Цифровізація соціальних послуг: команда Мінсоцполітики провела навчання для фахівців соцсфери Одещини
Для фахівців соціальної сфери Одещини команда Мінсоцполітики провела захід в межах серії «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент». Із моменту запуску Соціального порталу Мінсоцполітики це перший регіональний захід, який відбувся за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
«Завдяки спільним зусиллям ми запустили портал, на якому українці можуть подавати заяви на отримання соціальних послуг. Підтримка громад у цьому процесі була визначальною — постійний зв'язок із фахівцями дозволив оперативно виявляти проблеми і так само їх вирішувати. А вже зараз за сприяння міжнародних партнерів наша команда працює над удосконаленням функціоналу. В межах заходів, присвячених цифровізації соціальних послуг, ми дізнаємося, які зміни та додаткови функції потребні насамперед», — прокоментував Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).
Одеська область — перша в Україні за кількістю територіальних громад. Тут їх налічується 91. З огляду на це, за словами Сергія Кропиви, заступника голови Одеської ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO), у регіоні є великий запит на цифровізацію соціальної сфери.
«У регіоні проживає до 2 млн людей, серед яких 500 тисяч літнього віку, ще понад 100 тисяч мають інвалідність. Тому ми часто чуємо від фахівців про потребу використовувати цифрові інструменти, щоб людина не стояла в чергах, а натомість могла звертатися за підтримкою онлайн. І сьогодні така можливість у нас вже є», — додав Сергій Кропива.
Соціальний портал Мінсоцполітики запрацював наприкінці вересня — відтоді українці можуть подавати онлайн-заяви на отримання соціальних послуг. За кількістю звернень зараз лідирують такі області:
Київська;
Дніпропетровська;
Полтавська;
Харківська;
Черкаська.
Як це працює?
Зайдіть на Соціальний портал Мінсоцполітики та авторизуйтеся (залишити повідомлення про людину або родину з оточення, якій потрібна допомога, можна без КЕП)
Перейдіть до розділу «Мої заяви» — «Заяви», після чого натисніть кнопку «Подати нову заяву»
Оберіть підпункт «Заяви про надання соціальних послуг», а потім саму послугу. Заповніть усі дані та додайте потрібні відскановані документи.
Перевірте заяву та підпишіть її електронним підписом.
Користувачі порталу, зокрема представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення (ОСЗН) та надавачі соціальних послуг, можуть отримувати оперативні консультації. Як наголосив Юрій Коновалов, директор ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України», працюють такі лінії підтримки:
0 800 301 567 — контакт-центр ДП ІОЦ;
HelpPortal — оновлена система обробки звернень користувачів ЄІССС;
Кейс-Менеджмент Бот — спеціальний чат-бот, що містить відповіді на 80% найпоширеніших запитань.
Крім того, на YouTube-каналі підприємства доступні навчальні відео, що допоможуть освоїти роботу з е-кабінетами.
Нагадаємо, що можливості Соціального порталу Мінсоцполітики презентували в межах диджитал-форуму «GLOBAL DIGITAL SOCIAL FORUM 2024: можливості для громад».
Довідково
Створення порталу стало можливим за підтримки міжнародних партнерів, а саме Всесвітньої продовольчої програми ООН (ВПП), Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Програми розвитку ООН (ПРООН), а також Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН)
Всі Головні новини