Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГоловні новиниЦифровізація соціальних послуг: на Закарпатті фахівці соціальної сфери ознайомились із функціоналом електронного кейс-менеджменту

Цифровізація соціальних послуг: на Закарпатті фахівці соціальної сфери ознайомились із функціоналом електронного кейс-менеджменту

12 Серпня 2024, 16:36

 

Доки триває бета-тестування функціоналу, завдяки якому можна буде подавати онлайн-заяви на отримання соціальних послуг, продовжується серія регіональних заходів Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Після візитів до 4 пілотних областей, можливості функціоналу електронного кейс-менеджменту презентували на Закарпатті представникам ОСЗН та надавачам соціальних послуг. 

«Наша команда активно готується до запуску функціоналу електронного кейс-менеджменту на всеукраїнському рівні. Спершу ми відвідали пілотні регіони, де тестують функціонал і дають зворотний зв'язок, а тепер – масштабуємося й на інші. Важливо, щоб усі, хто залучені до процесу надання соціальних послуг, могли завчасно ознайомитися з новим функціоналом, інструкціями та матеріалами, які вже доступні. А громадяни, які потребують соціальної підтримки, так само відчують на практиці зміни. Завдяки можливостям електронного кабінету, вони будуть ще більш залученими до процесу», – сказав Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. 

Впровадження електронного кейс-менеджменту насамперед має спростити доступ до соціальних послуг. Бета-тестування стартувало у липні та охоплює 4 пілотні регіони – це Вінницька, Дніпропетровська, Полтавська та Черкаська області. У кожній з них обрали 15 територіальних громад, представники яких випробовують можливості функціоналу. 

За словами Уляни Токарєвої, заступниці Міністра соціальної політики, наразі Мінсоцполітики активно працює над тим, щоб відкрити ринок надавачів соціальних послуг. І саме цифровізація дозволить зробити цей процес повністю прозорим.

«Запровадження прозорої системи контролю за наданням соціальних послуг – це одна з основних умов, коли ми відкриваємо ринок надавачів соціальних послуг. Цифровізація дозволить прозоро моніторити стан надання соціальних послуг. І Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю, як національний закупівельник соціальних послуг, Національна соціальна сервісна служба будуть мати доступ до цифрових інструментів і будуть, власне, отримувати інформацію через електронний кейс-менеджмент, а не тільки приїжджаючи безпосередньо до вас, перевіряючи документи», – звернулася Уляна Токарєва допредставників територіальних громад.

Серед переваг електронного кейс-менеджменту:

  • для потенційних отримувачів соціальних послуг – можливість подати заяву або звернення в режимі онлайн, відстежувати їхній статус та знайти необхідну інформацію, що зібрана на одному порталі;

  • для фахівців із соціальної роботи, соціальних працівників та менеджерів – оптимізація процесів ведення документації, удосконалення планування діяльності в межах ведення випадку;

  • для надавачів соціальних послуг – розподіл/контроль навантаження усієї команди та менше часу на формування звітності; 

  • для представників органів соціального захисту населення – прискорення опрацювання звернень, спрощення роботи із документацією та формування звітності. 

«З початку повномасштабної війни у фахівців соціальної сфери додалося чимало роботи. Розуміючи реальне навантаження та саму необхідність, усі процеси намагаються цифровізувати якнайшвидше. Ми готові максимально сприяти в цьому, адже ми одна злагоджена команда», – зазначив Олександр Пацкан, заступник начальника Закарпатської ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, 

Громади-учасниці бета-тестування мають можливість оперативно отримувати консультації, якщо є така потреба. Про це заявив Юрій Коновалов, директор ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України». Він також наголосив, що усі звернення вже приймаються через HelpPortal, а не HelpDesk, як це було раніше. Новий портал дозволить фахівцям ще швидше та зручніше отримувати відповіді на свої запити. 

Нагадаємо, що у Черкасах обговорили перші результати бета-тесту функціоналу електронного кейс-менеджменту. 

 



Всі Головні новини