Цифровізація соціальних послуг: у Києві презентували функціонал електронного кейс-менеджменту
Для успішного запуску електронного кейс- менеджменту в Україні команда Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) організовує регіональні заходи в межах серії «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент». Чергова презентація відбулася у м. Києві — столичні фахівці соціальної сфери ознайомилися із функціоналом та обговорили його основні можливості.
«Попри постійні безпрецедентні виклики війни ми маємо комплексно забезпечувати соціальну підтримку тим, хто її потребує. Система надання соціальних послуг досі залишається на паперах, тож перехід "у цифру" є великим кроком вперед. Це дозволить нам бачити повну картину ситуації, в якій перебуває людина або сім'я, спираючись на дані та аналітику. Зараз ми активно готуємося до запуску функціоналу в усіх регіонах України, і протягом першого року будемо гнучко його оновлювати», — сказав Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).
Серед можливостей електронного кейс-менеджменту, насамперед, важливими є:
громадяни зможуть подавати онлайн-заяви на отримання соціальної послуги та відстежувати статус своїх звернень;
команда фахівців — розподіляти та контролювати своє навантаження, а також витрачатиме менше часу на формування звітності;
представники ОСЗН — швидше будуть опрацьовувати звернення та повідомлення, адже у системі вже будуть усі необхідні документи.
Костянтин Кошеленко закликав фахівців ділитися коментарями та рекомендаціями, адже найпоширеніші технічні помилки вдалося оперативно усунути за результатами бета-тестування, що охоплює територіальні громади Вінницької, Дніпропетровської, Полтавської та Черкаської областей. Там із липня 2024-го представники органів соціального захисту населення та надавачі соціальних послуг випробовують можливості електронного кейс-менеджменту.
«Постійний фокус на користувачах — принцип, яким ми керуємося, впроваджуючи сервіси і послуги в Києві. Зокрема,соціальні. Вже зараз ці проекти допомагають киянам швидко і зручно отримувати необхідні послуги. Крім того, одна з переваг цифрових інструментів — можливість отримувати зворотний зв’язок. Тож цифровізація дозволить не лише конкурувати надавачам соціальних послуг приватного, державного або комунального секторів, а й поліпшувати самі сервіси та послуги», — наголосив Петро Оленич, заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень у сфері цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).
За словами Юрія Коновалова, директора ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України», для користувачів функціоналу розробили спеціальний чат-бот, у якому є відповіді на 80% найпоширеніших запитань. Наприклад, вони цікавляться, як змінити облікові дані адміністратора, як опрацьовується заява та, чи потрібно вносити до системи справи, які вже є на папері та в роботі. Ознайомитися, як працює сам функціонал, можна також переглянувши серію навчальних відео, що вже доступна на YouTube-каналі підприємства. Усе це використовують і під час навчання, яке триває для 2 500 фахівців напередодні запуску функціоналу електронного кейс-менеджменту.
Нагадаємо, що у Харкові також презентували функціонал та анонсували там навчання для фахівців.
Всі Головні новини