Як перcоналу готелів розпізнати ситуації торгівлі людьми
У межах інформаційної кампанії до Всесвітнього дня протидії торгівлі людьми, який відзначатиметься 30 липня, Мінсоцполітики за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» SURGe розпочало серію рекомендацій про те, як розпізнати потерпілих від торгівлі людьми та допомогти їм. Зокрема, в попередніх статтях ми наводили поради для батьків для безпеки їхніх дітей онлайн та розповідали про те, як розпізнати сексуальну й трудову експлуатацію, і як водії таксі можуть допомогти в протидії торгівлі людьми.
У цьому матеріалі – про те, як персоналу готелів розпізнати ситуації торгівлі людьми.
За даними американської організації «Polaris», 74 % потерпілих від сексуальної експлуатації контактували з персоналом готелів. При цьому 94 % повідомили, що ніколи не отримували в готелях допомогу. Частково це можна високою клієнтоорієнтованістю готельної сфери – запитання до клієнтів можуть викликати невдоволення.
Однак зазвичай є способи допомогти потерпілим. Важливо, аби працівники готелів вміли розпізнавати їх та ситуації торгівлі людьми. В інфографіці нижче наведено важливі ознаки сексуальної експлуатації в готелях.
Крім цього, для допомоги потерпілим працівник готелю може розмістити на видному місці телефон Національної гарячої лінії 1547 та не боятися ставити гостям додаткові запитання, якщо виникає підозра. За необхідності викликати поліцію, і, за можливості, запропонувати потерпілій безпечний прихисток у службовому приміщенні готелю до приїзду правоохоронців. Якщо в готелі діють внутрішні стандарти попередження торгівлі людьми – чітко їх дотримуватися.
Важливо! Якщо вам відомо про випадки торгівлі людьми чи будь-якого виду експлуатації або потерпіли від цього злочину, звертайтеся за такими номерами:
102 – поліція
1547 – гаряча лінія з протидії торгівлі людьми
112 – служба екстреної допомоги в ЄС.
Всі Протидія торгівлі людьми