Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися!
Деякі питання здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки
Проект
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 2021 р. №
Київ
Деякі питання здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей
З метою забезпечення здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей, що додається.
2. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
3. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
4. Ця постанова набирає чинності з 01 січня 2022 року.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2021 р. №
Порядок здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає процедуру здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей(далі – державний контроль) Нацсоцслужбою та її територіальними органами.
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
акт перевірки – документ, який засвідчує факт проведення перевірки та стан дотримання вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
об’єкт державного контролю – юридичні, фізичні особи – підприємці або фізичні особи, до повноважень яких згідно із законодавством належить збір документів для надання соціальної підтримки, її призначення та / або виплата, надання соціальних послуг, виконання функцій у сфері захисту прав дітей, а також заклади різних типів, форм власності та підпорядкування, у тому числі спеціальні виховні установи, в яких передбачено цілодобове перебування дітей, заклади освіти (в частині контролю стану виховної роботи з дітьми);
отримувач соціальної підтримки – фізична особа, а також члени її сім’ї, які отримують соціальну підтримку або звертаються за такою підтримкою;
соціальна підтримка – державні допомоги, пільги, житлові субсидії та інші виплати, що проводяться за рахунок коштів державного бюджету, надання соціальних послуг;
суб’єкт державного контролю – Нацсоцслужба, її територіальні органи;
уповноважена особа – посадова особа Нацсоцслужби та її територіальних органів, наділена виключно повноваженнями на здійснення державного контролю.
3. Державний контроль здійснюється з метою забезпечення дотримання об’єктами державного контролю та отримувачами соціальної підтримки вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей.
4. Основними завданнями державного контролю є:
перевірка дотримання об’єктами державного контролю вимог законодавства та забезпечення однакового його застосування;
виявлення порушень вимог законодавства та в межах компетенції вжиття заходів щодо їх припинення;
аналіз причин порушень законодавства та підготовка пропозицій щодо запобігання таким порушенням або їх усунення.
5. Державний контроль передбачає такі етапи:
організація проведення планової / позапланової перевірки;
проведення планової / позапланової перевірки;
оформлення результатів планової / позапланової перевірки;
інформування об’єктів державного контролю, отримувачів соціальної підтримки стосовно дотримання вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей.
6. Уповноважена особа проводить перевірки на підставі наказу Нацсоцслужби про проведення таких перевірок із пред’явленням службового посвідчення.
Організація проведення планової / позапланової перевірки
7. Уповноважена особа проводить планові та позапланові перевірки.
8. Плановою вважається перевірка, передбачена щорічним планом проведення територіальними органами Нацсоцслужби перевірок правильності надання соціальної підтримки та дотримання прав дітей об’єктами державного контролю (далі – щорічний план).
Планова перевірка того самого об’єкта державного контролю проводиться не частіше ніж один раз на рік.
Під час складання Нацсоцслужбою щорічного плану враховується кількість отримувачів соціальної підтримки, повідомлень населення про порушення під час її надання, результати верифікації державних виплат тощо, а також кількість дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей інших категорій, звернень та повідомлень щодо порушень прав таких дітей, суб’єктів державного контролю за дотриманням прав дітей.
Щорічний план затверджується Нацсоцслужбою не пізніше ніж 1 грудня поточного року та розміщується на її офіційному веб-сайті протягом 5 робочих днів після затвердження.
Внесення змін до щорічного плану не допускається, крім випадків зміни найменування суб’єкта державного контролю та виправлення технічних помилок.
Відлік строку для визначення періоду, який підлягає плановій перевірці, розпочинається з дати початку попередньої планової перевірки.
Планова перевірка не проводиться з питань, щодо яких проводилась позапланова перевірка, та за період, охоплений позаплановою перевіркою.
9. Позаплановою вважається перевірка, не передбачена щорічним планом.
Позапланові перевірки проводяться за рішенням суб’єкта державного контролю з таких підстав:
письмове звернення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, фізичних осіб про порушення об’єктом державного контролю вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та порушення прав дітей;
перевірка виконання об’єктом державного контролю за результатами проведення планової / позапланової перевірки рекомендацій щодо усунення порушень вимог законодавства стосовно надання соціальної підтримки та порушень прав дітей;
доручення Кабінету Міністрів України, звернення Офісу Президента України, Верховної Ради України та народних депутатів України.
Письмові звернення розглядаються у порядку, визначеному законодавством.
Позапланова перевірка проводиться лише з тих питань, щодо яких є підстава для її проведення. Такі питання обов’язково зазначаються в наказі про проведення перевірки (далі – наказ про перевірку).
Дати початку та закінчення позапланової перевірки визначаються керівником суб’єкта державного контролю або його заступником не пізніше ніж через 3 робочі дні після прийняття рішення щодо проведення позапланової перевірки.
10. До участі у плановій / позаплановій перевірці можуть залучатися представники центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань (за згодою) (далі – інші представники).
У разі необхідності залучення інших представників до проведення планової / позапланової перевірки суб’єкт державного контролю направляє до центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань відповідне клопотання.
11. Суб’єкт державного контролю видає наказ про перевірку, в якому зазначається:
найменування об’єкта державного контролю;
тип перевірки (планова або позапланова), питання, які є предметом такої перевірки, підстава для її проведення, дати її початку та закінчення;
період, який підлягає плановій / позаплановій перевірці;
уповноважені особи (із визначенням особи, відповідальної за проведення перевірки, якщо до планової / позапланової перевірки залучено більше ніж одну особу);
інші представники (у разі їх залучення до проведення планової / позапланової перевірки).
12. Суб’єкт державного контролю не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку проведення планової перевірки повідомляє об’єкт державного контролю про її проведення.
Повідомлення про проведення планової перевірки може бути надіслано через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади або рекомендованим листом з повідомленням про вручення, а також може бути передано особисто керівнику об’єкта державного контролю або визначеній ним особі під особистий підпис.
13. Про проведення позапланової перевірки об’єкт державного контролю не повідомляється.
14. Кількість уповноважених осіб та строки проведення планової / позапланової перевірки визначаються суб’єктом державного контролю з урахуванням кількості питань, які є предметом такої перевірки.
Строк проведення планової перевірки не може перевищувати 10 робочих днів, позапланової перевірки – 5 робочих днів.
Строки проведення планової / позапланової перевірки у вищезазначених межах може бути продовжено за рішенням керівника суб’єкта державного контролю або його заступника.
Проведення планової / позапланової перевірки
15. Перед початком проведення планової / позаплановоїперевірки керівнику об’єкта державного контролю або визначеній ним особі уповноваженою особою надається копія наказу про перевірку та пред’являється службове посвідчення.
16. У разі недопущення до проведення планової / позаплановоїперевірки уповноважена особа складає відповідний акт у довільній формі у двох примірниках, який підписують усі особи, залучені до такої перевірки.
Акт про недопущення до планової / позаплановоїперевірки надається керівнику об’єкта державного контролю або визначеній ним особі для ознайомлення. Після ознайомлення з актом про недопущення до планової / позаплановоїперевірки керівник об’єкта державного контролю або визначена ним особа повертає один його примірник уповноваженій особі.
У разі відмови керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи від ознайомлення з актом про недопущення до планової / позаплановоїперевірки уповноважена особа робить відповідну відмітку в такому акті і надсилає об’єкту державного контролю поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) один примірник.
Планова / позапланова перевірка зупиняється з дня складення акта про недопущення до планової / позаплановоїперевірки.
17. При здійсненні державного контролю проводиться перевірка дотримання у межах повноважень об’єкта державного контролю вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та прав дітей.
18. Для перевірки повноти та достовірності поданих отримувачами соціальної підтримки відомостей, які впливають на встановлення права на отримання соціальної підтримки та визначення її розміру, уповноважена особа (за потреби разом із представником територіальної громади) може відвідувати отримувачів соціальної підтримки за місцем проживання, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, які перебувають на обліку в службі у справах дітей, за місцем їх проживання, навчання і роботи (з метою визначення достовірності фактів порушень їхніх прав), а також отримувати письмові пояснення щодо причин порушень законодавства з питань надання соціальної підтримки та порушень прав дітей.
У разі перешкоджання отримувачами соціальної підтримки (членами їхніх родин / домогосподарств) відвідуванню уповноваженою особою їхнього місця проживання надання соціальної підтримки призупиняється.
Надання соціальної підтримки поновлюється на умовах, визначених законодавством, після усунення перешкод і з’ясування обставин, які вплинули (могли вплинути) на встановлення права на отримання соціальної підтримки та визначення її розміру.
19. Планова / позапланова перевірка проводиться за період, визначений наказом про перевірку.
У разі виявлення у період планової / позаплановоїперевірки порушень, що впливають на прийняття рішення про надання / відмову у наданні соціальної підтримки, уповноважена особа повідомляє керівника суб’єкта державного контролю про необхідність проведення перевірки за інші періоди, не визначені наказом про перевірку.
Період, який підлягає плановій / позаплановійперевірці, може бути змінено на підставі наказу керівника суб’єкта державного контролю.
20. У разі виявлення порушень законодавства під час надання соціальної підтримки, порушень прав дітей уповноважена особа повинна вимагати від причетних до таких порушень посадових, службових та інших осіб об’єкта державного контролю письмові пояснення. Якщо такі особи відмовляються від надання письмових пояснень, цей факт фіксується в акті перевірки.
Пояснення оформляються на ім’я керівника суб’єкта державного контролю, який видав наказ про перевірку, з обов’язковим зазначенням дати надання такого пояснення. Посадовим, службовим та іншим особам, від яких вимагаються пояснення, надається перелік питань, щодо яких проводиться перевірка, під особистий підпис про його отримання.
21. Для підтвердження виявлених плановою / позаплановоюперевіркою фактів порушень уповноважена особа (у разі потреби) отримує від об’єкта державного контролю завірені копії документів, які засвідчують відповідні факти порушень, і долучає їх до матеріалів перевірки. Якщо керівник об’єкта державного контролю відмовляється від надання завірених копій документів, про це зазначається в акті перевірки.
Відомості про результати планової / позаплановоїперевірки заборонено розголошувати до підписання акта перевірки.
22. Планова / позаплановаперевірка може бути зупинена керівником суб’єкта державного контролю або його заступником у разі необхідності термінового виконання уповноваженою особою інших завдань відповідно до її повноважень, а також у разі обґрунтованого звернення об’єкта державного контролю про наявність обставин, що унеможливлюють проведення планової / позаплановоїперевірки. При цьому планова / позаплановаперевірка має бути закінчена протягом наступних 60 робочих днів.
Рішення про зупинення / поновлення проведення планової / позаплановоїперевірки приймає керівник суб’єкта державного контролю або його заступник за письмовим поданням уповноваженої особи, який проводить таку перевірку.
У разі зупинення планової / позаплановоїперевірки керівник суб’єкт державного контролю надсилає керівнику об’єкта державного контролю письмове повідомлення про дату її зупинення.
Строк, на який було зупинено планову / позаплановуперевірку, не включається до строку її проведення.
23. Якщо під час планової / позаплановоїперевірки виявлено факти порушення законодавства з питань надання соціальної підтримки, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції суб’єкта державного контролю, уповноважена особа невідкладно письмово повідомляє про це керівника суб’єкта державного контролю або його заступника для прийняття ними рішення про усунення таких порушень згідно з нормами чинного законодавства.
Права та обов’язки уповноваженої особи, посадових, службових та інших осіб об’єкта державного контролю
24. Уповноважена особа має право:
безперешкодно входити до приміщень об’єкта державного контролю за пред’явленням службового посвідчення та копії наказу про перевірку;
бути забезпеченою робочим місцем, користуватися телефонним зв’язком, комп’ютерною, копіювальною технікою, іншими технічними засобами, необхідними для реалізації повноважень під час планової / позаплановоїперевірки, для оформлення матеріалів перевірки;
отримувати доступ до матеріалів, необхідних для проведення планової / позаплановоїперевірки (особові справи отримувачів соціальної підтримки, дітей різних категорій, виплатні відомості та інші документи), на підставі наказу про перевірку. Отримання / повернення уповноваженою особою особових справ отримувачів соціальної підтримки, дітей різних категорій, здійснюється на підставі відповідного запису про їх приймання / передання. Особові справи отримувачів соціальної підтримки, дітей різних категорій заборонено виносити із приміщення об’єкта державного контролю;
відвідувати разом із представником територіальної громади отримувачів соціальної підтримки за місцем проживання (з метою визначення достовірності відомостей, які впливають на встановлення права на отримання соціальної підтримки та визначення її розміру, опитування осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням соціальної підтримки, родичів, інших осіб у разі виникнення потреби в уточненні обставин, що стосуються предмета перевірки); відвідувати дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, які перебувають на обліку в службі у справах дітей, за місцем їх проживання, навчання і роботи (з метою визначення достовірності фактів порушень їхніх прав);
отримувати на безоплатній основі дані, необхідні для встановлення права на соціальну підтримку та визначення її розміру, з інформаційно-аналітичної платформи електронної верифікації та моніторингу, а також з інформаційних систем органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій;
робити запити та отримувати інформацію про дітей, їхніх законних представників, а також стосовно складних життєвих обставин дітей та їхніх сім’ї від центрів соціальних служб, фахівців із соціальної роботи або інших надавачів соціальних послуг; органів Національної поліції; закладів охорони здоров’я, освіти, соціального захисту; інших суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;
проводити перевірку опрацювання рекомендацій, наданих Міністерством фінансів, за результатами верифікації видів державної допомоги, пільг, житлових субсидій та інших виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету;
отримувати письмові пояснення про причини порушень вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та порушень прав дітей від посадових осіб об’єкта державного контролю, отримувачів соціальної підтримки.
25. Уповноважена особа зобов’язана:
об’єктивно, неупереджено та в повному обсязі проводити планову / позаплановуперевірку в межах повноважень, передбачених цим Порядком;
приймати від посадових, службових та інших осіб об’єкта державного контролю письмові заяви, зауваження, додаткові пояснення з питань, щодо яких проводиться перевірка, та розглядати ці матеріали;
не розголошувати інформацію з обмеженим доступом, отриману під час проведення планової / позаплановоїперевірки, крім випадків, установлених законом;
повідомляти керівника суб’єкта державного контролю про випадки перешкоджання проведенню перевірки або неправомірного втручання осіб об’єкта державного контролю у процес проведення перевірки.
26. Посадові, службові та інші особи об’єкта державного контролю мають право:
не допускати уповноважену особу та інших представників до проведення планової / позаплановоїперевірки, якщо:
уповноваженою особою не надано копії наказу про перевірку та не пред’явлено службового посвідчення або зазначені документи не відповідають вимогам цього Порядку;
планова / позаплановаперевірка проводиться з порушенням вимог щодо періодичності її проведення, передбачених цим Порядком;
за своєю ініціативою надавати уповноваженій особі додаткові письмові пояснення, зауваження, заяви щодо проведення планової / позапланової перевірки;
оскаржувати дії чи бездіяльність уповноваженої особи в установленому порядку.
27. Посадові, службові та інші особи об’єкта державного контролю зобов’язані:
забезпечити безперешкодний вхід уповноваженої особи та інших представників до приміщень об’єкта державного контролю за наявності у них службового посвідчення та наказу про перевірку;
надати уповноваженій особі та іншим представникам доступ до матеріалів, необхідних для проведення планової / позаплановоїперевірки;
забезпечити уповноважену особу та інших представників робочим місцем, надати можливість користуватися телефонним зв’язком, комп’ютерною, копіювальною технікою, іншими технічними засобами, необхідними для реалізації повноважень під час планової / позаплановоїперевірки, для оформлення матеріалів перевірки;
надавати письмові пояснення з питань, щодо яких проводиться планова / позаплановаперевірка;
вживати невідкладних заходів щодо усунення порушень, виявлених під час планової / позаплановоїперевірки.
Оформлення результатів планової / позапланової перевірки
28. Результати планової / позаплановоїперевірки об’єкта державного контролю оформляються актом перевірки, який складається у двох примірниках за формою згідно з додатком до Порядку, підписується уповноваженою особою та іншими представниками (у разі їх залучення до проведення планової / позаплановоїперевірки).
Акт перевірки має містити чіткі та стислі формулювання, які характеризують діяльність об’єкта державного контролю, у разі виявлення порушень вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та порушень прав дітей – факти з посиланням на відповідні норми законодавчих актів, які порушено, та рекомендації щодо усунення порушень із зазначенням строків усунення, що не можуть бути менше ніж 10 робочих днів.
29. У разі виявлення порушень вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, порушень прав дітей до акта перевірки додаються матеріали перевірки: копії та витяги з документів, засвідчені керівником об’єкта державного контролю або визначеною ним особою,пояснення посадових, службових та інших осіб об’єкта державного контролю та інші документи, що підтверджують порушення.
30. Один примірник акта перевірки передається керівнику об’єкта державного контролю або визначеній ним особі в останній день перевірки, другий – зберігається у суб’єкта державного контролю 5 років.
Під час передання акта перевірки на його обох примірниках ставиться відмітка про отримання, в якій зазначаються посада, підпис, прізвище, власне ім’я та по батькові керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи.
У разі відмови керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи від отримання примірника акта перевірки на обох примірниках ставиться відмітка про відмову від отримання акта із зазначенням посади, прізвища, власного імені та по батькові керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи. У такому разі один примірник акта перевірки надсилається об’єкту державного контролю через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади або рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.
Електронне повідомлення про доставку акта перевірки через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади або повідомлення про вручення рекомендованого листа є підтвердженням факту отримання примірника акта перевірки об’єктом державного контролю. Їх повинен зберігати разом із примірником акта перевірки суб’єкт державного контролю.
31. Якщо об’єкт державного контролю має зауваження до акта перевірки, на всіх його примірниках перед підписом керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи ставиться відмітка про наявність зауважень.
Зауваження об’єкта державного контролю надсилаються до суб’єкта державного контролю через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади або рекомендованим листом з повідомленням про вручення не пізніше ніж через 2 робочі дні після отримання акта перевірки.
За результатами розгляду зауважень суб’єкт державного контролю може змінити рекомендації щодо їх усунення, скасувати їх або залишити без змін.
Рішення про результати розгляду суб’єктом державного контролю зауважень може бути надіслано об’єкту державного контролю не пізніше ніж через 10 робочих днів після їх отримання через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади або рекомендованим листом з повідомленням про вручення, а також може бути передано особисто керівнику об’єкта державного контролю або визначеній ним особі під особистий підпис.
32. Про результати розгляду рекомендацій та вжиті заходи об’єкт державного контролю повідомляє суб’єкт державного контролю у визначені в рекомендаціях строки. Зазначене повідомлення може бути надіслано через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади або рекомендованим листом з повідомленням про вручення, а також може бути передано посадовій особі суб’єкта державного контролю під особистий підпис.
33. У разі неотримання суб’єктом державного контролю, у визначені в рекомендаціях строки від об’єкта державного контролю інформації про результати розгляду рекомендацій та вжиті заходи суб’єкт державного контролю може:
прийняти рішення про проведення позапланової перевірки;
звернутися до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів щодо притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, порушення прав дітей.
34. За порушення вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, порушення прав дітей посадові, службові та інші особи притягуються до відповідальності згідно із законодавством.
35. За результатами перевірки суб’єкти державного контролю формують справу щодо об’єкта державного контролю, до якої додаються такі документи:
копія наказу про перевірку;
копія повідомлення про проведення планової перевірки;
акт перевірки;
електронне повідомлення про доставку акта перевірки через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади або повідомлення про вручення поштового відправлення, яким об’єкту державного контролю надіслано примірник акта перевірки (у разі відмови об’єкта державного контролю від отримання акта перевірки);
зауваження об’єкта державного контролю до акта перевірки (за наявності);
копії документів, що підтверджують виявлені в ході перевірки порушення об’єктом державного контролю вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, порушення прав дітей;
інформація об’єкта державного контролю про усунення порушень вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, порушень прав дітей (за наявності);
інші документи, що стосуються перевірки.
36. Суб’єктом державного контролю ведеться облік планових / позапланових перевірок за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та прав дітей.
37. За рішенням Нацсоцслужби інформація про результати планової / позапланової перевірки виноситься для обговорення на засіданнях колегій, робочих нарадах, які проводяться Мінсоцполітики, Нацсоцслужбою. Відомості про результати обговорення оприлюднюються на офіційному веб-сайті Нацсоцслужби.
38. Суб’єкт державного контролю здійснює систематичний контроль за усуненням порушень під час проведення планової / позапланової перевірки.
39. Територіальні органи Нацсоцслужби щоквартально звітують перед Нацсоцслужбою про стан усунення порушень, виявлених під час проведення планової / позапланової перевірки.
Інформування об’єктів державного контролю, отримувачів соціальної підтримки з питань дотримання вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та дотримання прав дітей
40. З метою запобігання порушенням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, порушенням прав дітей уповноважені особи проводять відповідну інформаційно-роз’яснювальну роботу з посадовими, службовими та іншими особами об’єкта державного контролю, отримувачами соціальної підтримки, у тому числі попереджають їх про відповідальність за такі порушення.
Додаток
до Порядку
Примірник № ____
АКТ перевірки № ______
_____________________ (місце складення акта) |
___ _____________ 20__ р. (дата підписання) |
1. Суб’єкт державного контролю:__________________________________________________
(повне найменування суб’єкта державного контролю)
2. Об’єкт державного контролю: _______________________________________________________
(повне найменування об’єкта державного контролю)
___________________________________________________________________________________
3. Тип перевірки: ____________________________________________________________________
(планова, позапланова)
4. Строк проведення перевірки: з ___ ________________ 20__ р. по ___ ______________ 20__ р.
5. Місце проведення перевірки: ________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
(поштова адреса, номер телефону / факсу, електронна адреса)
6. Підстава для проведення перевірки: _____________________________________
реквізити наказу про проведення перевірки,
___________________________________________________________________________________
(підстави для проведення позапланової перевірки)
___________________________________________________________________________________
7. Період діяльності об’єкта державного контролю, який підлягає плановій перевірці: з ___ _______ 20__ р. по ___ ________ 20__ р.
8. Особи, залучені до перевірки: _______________________________________________________
(прізвища, власні імена, по батькові (за наявності) уповноважених осіб
___________________________________________________________________________________
та посади інших представників згідно з наказом про проведення перевірки)
9. Перевірка проводилася у присутності керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи: _______________________________________________________________
(прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та посада
___________________________________________________________________________________
керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи)
10. Питання, щодо яких проводилася перевірка:
Порядковий номер |
Суть питання |
Результат перевірки |
11. Виявлені перевіркою порушення вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та порушення прав дітей:
Порядковий номер |
Порушення |
Нормативно-правовий акт, норми якого порушено, із зазначенням структурних елементів (підпункт, пункт, частина, стаття, глава, розділ) |
12. Рекомендації щодо усунення порушень вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та порушень прав дітей (у разі виявлення порушень):
Порядковий номер |
Опис порушень з посиланням на нормативно-правовий акт та його структурні елементи |
Рекомендовані заходи щодо усунення порушення |
Строк усунення порушення |
Строк повідомлення про усунення порушення |
13. Додатки до акта перевірки:
Порядковий номер |
Назва та реквізити (дата, номер) документа |
Кількість сторінок |
14. Акт перевірки складено у 2 примірниках.
Підписи керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи, уповноважених осіб та інших представників:
__________________ (підпис) |
____________________________________ (прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) |
___ ________________ 20__ р. (дата підписання) |
__________________ (підпис) |
____________________________________ (прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) |
___ ________________ 20__ р. (дата підписання) |
__________________ (підпис) |
____________________________________ (прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) |
___ ________________ 20__ р. (дата підписання) |
Другий примірник акта перевірки отримано:
_______________________________________ (прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) керівника об’єкта державного контролю або визначеної ним особи) |
______________ (підпис) |
___ ________________ 20__ р. (дата підписання) |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2021 р. №
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. У Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 „Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (ЗП України, 1996 р., № 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 2000 р., № 5, ст. 178; 2019 р., № 69, ст. 2390, № 86, ст. 2897):
пункт 9 після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
„Якщо рішення про призначення (відновлення) житлової субсидії приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, структурному підрозділу з питань соціального захисту населення передається відповідний акт, який складається посадовою особою виконавчого органу.”.
У зв’язку із цим абзац сьомий вважати абзацами восьмим;
абзац шостий пункту 119 виключити.
2. Пункт 23 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. № 250 (Офіційний вісник України, 2003 р., № 9, ст. 394; 2020 р., № 61, ст. 1981), викласти в такій редакції:
„23. Контроль за правильністю призначення і виплати державної соціальної допомоги здійснює Національна соціальна сервісна служба та її територіальні органи.”.
3. У постанові Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 „Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 76, ст. 2561; 2010 р., № 1, ст. 38, № 86, ст. 3018; 2011 р., № 30, ст. 1298; 2014 р., № 93, ст. 2684; 2017 р., № 95, ст. 2899; 2018 р., № 80, ст. 2674; 2020 р., № 57, ст. 1779, № 73, ст. 2300):
1) у Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженому зазначеною постановою:
абзац п’ятий пункту 8 виключити.
У зв’язку із цим абзаци шостий – дев’ятий вважати абзацами п’ятим – восьмим відповідно;
у тексті Порядку слова „об’єднана територіальна громада” в усіх відмінках і формах числа замінити словами „територіальна громада” у відповідному відмінку і числі;
2) у тексті Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини, затвердженого зазначеною постановою, слова „об’єднаної територіальної громади” в усіх числах замінити словами „територіальної громади” у відповідному числі.
4. У Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 905 (Офіційний вісник України, 2008 р., № 79, ст. 2660; 2010 р., № 1, ст. 38, № 86, ст. 3046; 2011 р., № 85, ст. 3110; 2015 р., № 66, ст. 2184; 2016 р., № 56, ст. 1942; 2019 р., № 56, ст. 1946):
в абзаці другому пункту 3 слова „об’єднаної територіальної громадиˮ виключити;
у тексті Порядку слова „об’єднаної територіальної громади” замінити словами „територіальної громади”.
5. У Положенні про Національну соціальну сервісну службу України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. № 783 „Деякі питання Національної соціальної сервісної служби України” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 73, ст. 2300, № 97, ст. 3134):
абзац третій підпункту 2 пункту 4 після слова „виконавчих” доповнити словом „органів”;
в абзацах третьому та чотирнадцятому підпункту 15 пункту 4 слова „територіальними органами Нацсоцслужби” виключити;
у тексті Положення слова „об’єднаних територіальних громад” замінити словами „територіальних громад”.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2021 р. №
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2001 р. № 1091 „Деякі питання надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям” (Офіційний вісник України, 2001 р., № 34, ст. 1590).
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1741 „Про внесення зміни до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2001 р. № 1091” (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2358).
3. Пункт 1 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2001 р. № 1091 і від 27 грудня 2001 р. № 1751, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2002 р. № 343 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 12, ст. 601).
4. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 373 (Офіційний вісник України, 2004 р., № 12, ст. 745).
5. Пункт 1 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1098 (Офіційний вісник України, 2004 р., № 34, ст. 2265).
6. Пункт 1 змін, що вносяться, до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2005 р. № 315 (Офіційний вісник України, 2005 р., № 17, ст. 902).
7. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 623 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 93, ст. 2683).
8. Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 813 „Про внесення змін до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 93, ст. 3025).
9. Пункт 9 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України з питань безпеки руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 р. № 161 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 27, ст. 778).
Постанова Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 18 „Про внесення змін до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора” (Офіційний вісник України, 2019 р. № 9, ст. 316).
Додаткові матеріали
Обговорення
Кількість користувачів, що приймають участь в обговорюванні проекту: | 3 |
Додано пропозицій: | 0 |
Підтримка проекту: | Так:0 Ні:3 |
Всі Обговорення проектів нормативно-правових актів