Алгоритм дій для закладів торгівлі, які виявили бажання співпрацювати з Державною службою України у справах дітей в рамках реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2020 – 2024 роках»
1. Хто може взяти участь у проекті?
Заклади торгівлі, які здійснюють продаж споживчих товарів безпосередньо населенню для особистого споживання, що приєдналися до публічного договору (додаток 1, 2, 3 до Договору) про реалізацію пілотного проекту, підписали додаткову угоду з Державною службою України у справах дітей про приєднання до публічного договору, та внесені до Реєстру учасників проекту (https://pakunok-malyuka.ioc.gov.ua/outletaddresses), оприлюдненого на офіційному сайті Мінсоцполітики (далі – Реєстр).
ВАЖЛИВО! Заклад торгівлі забезпечує наявність платіжних терміналів у місцях розрахунку виключно за товари, визначені пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 744 (зі змінами).
Зразки заповнення додаткової угоди та супровідного листа:
Додаткова угода (зразок ТОВ)
Додаткова угода (зразок ФОП)
Супровідний лист (зразок)
2. З чого почати?
Заклад торгівлі приєднується до цього Договору шляхом укладення додаткової угоди (Формуляр).
Заповнена форма формуляра зберігається в форматі PDF та підписується шляхом накладання електронного підпису керівника закладу торгівлі aбo уповноваженої особи.
До додаткової угоди додаються фотокопії установчих документів такого закладу або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що надає доступ до копій установчих документів в електронній формі у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, фотокопії документів, які підтверджують право підпису представників закладу торгівлі.
Додаткова угода із накладеним електронним підписом разом зі сканованими копіями документів надсилаються Державній службі України у справах дітей (далі-Служба) разом із супровідним листом на електронну адресу pm@dsusd.gov.ua .
Важливо! За наявності технічної можливості та функціоналу відправки електронних чеків заклади торгівлі формують окремий API-запит після проведення касової операції та надсилають чек на адресу електронної пошти Служби. Про наявність такої можливості заклади торгівлі повідомляють Службі перед підписанням додаткової угоди про приєднання до публічного договору, шляхом зазначення відповідної інформації у супровідному листі.
У разі відсутності технічної можливості надсилають звіт відповідно до Додатку 3 до Договору.
Як накласти електронний підпис?
ВАЖЛИВО! У додатковій угоді Заклад торгівлі обов’язково зазначає адресу електронної пошти (при створенні особистого кабінету електронна пошта буде використана як ,,логін”).
3. Включення до Реєстру учасників пілотного проекту
Після укладання додаткової угоди Служба включає Заклад торгівлі до Реєстру учасників пілотного проекту (далі – Реєстр), оприлюдненого на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, та надсилає на офіційну електронну пошту, яка вказана в додатковій угоді Закладу торгівлі, повідомлення про включення до Реєстру.
ВАЖЛИВО! В залежності від налаштувань електронної пошти повідомлення може потрапляти в каталог «СПАМ».
4. Реєстрація Закладу торгівлі в електронному кабінеті
Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно перейти на сторінку «Pakunok malyuka» за посиланням, що буде надіслано Вам у повідомленні на електронну пошту, та у полі «Адреса електронної пошти» ввести адресу електронної пошти, яку було зазначено у додатковій угоді.
На зазначену електронну адресу буде направлено листа з посиланням, по якому необхідно буде перейти для завершення реєстрації та підтвердження облікового запису.
ВАЖЛИВО! В електронному кабінеті обов’язково заповнюється інформація щодо адрес торгових точок (наземних та онлайн) та ідентифікуються термінали (заповнюються відповідні реквізити).
для наземних торгових точок – Terminal ID (можна отримати: з Договору еквайрингу, в персональному кабінеті банку при формуванні виписки по еквайрингу, з товарного чека),
для інтернет-магазинів – внутрішній Merchant ID (можна отримати в персональному кабінеті платіжного провайдера).
Введену інформацію необхідно обов’язково зберегти в електронному кабінеті.
Контактна особа від Служби:
Бородавко Вікторія Анатоліївна, (044) 289-56-72
Всі Пакунок малюка