Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаЗвернення громадянІнформаційна довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства соціальної політики України за 9 місяців 2014 року

Інформаційна довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства соціальної політики України за 9 місяців 2014 року

1 Жовтня 2014, 15:10

Міністерство соціальної політики України як центральний орган виконавчої влади, що відповідає за формування та реалізацію державної соціальної політики, здійснює заходи щодо оперативного реагування на соціальні потреби суспільства, спрямовані на покращення добробуту громадян.

Протягом січня - вересня 2014 року до центрального апарату Міністерства соціальної політики України надійшло 20140 звернень громадян (528 звернень – колективних).

Із зазначеної кількості звернень:

  • 12280 письмових звернень (61 % від загальної їх кількості);
  • 3631 (18 %) під час особистого прийому громадян;
  • 4229 (21 %) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

У розрахунку на сто тисяч населення найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Києва (137), Київської (73,2), Луганської (54,8), Донецької (53,8), Житомирської (43,8) та Запорізької (41,2) областей.

У порівнянні з відповідним періодом 2013 року спостерігається зменшення кількості звернень громадян до Мінсоцполітики (- 15 %).

Громадяни порушували у зверненнях наступні питання:

  • пенсійне забезпечення – 5551(27,6 % від загальної кількості звернень);
  • субсидії, пільги та компенсації – 2314 (11,5 %);
  • соціальний захист постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій – 1802 (8,9 %);
  • соціальний захист сімей з дітьми та малозабезпечених сімей – 1416 (7 %);
  • соціальний захист інвалідів – 1243 (6,2 %);
  • оплата праці – 914 (4,5 %);
  • надання матеріальної допомоги – 735 (3,6 %);
  • соціальний захист постраждалих від Чорнобильської катастрофи – 731 (3,6 %);
  • працевлаштування та виплата допомоги по безробіттю – 702 (3,5 %);
  • санаторно-курортне лікування, оздоровлення дітей – 527 (2,6 %);
  • дотримання законодавства про працю – 425 (2,1 %);
  • трудове законодавство – 410 (2 %);
  • усиновлення та захист прав дитини – 409 (2%);
  • оформлення вантажів гуманітарної допомоги – 393 (2 %);
  • умови та режим праці – 348 (1,7 %);
  • соціальне страхування – 344 (1,7 %);
  • організація особистого прийому громадян – 332 (1,6 %);
  • житлове питання – 283 (1,4 %);
  • індексація доходів, прожитковий мінімум – 255 (1,3 %);
  • присвоєння почесного звання України „Мати-героїня”, соціальний захист багатодітних сімей – 195 (1 %);
  • діяльність закладів підтримки та догляду – 194 (1 %);
  • надання статусу інваліда війни, учасника війни, ветерана праці –180 (0,9 %);
  • надання соціальних послуг бездомним особам – 86 (0,4%)
  • інші питання – 205 (1 %).

Не належало до компетенції Міністерства 146 (0,7 %) звернень, які відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” направлені за належністю до інших органів влади для подальшого їх розгляду.

У звітному періоді зареєстровано 736 звернень від ветеранів війни, у тому числі 286 звернень – від інвалідів Великої Вітчизняної війни. Насамперед, ветерани війни порушували питання щодо надання пільг, правильності обчислення пенсій, забезпечення спецавтотранспортом, санаторно-курортного лікування, щорічної разової допомоги до 9 травня.

Загалом до Мінсоцполітики від осіб з обмеженими фізичними можливостями надійшло 3400 звернень (або 16,9 %).

У розрізі кореспондентів до Мінсоцполітики надійшло:

  • 4754 (23,6 %) звернення громадян через органи влади, у тому числі 2174 від Кабінету Міністрів України, 978 – від народних депутатів України, 650 – від Адміністрації Президента України, 125 – від апарату Верховної Ради України;
  • 128 листів від представників засобів масової інформації;
  • 4717 листів від інших органів, установ, організацій.

Найчастіше до Міністерства звертались народні депутати України Кличко В.В. (201 звернення), Сушкевич В.М. (79), Абдуллін О.Р. (52), Кужель О.В. (37) Цибенко П.С. (37). Найбільше звернень надіслали редакції газет: „Праця і зарплата” – 93, „Урядовий кур'єр” – 23.

Протягом січня - вересня 2014 року керівництвом Міністерства та спеціалістами структурних підрозділів на особистому прийомі громадян розглянуто 3631 звернення (62 звернення – колективних):

  • у громадській приймальні Міністерства - 3454 звернення;
  • під час особистого прийому у Кабінету Міністрів України – 117 (24 лютого – 9 осіб, 28 квітня – 67 осіб, 23 червня – 41 особа);
  • під час проведення прямої телефонної лінії в Кабінеті Міністрів України – 60 (11 березня – 19 осіб, 27 травня – 27 осіб, 26 серпня – 14 осіб).

Із загальної кількості звернень у звітному періоді особливому контролю підлягало 6526 (32 %) звернень громадян.

Питання організації розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, як один із ключових елементів налагодження діалогу влади та суспільства, й надалі перебуватиме на постійному контролі керівництва Мінсоцполітики.

 Додатки



Всі Звернення громадян