр | Значення параметру | Сума витрат, грн. |
1. | Витрати на оплату праці 10 фахівців протягом 11,5 місяців (фонд оплати праці) | Середня заробітна плата 1-го фахівця, грн. | 32300,00 | 3714500,00 |
2. | Відрахування на соціальне страхування із заробітної плати | Єдиний соціальний внесок, відсоток від фонду оплати праці | 22,00 | 817190,00 |
3.
| Інші непрямі (накладні) витрати | Відсоток від фонду оплати праці | 25,79 | 957969,55 |
4.
| Собівартість | Сума статей 1 – 3 |
| 5489659,55 |
5. | Прибуток | Відсоток до собівартості (рентабельність) |
| 350184,20 |
6. | Повна вартість | Сума статей 4 – 5 |
| 5839843,75 |
7. | Податок на додану вартість | Відсоток до повної вартості | 20,00 | 1167968,75 |
8. | Кошторисна вартість послуг | Сума статей 6 – 7 |
| 7007812,50 |
У наведеній плановій кошторисній калькуляції вартості послуг визначений такий рівень коштів, що перераховується на користь держави:
№ п/п | Платежі на користь держави | Сума для розрахунку платежу | Відсоток від суми для розрахунку платежу* | Сума платежу на користь держави |
1. | Прибутковий податок на доходи фізичних осіб | 3 714 500,00 | 19,50 | 724 327,50 |
2. | Відрахування на соціальне страхування із заробітної плати | 3 714 500,00 | 22,00 | 817 190,00 |
3. | Податок на додану вартість (до повної вартості послуг за мінусом податкового кредиту) | 5 839 843,75 | 18,00 (20-2) | 1 051 171,88 |
4. | Податок на прибуток | 350 184,20 | 18,00 | 63 033,16 |
5. | Частина чистого прибутку, що перераховується до державного бюджету | 287 151,04 | 80,00 | 229 720,83 |
| Разом перераховується на користь держави |
|
| 2 885 443,37 |
*Примітка: Значення встановлені чинним податковим законодавством.
Всі Публічні закупівлі