Цифровізація соціальних послуг: на Закарпатті фахівці соціальної сфери ознайомились із функціоналом електронного кейс-менеджменту
Доки триває бета-тестування функціоналу, завдяки якому можна буде подавати онлайн-заяви на отримання соціальних послуг, продовжується серія регіональних заходів Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Після візитів до 4 пілотних областей, можливості функціоналу електронного кейс-менеджменту презентували на Закарпатті представникам ОСЗН та надавачам соціальних послуг.
«Наша команда активно готується до запуску функціоналу електронного кейс-менеджменту на всеукраїнському рівні. Спершу ми відвідали пілотні регіони, де тестують функціонал і дають зворотний зв'язок, а тепер – масштабуємося й на інші. Важливо, щоб усі, хто залучені до процесу надання соціальних послуг, могли завчасно ознайомитися з новим функціоналом, інструкціями та матеріалами, які вже доступні. А громадяни, які потребують соціальної підтримки, так само відчують на практиці зміни. Завдяки можливостям електронного кабінету, вони будуть ще більш залученими до процесу», – сказав Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Впровадження електронного кейс-менеджменту насамперед має спростити доступ до соціальних послуг. Бета-тестування стартувало у липні та охоплює 4 пілотні регіони – це Вінницька, Дніпропетровська, Полтавська та Черкаська області. У кожній з них обрали 15 територіальних громад, представники яких випробовують можливості функціоналу.
За словами Уляни Токарєвої, заступниці Міністра соціальної політики, наразі Мінсоцполітики активно працює над тим, щоб відкрити ринок надавачів соціальних послуг. І саме цифровізація дозволить зробити цей процес повністю прозорим.
«Запровадження прозорої системи контролю за наданням соціальних послуг – це одна з основних умов, коли ми відкриваємо ринок надавачів соціальних послуг. Цифровізація дозволить прозоро моніторити стан надання соціальних послуг. І Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю, як національний закупівельник соціальних послуг, Національна соціальна сервісна служба будуть мати доступ до цифрових інструментів і будуть, власне, отримувати інформацію через електронний кейс-менеджмент, а не тільки приїжджаючи безпосередньо до вас, перевіряючи документи», – звернулася Уляна Токарєва допредставників територіальних громад.
Серед переваг електронного кейс-менеджменту:
для потенційних отримувачів соціальних послуг – можливість подати заяву або звернення в режимі онлайн, відстежувати їхній статус та знайти необхідну інформацію, що зібрана на одному порталі;
для фахівців із соціальної роботи, соціальних працівників та менеджерів – оптимізація процесів ведення документації, удосконалення планування діяльності в межах ведення випадку;
для надавачів соціальних послуг – розподіл/контроль навантаження усієї команди та менше часу на формування звітності;
для представників органів соціального захисту населення – прискорення опрацювання звернень, спрощення роботи із документацією та формування звітності.
«З початку повномасштабної війни у фахівців соціальної сфери додалося чимало роботи. Розуміючи реальне навантаження та саму необхідність, усі процеси намагаються цифровізувати якнайшвидше. Ми готові максимально сприяти в цьому, адже ми одна злагоджена команда», – зазначив Олександр Пацкан, заступник начальника Закарпатської ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації,
Громади-учасниці бета-тестування мають можливість оперативно отримувати консультації, якщо є така потреба. Про це заявив Юрій Коновалов, директор ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України». Він також наголосив, що усі звернення вже приймаються через HelpPortal, а не HelpDesk, як це було раніше. Новий портал дозволить фахівцям ще швидше та зручніше отримувати відповіді на свої запити.
Нагадаємо, що у Черкасах обговорили перші результати бета-тесту функціоналу електронного кейс-менеджменту.
Всі Головні новини