Цифровізація соціальних послуг: у Черкасах обговорили перші результати бета-тесту функціоналу електронного кейс-менеджменту
У чотирьох областях, які долучилися до бета-тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту, пройшла серія спеціальних заходів Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Заключна зустріч відбулася на Черкащині – тут із представниками ОСЗН та надавачами соціальних послуг обговорили результати першого тижня бета-тесту та подальші спільні кроки.
«Перш ніж ініціювати зміни, ми активно спілкуємося із фахівцями на місцях. Вивчаємо їхні потреби, дослухаємося до усіх думок та враховуємо пропозиції. Наша команда уже встигла відвідати 4 пілотні регіони, де тестують новий функціонал. На черзі – розширення географії заходів, доки готуємося до запуску по всій Україні», – прокоментував Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Мета таких зустрічей – ознайомити фахівців соціальної сфери із можливостями функціоналу електронного кейс-менеджменту перед тим, як вони розпочнуть його тестувати. Процес стартував 1 липня та охоплює 64 територіальні громади пілотних регіонів – Вінницької, Дніпропетровської, Полтавської та Черкаської областей. Із переліком можна ознайомитися за посиланням.
У своєму вітальному слові Наталія Кравченко, перша заступниця начальника Черкаської ОВА, наголосила, що цифровізація соціальних послуг як ніколи на часі, адже в умовах повномасштабної війни великий запит на своєчасну та якісну допомогу.
«Потреба відійти від паперової роботи назріла давно. Ми раді долучитися до "пілоту" і в цьому процесі можете надалі розраховувати на підтримку з нашого боку, адже працюємо спільно на результат», – додала Наталія Кравченко.
За словами Сергія Свєрчкова, заступника начальника Черкаської ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, участь у бета-тестуванні це також можливість краще ознайомитися із самим методом як кейс-менеджмент (ведення випадку), в основі якого – орієнтація кожного фахівця на покращення ситуації людини або сім'ї.
У межах заходу представники міністерства та розробники нового функціоналу розповіли корисні лайфхаки, як користувачам максимально ефективно використовувати функціонал. Крім того, з учасниками заходу поділилися матеріалами навчання, яке тривало з 11 до 28 червня та охопило майже пів тисячі фахівців.
Про те, куди можна звертатися, коли виникають запитання або труднощі, розповів Юрій Коновалов, директор ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України». Зокрема, створили чат-бот, що автоматизує процес консультації та значно підвищує оперативність підтримки.
Станом на перший тиждень його роботи користувачі найбільше цікавляться питаннями:
хто такі кейс-менеджери;
як увійти в кабінет надавача соціальних послуг;
що робити, якщо в отримувача немає КЕП.
Нагадаємо, що у 4 пілотних регіонах розпочали бета-тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту.
Всі Головні новини