Більше часу для людини, а не паперам: як працює електронний кейс-менеджмент
Надання соціальної послуги - це, перш за все, заповнення великого стосу паперів. Це і справа людини чи родини, і запити від фахівця соцроботи, і копії документів осіб які звертаються за послугою. Вся паперова робота забирає дуже багато часу. Щоб полегшити ведення випадку та звільнити для фахівця більше часу на роботу з людиною чи родиною, а не на бюрократичний процес, Мінсоцполітики працює над цифровізацією кейс-менеджменту.
Про це під час DIGITAL SOCIAL FORUM 2024: EMPOWER COMMUNITY сказала заступниця міністра соціальної політики Уляна Токарєва.
“Електронний кейс-менеджмент не лише повинен забезпечити більш ефективне та зручне надання соціальних послуг, полегшити взаємодію між соціальними працівниками та клієнтами, а також забезпечити збереження та аналіз даних про клієнтів та їхні потреби”, - сказала вона.
Очікується, що після впровадження електронного кейс -менеджменту вдасться забезпечити швидкий обмін даними між потрібними інституціями, зосередити в одному місці реєстри надавачів послуг, перелік доглядальників. Також це стане зручним інструментом ведення випадку, коли фахівець соціальної роботи зможе обирати в реальному часі всі ті послуги чи допомоги, які потребує клієнт.
Також цифровізація дозволить людині, яка звернулася за послугою, бачити на якому етапі розгляду її запит.
Водночас Уляна Токарєва наголосила, що електронний кейс-менеджмент стане можливим за умов, якщо у громадах буде працювати достатня кількість кейс-менеджерів. Наразі статистика невтішна, в Україні фахівців соціальної служби сфери – понад 6,5 тис.; отримувачів соціальних послуг - понад 2 млн. Також необхідно забезпечити технічні спроможності в громадах: безперешкодний доступ до мережі інтернет, технічні засоби, які відповідають вимогам впровадження цифрових рішень та підвищувати цифрову грамотності серед фахівців соціальної сфери.
Всі Головні новини