Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГоловні новиниАндрій Рева: Монетизації залишку субсидій у цьому році ми не зробили через завищені соціальні нормативи

Андрій Рева: Монетизації залишку субсидій у цьому році ми не зробили через завищені соціальні нормативи

8 Серпня 2016, 13:33

Наближення до порогу осені знову підіймає на гребінь  популістичної хвилі  питання взаємозв'язку між підвищенням енергоефективності житла та монетизацією залишків  субсидій із контролем за цільовим використанням цих коштів (ці залишки стосуються підвищення енергоефективності житла). Нагадаємо, дійсно 80% житлового фонду України потребує негайної модернізації, адже, за різними оцінками, збудоване за радянських часів житло споживає вдвічі більше тепла порівняно із сучасними будинками.

Однак, за словами Міністра соціальної політики України Андрія Реви,  згадані питання, що ними  намагаються дорікати  «в пакеті», – речі не пов’язані.

«Спочатку необхідно  розібратися з ідеєю повної монетизації субсидії, яку теж дехто взяв на озброєння.  Гасло «Давайте монетизуємо субсидію!» сьогодні дуже активно використовують популісти, – пояснив  Міністр соціальної політики. – Візьмімо для прикладу людину похилого віку, котра отримує 1130 гривень мінімальної пенсії. Вартість житлово-комунальних послуг за однокімнатну квартиру в Києві буде приблизно 2240 гривень. Оформивши субсидію, людина  із пенсії платитиме в межах 50-60 гривень, а решту витрат гаситиме держава. А тепер уявімо, що ми монетизували субсидії та віддали людині живі кошти.  Не факт, що із своїх 1130 пенсіонер візьме гривень 60, додасть туди ті 2 тисячі, які ми їй даємо, й піде платити за комунальні послуги. Тим більше, коли в неї є інші пріоритетні потреби.  Наприклад, їй ліки потрібні. І куди підуть  ці гроші? Питання риторичне». 

Апологети монетизації субсидій  дорікають, мовляв, субсидії прямо з бюджету йдуть до виробників послуг, які потім на умовах взаємозаліків розраховуються за газ із монополістом – ПАТ «Нафтогаз України».

Міністр соціальної політики вважає, що за умови монетизації у цьому сенсі нічого не зміниться. Ці гроші тільки вже кожен особисто знову понесе виробникам. Різниця лише в тому, що банк заробить на цій операції.  До того ж, відкрити 9 мільйонів рахунків (саме стільки Уряд передбачає домогосподарств - гіпотетичних отримувачів субсидій), примусивши людей стояти в чергах, у стані й без того загального обурення тарифами, це лише викликати нову хвилю збурення, котра по суті нічого не вирішить.

Як відомо, Кабмін на оплату субсидій запланував 40 мільярдів гривень.

«Ці сорок мільярдів необхідно забезпечити живими грошима. А в нас сьогодні 80% розрахунків клірингові. Живих коштів немає, - стверджує Міністр Андрій Рева. - Що людині робити? І навіть, коли розв'язали й цю проблему, все вчасно переказавши на рахунок, ви маєте зняти ці гроші й заплатити тому ж самому виробнику. Це те саме, що зараз робить управління соцзахисту, тільки воно це робить єдиною платіжкою.

Отже, сьогодні заклики монетизувати субсидії - це популізм і демагогія. От буде у нас три мільйони субсидіантів, а не дев'ять, як сьогодні, буде сенс монетизувати субсидії. А щодо монетизації залишку. То цього року ми цього не зробили, бо були завищені соціальні нормативи. Наприклад, два роки тому на опалення 1 квадратного метру виділялося 11 кубічних метрів газу. Потім знизили до 7. Чому минулої зими всі відкривали кватирки? Бо газовики для того, щоб люди не знижували споживання газу, всіх лякали: якщо ви не використаєте 700 кубометрів, з вас субсидію знімуть. Люди вірили. На наступний опалювальний сезон  ми знизили цю цифру до 5,5 куба. За підрахунками споживання минулої зими  було 5,3.  Порівняймо 11 і 5,5. Ми рівно в два рази знизили соціальні нормативи. Якби ми цього не зробили й  монетизували той залишок, то 11 мільярдів гривень, що ми їх дали як субсидії людям за неспожитий газ, просто подарували людям. Тепер ми маємо вийти на середній норматив. Сьогодні поки що чіткої межі споживання житлово-комунальних послуг не видно».

 



Всі Головні новини