Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГоловні новиниЦифровізація соціальних послуг: у Дніпрі анонсували бета-тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту

Цифровізація соціальних послуг: у Дніпрі анонсували бета-тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту

28 Травня 2024, 09:10

 

Дніпропетровщина – у четвірці пілотних областей, яка долучається до бета-тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту. Тут у межах серії регіональних заходів «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент» Мінсоцполітики та ДніпроОВА за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) провели зустріч із представниками ОСЗН територіальних громад.

Щоб отримати соціальні послуги, людині або сім'ї потрібно напряму звертатися до органу соціального захисту населення в громаді. Скоро це можна буде зробити також онлайн – для цього Мінсоцполітики впроваджує електронний кейс-менеджмент. 

Бета-тест функціоналу охопить 15 територіальних громад кожного пілотного регіону –  протягом 3-х місяців його можливості випробують представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та надавачів соціальних послуг Вінницької, Дніпропетровської, Полтавської та Черкаської областей. У подальших планах – запуск по всій Україні. 

«Плануємо, що вже восени українці зможуть оцінити користь та ефективність такого інструмента як електронний кейс-менеджмент. Важливо, щоб він був зручним для всіх користувачів, тож у співпраці із 4 пілотними регіонами доопрацюємо функціонал. Ми відкриті до пропозицій та ідей», – сказав Костянтин Кошеленко, заступник міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Версію, яку зараз тестуватимуть, вдосконалять. Так, над версією 2.0 вже працює команда Мінсоцполітики – оновлення, зокрема, передбачає спрощення процесів. 

«Дніпропетровська область прийняла майже пів мільйона внутрішньо переміщених осіб, тож розвиток соціальних послуг є для нас пріоритетом. Сподіваємося, що участь у бета-тестуванні дозволить ще швидше та якісніше надавати необхідну підтримку тим, хто її потребує, а потім поширити такий досвід на всю Україну», – сказала Надія Задорожна, заступниця начальника Дніпропетровської ОВА.

До заходу долучилася онлайн Уляна Токарєва, заступниця міністра соціальної політики. За її словами, зараз Мінсоцполітики активно розробляє Національну стратегію розвитку соціальних послуг. 

«Ми не говоримо про те, що цифровізація соціальних послуг може замінити живе спілкування родини та фахівця. Навпаки, йдеться, що треба осучаснити та спростити ті інструменти, якими щодня користуються фахівці соціальної сфери. Цифровізація охоплює багато інструментів, які дозволять спростити бюрократичні процедури, а отже більше приділити часу саме людині або родині, яка прийшла за допомогою. Але навіть в умовах максимальної цифровізації процесів ми зберігаємо контакт між фахівцем і родиною, в основі якого емпатія та підтримка», – додала Уляна Токарєва

На перевагах електронного кейс-менеджменту закцентував також Іван Начовний, заступник начальника Дніпропетровської ОВА (CDTO): ​​«Цифровізація – це не лише якісні сервіси, а насамперед зекономлений час людини. Адже коли послуги стають доступними онлайн, їй не потрібно зайвий раз звертатися до інстанцій та стояти в чергах». 

У межах заходу розробники функціоналу та представники ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» продемонстрували, як працюють е-кабінети користувачів. 

Зокрема, учасники та учасниці мали змогу ознайомитися із процесами:

  • створення та подання заяви на отримання соціальної послуги;

  • розгляд звернення, прийняття рішення та призначення кейс-менеджера;

  • перегляд справи у кабінеті кейс-менеджера. 

Як розвиваються соціальні послуги на рівні регіону в умовах воєнного стану, розповіла Олена Кришень, директорка департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОВА. За її словами, в області налічується 229 надавачів соціальних послуг, за 5 місяців поточного року отримали послуги 57 тисяч людей, а бета-тестування потенційно охопить 20 тисяч. 

Департамент розробив маршрут отримання соціальної послуги до та після цифровізації, на основі чого виділили переваги е-версії. 

Серед них: 

  • швидке обслуговування;

  • автоматичний обмін інформацією;

  • електронний документообіг. 

Крім того, мешканці Дніпропетровщини можуть скористатися чат-ботом «СоцДопомога», у ньому є спеціальний розділ про соціальні послуги. Автоматичні експертні відповіді можна отримати у режимі 24/7. 

Кейс-менеджмент (ведення випадку) – це метод надання соціальної послуги, основа якого – орієнтація кожного залученого фахівця на покращення ситуації особи або сім'ї. 

Електронний кейс-менеджмент охоплює всі ключові процеси ведення випадку. Так, після того, як людина або сім'я подасть заяву на отримання соціальної послуги, кейс-менеджер оцінює її потреби, після чого розробляє план та координує усіх залучених фахівців. 

Нагадаємо, що раніше у Вінниці стартувала серія регіональних заходів про електронний кейс-менеджмент – наступні зустрічі з профільними спеціалістами пройдуть у Полтаві та Черкасах. 

 



Всі Головні новини